اعزام نیروی کار به رومانی

کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا است که با صربستان و مجارستان و بلغارستان و اوکراین همسایه می باشد . پایتخت این کشور بخارست است . مردم نیز به زبان رومانیایی صحبت می کنند . کشور رومانی یک کشور اروپایی است و در سال های اخیر از لحاظ اقتصادی و صنایع مختلف توسعه قابل ملاحظه داشته . حکومتی که این کشور را اداره می نماید ، از نوع جمهوری است . کشور رومانی مذهب رسمی برای خود انتخاب نکرده است اما در نظر داشته باشید که نود و سه درصد مردم رومانی مسیحی (اتدکس) هستند . سومین رشته کوه بلند قاره اروپا در این کشور است که موجب تقسیم این کشور به سه بخش گشته است. برای اعزام نیروی کار به رومانی لازم است بدانید کارفرماها باید ابتدا کار خود را سه ماه آگهی کنند و اگر فرد با شرایط مورد نیاز پیدا نکردند می توانند سه ماه نیز در اتحادیه اروپا درخواست دهند و سپس خارج از محدوده اروپا نیروی مورد نظر خود را بیابند .  این فرصتی برای افرادی خواهد بود که می خواهند به این کشور از طریق کار مهاجرت نمایند . کاری که از سوی کارفرما به شما داده می شود نیز باید دارای شرایطی باشد که بتوانید هزینه های زندگی را برای خود و خانواده تامین کرده و اجازه اقامت را دریافت کنید . یافتن کار در رومانی آسان نمی باشد و اعزام نیروی کار به رومانی بیشتر در بخش های صنعت و انرژی می باشند .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در رومانی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در رومانی ” را مطالعه نمایید.

برای اینکه بتوانید در رومانی کار بیابید راه های مختلفی وجود دارد ولی استفاده از موسسات کاریابی می تواند شرایط بهتر را در زمان کمتری برای شما به ارمغان آورد . بدین منظور لازم است رزومه خود را داشته باشید و به این موسسات مراجعه نمایید . سایت های کاریابی گوناگونی نیز هستند که می توانید از آنها استفاده کنید . یکی از روش های مناسب برای دریافت اطلاعات و شرایط لازم مراجعه به سفارت خانه و کنسولگری رومانی می باشد .

اعزام نیروی کار به رومانی شرایط دریافت ویزای کار در رومانی

برای اینکه بتوانید در رومانی مشغول به کار شوید لازم است شرایط اولیه ای داشته باشید . مثلا شما نباید سابقه کیفری داشته باشید و از نظر جسمی مشکلی نداشته باشید . کارفرما باید بتواند بیمه سالانه شما را پوشش دهد و به تعهدات خود عمل نماید . فراموش نکنید که برای رسیدگی به پرونده شما حدود یک ماه زمان لازم خواهد بود در این مدت کارفرما باید طی دو هفته قرار داد شما را به اداره بازرسی بفرستد .

شما می توانید برای مهاجرت به رومانی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به رومانی ” را مطالعه فرمایید .

اعزام نیروی کار به رومانی

اعزام نیروی کار به رومانی

اعزام نیروی کار به رومانی مدارک مورد نیاز برای ویزای کار رومانی

برای اینکه متقاضی بتواند به رومانی وارد شود باید ویزای کار این کشور را دریافت نمایند . بعد از اینکه توانستید کار مورد نظر در این کشور بیابید لازم است مدارکی را برای دریافت ویزای خود ارائه نمایید . به صورت کلی شما به مدارک زیر نیاز خواهید داشت :

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • عکس جدید از متقاضی
  • گواهی سلامت پزشکی
  • تمکن مالی
  • پرداخت هزینه ویزا
  • مدارک تحصیلی به همراه رزومه کاری
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • ارائه قرارداد کاری از سوی کارفرما
  • ضمانت نامه کارفرما برای ساپورت مالی شما

برای اقامت و تابعیت در رومانی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در رومانی ” را مطالعه فرمایید .

موردی که باعث جذب افراد بسیاری به اعزام نیروی کار به رومانی گشته است امکان دریافت اقامت دائم در رومانی می باشد. زیرا می توانید بعد از مدت زمان مشخصی کار در این کشور برای اقامت دائم درخواست دهید . برای اعضای خانواده خود نیز باید ویزای جدا تهیه کنید و همه موارد با داشتن کار و پیشنهاد از سوی کارفرما انجام می شود . معمولا در ابتدا ویزای شما یکساله صادر می شود .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button