اعزام نیروی کار به کشور اسلوونی

کشور اسلوونی ، یکی از کشورهای اروپای مرکزی می باشد که از غرب با ایتالیا ، از شمال با اتریش ، از شمال شرق با مجارستان و از جنوب شرقی با کرواسی هم مرز است . این کشور با توجه به شرایط جغرافیایی که دارد از اقتصاد و وضعیت اجتماعی پیشرفته ای برخوردار است . یکی از راه های مهاجرت به اسلوونی ، اخذ ویزای کار در اسلوونی می باشد . برای اخذ ویزای کار کشور اسلوونی و اعزام نیروی کار به کشور اسلوونی فرد باید دعوت نامه کاری داشته باشد و کارفرمای فرد به مدت 3 ماه در اسلوونی آگهی می دهد و در صورتی که فردی که تبعه این کشور باشد ، پیدا نشود باید به مدت 3 ماه در اتحادیه شینگن اعلام نیاز کند و در صورتی که باز هم فردی با این شرایط پیدا نشد ، فرد می تواند با پیشنهاد کاری خود وارد بازار کار کشور اسلوونی شود . اما راه دوم برای اخذ ویزای کار کشور اسلوونی وجود دارد و آن این است که فرد متقاضی درخواست ویزای کار می کند و برای این فرد متناسب با شرایط وی ویزای جستجوی کار اسلوونی 6 ماه صادر می شود که این ویزا به فرد اجازه می دهد که آزادانه به دنبال کار بگردد و پس از دستیابی به کار مورد نظر و پرداخت مالیات به اقامت دائم کشور اسلوونی دست پیدا می کند . معمولا پس از گذشت 4 تا 5 سال می توان درخواست اقامت دائم کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اسلوونی می توانید مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه فرمایید .

مجوز کار در کشور اسلوونی تحت قوانین جدید از اول سپتامبر 2015 قرار دارد که در سند به نام یک مجوز کار و اقامت مجزا می باشد . یک مجوز کار برای کار در کشور اسلوونی توسط واحد اداری در این کشور صادر می شود و اداره استخدام صدور مجوز کار و اقامت را اختیار می کند. بنابراین اگر فرد بخواهد بر اساس قانون اساسی زندگی کند و در کشور اسلوونی کار کند، مجوز منحصر به فردی برای کار و اقامت خواهد داشت. برای افرادی که نمایندگان شرکت هستند یا افرادی که بر اساس کنترل بازار کار توسط کارفرمای اسلوونی کار می کنند قوانین کنونی نیز کمی متفاوت است . هنگامی که اداره استخدامی اسلوونی اجازه استخدامشغلی را می دهد، کارفرما می تواند روش صدور مجوز کار و اجازه اقامت را برای افراد خارجی جهت زندگی و کار در اسلوونی شروع کند.

اگر یک شهروند غیر اتحادیه اروپا قصد داشته باشد که در اسلوونی کار کند، واجد شرایط یک مجوز کار و اقامت در این کشور است. ساده ترین راه برای دریافت کار و اجازه اقامت در اسلوونی ، ثبت شرکت در اسلوونی می باشد. افراد خارجی که می خواهند یک شرکت را ثبت کنند و مجوز منحصر به فرد را بر اساس اشتغال در شرکت دریافت کنند، گزینه های مختلفی برای اخذ مجوز منحصر به فرد خود برای کار و اقامت پیش رو دارند. پیش نیاز درخواست برای استخدام کوتاه مدت نماینده اشتغال افراد دارای تحصیلات عالی، کارت آبی اتحادیه اروپا می باشد .

اعزام نیروی کار به کشور اسلوونی

اعزام نیروی کار به کشور اسلوونی

برای به دست آوردن مجوز کار و اقامت ، کارفرمایان باید ثابت کنند که این شرکت فعالانه فعالیت می نماید به عبارتی این شرکت حداقل یک نفر را برای مدت 6 ماه برای کار تمام وقت استخدام می کند، در عین حال کارمند باید در صندوق های اجتماعی و بیمه اجباری ثبت شوند و این هم به عنوان یک اثبات که شرکت نیز فعالانه فعالیت می کند. روند استخدام این واقعیت را نشان می دهد که شرکت درآمد خود را در حساب بانکی کشور اسلوونی با حداقل 10،000 یورو برای هر 6 ماه گذشته باز کرده و در حال کار است.

یکی از روش های مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسلوونی ” اطلاعات کسب کنید .

اعزام نیروی کار به کشور اسلوونی چند نکته در مورد اعزام نیروی کار به کشور اسلوونی

در این قسمت قصد داریم چند نکته در مورد چند نکته در مورد اعزام نیروی کار به کشور اسلوونی اشاره کنیم که به شرح زیر می باشد :

  • دریافت مجوز کار در اسلوونی برای شهروندان اروپایی الزامی نیست.
  • همچنین قوانین و مقررات خاصی برای نیروی کار بین المللی در کشور اسلوونی وجود دارد .
  • متقاضیان خارجی نیاز به مجوز کاری دارند تا بتوانند در کشور اسلوونی مشغول به کار شوند.
  • افرادی که می خواهند در کشور اسلوونی مشغول به کار شوند، نباید سابقه کار در این کشور داشته باشند.
  • افرادی که می خواهند بعد از فارغ التحصیل شدن در اسلوونی، وارد بازار کار این کشور شوند ، باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند تا مجوز مشغول به کار شدن کسب کنند، باید حتما قبل از تمام شدن تاریخ اعتبار ویزای تحصیلی اسلوونی، اقدام کنند. در غیر این صورت اداره مهاجرت و همچنین اداره کار هیچ گونه مسئولیتی را به عهده نمی گیرد.

در مقاله ” اقامت در اسلوونی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در اسلوونی اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button