اعزام دانشجو به کشور گرجستان

کشور گرجستان یکی از بهترین فرصت های تحصیلی برای ایرانیان را فراهم آورده است . از لحاظ جغرافیایی بین دریای خزر و دریای سیاه قرار دارد و از جمله کشورهای اوراسیایی محسوب می شود. این کشور از شمال با روسیه در شرق با آذربایجان و در جنوب با ارمنستان همسایه و هم مرز می باشد . اعزام دانشجو به کشور گرجستان دارای شرایطی است که در این مقاله به شرح آنها می پردازیم . دانشجویانی که در گرجستان تحصیل می نمایند می توانند ویزای شنگن را نیز دریافت نمایند و به کشور های اروپایی بدون مشکل سفر نمایند . این امر به نکته بسیار مهمی برای علاقه مندان به اعزام دانشجو به کشور گرجستان تبدیل شده است . زیرا با تحصیل در این کشور می توانند شرایط بهتری را برای آینده خود رقم بزنند . تحصیل در این کشور در مقاطع مختلف امکان پذیر است مانند کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا. برای پذیرش در دانشگاه های گرجستان در سال دو بار می توانید اقدام کنید یکی در ماه مارچ و دیگری در ماه سپتامبر است . در گرجستان در حدود 20 دانشگاه دولتی و 30 دانشگاه خصوصی وجود دارد و در رشته ها و مقاطع مختلف فعال هستند . کیفیت تحصیلی در گرجستان مطابق با استانداردهای اروپایی است و مدارک دانشگاه های تایید شده در سطح دانشگاه های اروپاای هستند . در گرجستان حتی بدون داشتن مدرک زبان می توانید اقدام به ادامه تحصیل کنید . از رشته های پر طرفدار برای تحصیل در این کشور می توان به پزشکی عمومی و دندانپزشکی و داروسازی و فیزیوتراپی و مدیریت بازرگانی اشاره نمود. زبان تحصیلی در این کشور گرجی و روسی و انگلیسی است . تحصیل در مقطع کارشناسی در گرجستان 4 ساله است و اعزام دانشجو به کشور گرجستان در مقطع کارشناسی ارشد ۲ سال باید تحصیل نمود و در دکترا نیز 3 تا 5 سال می باشد. برای تحصیل در پزشکی عمومی ۶ سال و برای دندانپزشکی 5 سال می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در گرجستان می توانید مقاله ” تحصیل در گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور گرجستان مزایای اعزام دانشجو به کشور گرجستان

دانشجویانی که در گرجستان تحصیل می نمایند در واقع از مزایایی در این کشور بهره مند می شوند مانند استفاده از آموزش هایی با کیفیت و استانداردهای اروپایی و دریافت مدرک معتبر در سطح دانشگاه های اروپایی . اما هزینه های زندگی و تحصیلی کمتر از کشور های اروپایی می پردازند . امکان دریافت ویزای شینگن و اقامت در کشور های اروپایی را خواهند داشت . حتی در دانشگاه ای اروپایی می توانند تحصیلات تکمیلی خود را بگذرانند .

اعزام دانشجو به کشور گرجستان شهریه دانشگاه های گرجستان

بسته به دانشگاه و رشته تحصیلی شما در گرجستان هزینه تحصیل در دانشگاه ها بین 2 هزار تا 5 هزار دلار خواهد بود و برای زندگی در پایتخت این کشور یعنی تفلیس چیزی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار در ماه نیاز خواهید داشت . مسلما هزینه زندگی بسیار بسته به نوع زندگی و شرایط شما خواهد داشت .

اعزام دانشجو به کشور گرجستان

اعزام دانشجو به کشور گرجستان

یکی از روش های مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به گرجستان ” اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور گرجستان مدارک مورد نیاز برای اعزام دانشجو به کشور گرجستان

دانشجویان برای ثبت نام لازم است مدارکی را ارائه نمایند که ما در این قسمت لیست این مدارک را برای اعزام دانشجو به کشور گرجستان آورده ایم :

  • پاسپورت معتبر با حداقل شش ماه اعتبار
  • عکس جدید متقاضی
  • گواهی تحصیلی ترجمه شده
  • ریزنمرات دبیرستان و پیش دانشگاهی
  • مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم ترجمه شده
  • رزومه تحصیلی و انگیزه برای ادامه تحصیل در دانشگاه های گرجستان
  • شناسنامه
  • گواهی سلامت پزشکی برای اثبات نداشتن بیماری های واگیردار و بیماری هایی مانند ایدز و هپاتیت .

برای اقامت و تابعیت در گرجستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button