اعزام دانشجو به کشور نیوزلند

تحصیل در کشور نیوزلند به دلیل سطح بسیار بالای کیفیت زندگی ، جامعه ای متنوع ، دامنه گسترده ای از امکانات آموزشی و ارتقای سطح کیفیت تمامی عناصر مرتبط با محیط مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است و این افراد جهت مهاجرت به نیوزلند ، معمولا از طریق تحصیل و اعزام دانشجو به کشور نیوزلند اقدام می کنند که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل در نیوزلند می توانند نسبت به اخذ تابعیت نیوزلند اقدام کنند . وکلای مجرب در موسسه آتیه آفرینان ایرانیان می توانند به شما در اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در نیوزلند جهت اعزام دانشجو به کشور نیوزلند یاری برسانند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در نیوزلند می توانید مقاله ”  تحصیل در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند دوره های تحصیلی در اعزام دانشجو به کشور نیوزلند

ساختار سیستم آموزشی در کشور نیوزلند به صورت زیر می باشد که عبارتند از :

  • دوره پیش دانشگاهی در کشور نیوزلند : تحصیلات ابتدایی در نیوزلند از 5 سالگی شروع می شود که 6 سال طول می کشد و بعد دوره 2 ساله راهنمایی و سپس دوره دبیرستان آغاز می شود که ۵ ساله است . دانش آموزان در سال یازدهم می بایست دورس تخصصی را سپری کنند و پس از سپری کردن سه سال آخر مدرک تحصیلی دبیرستان صادر می شود . مدارک تحصیلی جهت ورود به کالج، دانشگاه و مراکز پلی تکنیک کشور نیوزلند مورد ارزیابی قرار می گیرند .
  • دوره دانشگاهی در کشور نیوزلند : پس از پایان یافتن دوره های پیش دانشگاهی، آغاز دوره های دانشگاهی می باشد . اخذ پذیرش در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا اکثرا در رشته های عمومی ارائه می باشد مدت زمان تحصیل کارشناسی در نیوزلند ۳ الی 4 سال است و با توجه به رشته های تحصیلی متغیر می باشد . طول تحصیل در رشته های پزشکی در نیوزلند ۶ سال می باشد. طول تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند ۲ ساله است که اخذ پذیرش در این دوره کاملا بسته به نمرات مقطع لیسانس می باشد . پذیرش دکترا در نیوزلند تحت عنوان دوره پژوهشی می باشد که می بایست توسط استاد راهنما انجام شود . مدت زمان تحصیل دکترا در نیوزلند ۳ سال و حداکثر 5 سال است که متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری و اعزام دانشجو در نیوزلند می بایست مدنظر قرار دهند.

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند اعزام دانشجو به کشور نیوزلند در مقطع کارشناسی

مدت زمان تحصیل کارشناسی در نیوزلند ، بین 3 تا 4 سال است و در دانشگاه های نیوزلند بیش از 117 رشته در مقطع کارشناسی و در حوزه های مختلفی مانند علوم طبیعی، انسانی، علم تجارت، علوم مهندسی، ریاضیات و انفورماتیک، ارائه می شود

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند –  اعزام دانشجو به کشور نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد

در کشور نیوزلند برای دانشجویان متقاضی گستره وسیعی از رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شوند. پر طرفدار ترین رشته ها برای مقطع کارشناسی ارشد در این کشور در حوزه های تجارت، مدیریت، توریسم، اقتصاد، دارایی، مهندسی و آموزش می باشد . اعزام دانشجو به کشور نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد به دو شکل نیمه وقت و تمام وقت امکان پذیر است. در بین دانشگاه های نیوزلند دانشگاه مَسی با 69 رشته و دانشگاه اوکلند با 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در صدر دانشگاه ها قرار دارند.

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند – اعزام دانشجو به کشور نیوزلند در مقطع دکترا

کشور نیوزلند زمینه تحقیقات عالی، هزینه های مقرون به صرفه و فعالیت های فوق برنامه را برای دانشجویان دکترا فراهم آورده است. تمام 8 دانشگاه کشور در رتبه بندی جهانی قرار دارند و یعنی فرد در یک موسسه بین المللی قادر به تحصیل در مقطع دکترا هستند. حمایت دولت از دانشجویان بین المللی این امکان را فراهم کرده که هزینه هایشان به عنوان یک شهروند نیوزلندی باشد .

در مقاله ” مهاجرت به نیوزلند” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند پذیرش اعزام دانشجو به کشور نیوزلند

از جمله موارد حائز اهمیت در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزلند، آغاز سال تحصیلی است که آغاز دوره های دانشگاهی و موسسات آموزش عالی در ماه های مارس و جولای می باشد . هر سال تحصیلی شامل دو ترم است که کشور نیوزلند از این قانون مستثنی نیست. یکی از موارد مهم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزلند دیپلم 12 ساله می باشد . زبان تحصیل در نیوزلند ، زبان انگلیسی است متقاضیان اخذ پذیرش تحصیلی و برای تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند می بایست سطح زبان خود را با مدرک آیلتس یا تافل نشان دهند. حداقل نمره آیلتس برای ورود به دانشگاه های این کشور6 می باشد.

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند ویزای تحصیلی نیوزلند

متقاضیان تحصیل و اعزام دانشجو به کشور نیوزلند می بایست ویزای تحصیلی نیوزلند را دریافت کنند و مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند عبارتند از :

  • ارائه بیمه سلامت جهت اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند
  • ارائه اصل نامه پذیرش از دانشگاه در کشور نیوزلند
  • ارائه نامه سوء پیشنه برای دانشجویان بالای 17 سال جهت اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند
  • ارائه نامه تضمین کننده اقامت برای متقاضیان زیر 18 سال جهت اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند
  • ارائه نامه تمکن مالی همراه با پرینت حساب که یکی از موارد مهم جهت اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند می باشد.
  • ارائه مدرک زبان مورد درخواست.

مدت زمان اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند بستگی به شرایط سفارت و کنسولگری دارد.

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند دانشگاه های معتبر در کشور نیوزلند

برخی از دانشگاه های معتبر در کشور نیوزلند عبارتند از :

متقاضیان تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند می بایست از 3 دانشگاه مطرح این کشور آگاهی کامل داشته باشند که عبارتند از:

  • دانشگاه اوکلند نیوزلند
  • دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • دانشگاه کانتربری نیوزلند

امکان تحصیل و اعزام دانشجو پزشکی و دندانپزشکی به نیوزلند در دانشگاه های زیر وجود دارد که مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران هستند :

  • دانشگاه اوکلند نیوزلند
  • دانشگاه اوتاگو نیوزلند

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند هزینه تحصیل در نیوزلند

پرداخت هزینه های تحصیل در نیوزلند ، یکی از موارد قابل توجه برای متقاضیان تحصیل و اعزام دانشجو به کشور نیوزلند می باشد که تا حد زیادی به نوع دانشگاه و رشته بستگی دارد  . به طور کلی هزینه های تحصیل از 15000 تا 25000 دلار نیوزلند می باشد. چه دانشجویان کارشناسی و چه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ای که قصد دارند در نیوزلند ادامه تحصیل دهند بایستی ثابت کنند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل در آن کشور را دارند که این هزینه ها برای دوره های تحصیلی کمتر از ۹ ماه در حدود ماهانه ۱۰۰۰ دلار آمریکا و برای دوره های طولانی تر سالانه ۱۲۵۰۰ تخمین زده شده است. البته دانشجویان در نیوزلند اجازه کار تا ۲۰ ساعت در هفته را دارند که می توان برای آن حداقل دستمزد ۹۲/۱۱ دلار در ساعت را در نظر گرفت . هزینه تحصیل در نیوزلند بسته به مقطع و دانشگاه انتخابی متغیر می باشد و عموما رشته های علوم انسانی، آموزش و هنر ارزان تر و رشته هایی مانند مهندسی و پزشکی گران تر هستند. شهریه تحصیل در نیوزلند برای مقطع کارشناسی ممکن است تا ۱۰۰۰۰ یا ۱۸۰۰۰ دلار نیوزلند باشد و برای مقطع کارشناسی ارشد تقریبا بین ۱۴۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ دلار نیوزلند برای یک سال است .همچنین هزینه زندگی در کشور نیوزلند بر اساس سبک زندگی و شهر متفاوت است و هر دانشجو حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار نیوزلند صرف هزینه های کلی زندگی یک هفته خود می کند . پرداخت هزینه های زندگی در نیوزلند از پارامترهای مهم در خصوص اعزام دانشجو می باشد میزان هزینه های زندگی در نیوزلند از 1500 الی 2000 دلار نیوزلنددر ماه است.

برای اقامت و تابعیت در نیوزلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند کار حین تحصیل در نیوزلند

کار حین تحصیل در نیوزلند ، یکی از موارد قابل توجه در خصوص اعزام دانشجو به کشور نیوزلند می باشد که متقاضیان و دانشجویان می توانند با حداقل 20 ساعت در هفته این اجازه کار را به خود اختصاص دهند که این اجازه کار پاره وقت می باشد . متقاضیان نیز می توانند پس از فارغ التحصیل شدن اجازه کار تمام وقت داشته باشند همچنین می توانند پس از اتمام تحصیلات به مدت زمان 4 سال مشغول به کار شوند. 2 سال پس از سپری کردن این 4 سال متقاضیان می توانند کارت اقامت را دریافت کنند . در اغلب موارد ، به همسر و فرزندان یک دانشجو ویزای توریستی نیوزلند برای زمان تحصیل همسر یا والدین اعطا می شود و همسران دانشجویان می توانند با ویزای کار در نیوزلند مشغول به کار تمام وقت شوند . البته بدون ویزای کار و با داشتن ویزای توریستی مجاز به کار در این کشور نیستند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button