اعزام دانشجو به کشور موناکو

کشور موناکو یکی از گران ترین و لوکس ترین کشورهای دنیا می باشد که شاید آرزوی هر کسی تحصیل در کشور موناکو باشد . کشور موناکو ، یکی از کشورهایی می باشد که مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است زیرا این کشور از میزان بالای سواد برخوردار است و بیش از 5 درصد بودجه آن به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است . برخلاف هزینه بالای تحصیل در دانشگاه های موناکو ، دانشجویان از کیفیت بالای تحصیل در این کشور برخوردار هستند و همچنین از زیبایی های این کشور لذت می برند . در این مقاله قصد داریم به موضوع اعزام دانشجو به کشور موناکو بپردازیم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در موناکو ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در موناکو ” است .

تنها یک دانشگاه بین المللی در کشور موناکو وجود دارد که چندین برنامه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی و زبان مونازو ارائه می دهد و تخصص اصلی دانشگاه بین المللی موناکو (IUM)  تجارت است. مدیریت بین المللی، Marketing، بازاریابی بین المللی، بازاریابی دیجیتال، Finance، مدیریت ورزشی، مدیریت بانکداری، مدیریت بازرگانی، صلح پایدار، MBA از جمله دوره های کارشناسی ارشد در دانشگاه بین المللی موناکو هستند که به زبان انگلیسی ارائه می شود . لازم به ذکر است که این دانشگاه کمک های مالی به ارزش 1000 تا 5000 یورو بر اساس شایستگی در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

اعزام دانشجو به کشور موناکو هزینه تحصیل در کشور موناکو

هزینه تحصیل در کشور موناکو نسبت به سایر کشورهای اروپایی بالاست ، البته هزینه تحصیل نسبت به دانشگاه و رشته تحصیلی و همچنین برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان تبعه این کشور متفاوت می باشد اما با این حال هزینه تحصیل در این کشور 10.000 تا 20.000 یورو در سال است.

شما می توانید برای مهاجرت به موناکو مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به موناکو ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور موناکو هزینه زندگی دانشجویی در کشور موناکو

میانگین هزینه زندگی دانشجویی در کشور موناکو برای یک نفر 2000 تا 3000 یورو است که بخش اعظم آن مربوط به مسکن و غذا می شود و هزینه ماهیانه حمل و نقل حدود 40 یورو می باشد . همچنین دانشجویان به خوبی می توانند شغل نیمه وقت برای کسب درامد و افزودن به تجربیات خود داشته باشند. مانند اغلب کشورهای اروپایی دانشجویان ضمن تحصیل 10 تا 20 ساعت حق کار دارند و می توانند از این طریق بخشی از هزینه های خود را تأمین کنند.

اعزام دانشجو به کشور موناکو

اعزام دانشجو به کشور موناکو

اعزام دانشجو به کشور موناکو ویزای تحصیلی کشور موناکو

قوانین ویزای تحصیلی کشور موناکو شبیه به فرانسه و سایر کشورهای اروپایی می باشد و ساکنین کشورهای خارج از اتحادیه اروپا برای تحصیل در موناکو نیاز به اخذ ویزا دارند. دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی کشور موناکو باید به نزدیکترین کنسولگری مراجعه کنند و مدارک لازم شامل مدارک تحصیلی، منابع مالی، بیمه نامه، پاسپورت، شناسنامه و مدارک اثبات محل اقامت را به سفارت موناکو تحویل دهند. قبل از این که فرد برای اخذ ویزای تحصیلی کشور موناکو اقدام کند باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش دریافت کنند که  مدارک مورد نیاز برای درخواست پذیرش از دانشگاه های موناکو به شرح زیر می باشد :

  • فرم درخواست پذیرش از دانشگاه مورد نظر در کشور موناکو
  • ترجمه مدارک تحصیلی از سال اول دبیرستان جهت پذیرش از دانشگاه های موناکو
  • ارائه یک توصیه نامه جهت پذیرش از دانشگاه های موناکو
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی جهت پذیرش از دانشگاه های موناکو
  • اسکن پاسپورت جهت پذیرش تحصیلی در موناکو
  • پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه مورد نظر در کشور موناکو

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در موناکو ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در موناکو  توضیح دادیم .

اعزام دانشجو به کشور موناکو وضعیت اقامت پس از تحصیل در کشور موناکو

دقت کنید که کشور موناکو یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و به همین دلیل احتمال اقامت پس از تحصیل ضعیف می باشد و البته به دلیل صنعت قدرتمند این کشور و پیشرفت کسب و کار در این کشور تجربیات زیادی ضمن تحصیل کسب خواهید کرد که بسیار ارزشمند است

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button