اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ در شمال اروپا و در همسایگی آلمان ، فرانسه و بلژیک واقع شده است و یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن می باشد که بیشترین درامد سرانه متعلق به آن است . کشور لوکزامبورگ از نظر آموزشی پیشرفت های چشم گیری داشته و مدارک آن در سراسر دنیا تایید شده است و البته تنها کشوری می باشد که مردم آن به چهار زبان فرانسوی ، آلمانی ، انگلیسی و لوکزامبورگی تسلط دارند . هزینه تحصیل در لوکزامبورگ کم است و امکانات آموزشی با کیفیت بسیار بالایی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد اما هزینه زندگی در این کشور بالا است که یکی از دلایل آن امکانات و سطح رفاهی عالی می باشد که برای شهروندان خود فراهم کرده است .به طور متوسط هزینه زندگی در کشور لوکزامبورگ به طور ماهیانه 1500 یورو می باشد که می تواند برای یک دانشجو هزینه زیادی زیاد باشد . کشور لوکزامبورگ به دلیل موقعیت مطلوب جغرافیایی ، اقتصادی و آموزشی همه ساله پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر دنیا است . البته لازم به ذکر است که سریع ترین و پرطرفدارترین راه های مهاجرت به لوکزامبورگ ، اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ می باشد و در مقاله ای که پیش رو دارید شما عزیزان را با موضوع اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ آشنا می کنیم .

شما می توانید برای مهاجرت به لوکزامبورگ مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

کشور لوکزامبورگ به دلیل وسعت کم ، تنها یک دانشگاه دارد که آن هم دانشگاه لوکزامبورگ می باشد که در سال 2003 تاسیس شده اما اغلب رشته های دانشگاهی را با مطلوب ترین شرایط در اختیار دانشجویان قرار می دهد و مدارک آن ها در سراسر دنیا معتبر می باشد . دانشگاه لوکزامبورگ در قلب اتحادیه اروپا واقع شده است و با دانشگاه های بین المللی در سراسر جهان ارتباط مستقیم دارد از این رو دانشگاه لوکزامبورگ به یک ابزار مهم جهت رسیدن به تعالی ، تحقیق و آموزش تبدیل شده است . دانشگاه لوکزامبورگ از معدود دانشگاه های چند زبانه در دنیا است و دانشجویان، پژوهشگران و استادان از سراسر دنیا در این دانشگاه می باشند. متقاضیان تحصیل در کشور لوکزامبورگ می توانند با حداقل مدرک دیپلم نیز از دانشگاه لوکزامبورگ پذیرش بگیرند و اغلب دروس در دانشگاه لوکزامبورگ به زبان انگلیسی ارائه می شوند که بدین معنا است آینده کاری بهتر برای دانشجویان در سراسر جهان می باشد از این رو متقاضیان تحصیل در لوکزامبورک می بایست به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند که البته می توانند در کلاس های آموزشی زبان در لوکزامبورگ شرکت کنند سپس وارد دانشگاه شوند اما پیشنهاد ما به متقاضیان تحصیل در لوکزامبورگ این است که جهت صرفه جویی در زمان و هزینه مدرک زبان خود را در ایران بگیرند سپس اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه کنند .  لازم به ذکر است که دانشگاه لوکزامبورگ آزمون ورودی برگزار نمی کند و فرد می تواند با فراهم کردن و تکمیل مدارک در دانشگاه ثبت نام و به تحصیل مشغول شود .در صورتی که فرد 7 سال در این کشور اقامت کند و بتواند به زبان لوکزامبرگ تسلط پیدا کند می تواند اقامت دائم لوکزامبورگ را دریافت نماید .

اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ – اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی معمولا 3 تا 4 سال به صورت تمام وقت طول می کشد . هزینه تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ 5400 یورو به ازای هر ترم است و دانشجویان می بایست شهریه تحصیلی را در ابتدای ترم پرداخت کنند . گذراندن یک ترم تحصیلی در خارج از کشور برای همه دانشجویان مقطع کارشناسی اجباری است .

اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ

اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ

اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ – اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی ارشد

اعزام دانشجو به لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی ارشد نیز 1 تا 2 سال به طول می انجامد که با توجه به پشتکار دانشجو و البته رشته تحصیلی متغیر می باشد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ – اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ در مقطع دکترا

مدت زمان تحصیل دکترا در لوکزامبورگ حدود 3 سال طول می کشد که شامل دوره های تحقیقی و شرکت در کلاس های درسی می شود و البته بیشترین تمرکز بر روی انجام کارهای تحقیقاتی و نوشتن پایان نامه می باشد . برای دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های لوکزامبورگ شرایط تحصیلی بسیار مناسبی برقرار است و امکان اشتراک پایان نامه با دانشگاه های معتبر خارج از لوکزامبورگ نیز وجود دارد . لازم به ذکر است که به تعدادی از دانشجویان برای گذراندن ترم خارجی کمک های مالی اعطا می شود . هیئت علمی دانشگاه لوکزامبورگ متشکل از اساتید برجسته از 20 کشور جهان است .

اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ مدارک مورد نیاز جهت اعزام دانشجو به کشور لوکزامبورگ

اخذ ویزای تحصیلی کشور لوکزامبورگ در حدود ۹۰ روز طول می کشد و فرد باید مدارک زیر را جهت اخذ آن فراهم آورد :

  • تکمیل فرم درخواست جهت اخذ ویزای تحصیلی لوکزامبورگ
  • ارائه مدرک محل اقامت در کشور لوکزامبورگ
  • گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماه
  • ارائه بیمه نامه در مدت اقامت در لوکزامبورگ
  • ارائه  تمکن مالی در مدت زمان تحصیل در کشور لوکزامبورگ
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لوکزامبورگ مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه بفرمایید .

لازم به ذکر است که دانشجویان پس از اخذ ویزای این کشور می توانند به تمام کشورهای اروپایی عضو شینگن سفر کنند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button