اعزام دانشجو به کشور سنگاپور

کشور سنگاپور ، کشوری است که در سال های اخیر از نظر تحصیلات و دانشگاه ها رتبه بالایی را در میان کشورهای دنیا اتخاذ کرده است . اعزام دانشجو به کشور سنگاپور و تحصیل در دانشگاه های معتبر به دلیل سطح بالای کیفیت تحصیل و دانشگاه ها و همچنین نزدیک بودن کشور ایران از نظر مسافت مورد توجه بسیاری از مهاجران بوده و سالانه تعداد زیادی از مردم قصد تحصیل در کشور سنگاپور را دارند . به دلیل این که اکثریت مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند و نیازی به یادگیری زبان سوم نیست ، اعزام دانشجو به کشور سنگاپور و تحصیل در این کشور مورد توجه بسیاری از متقاضیان برای ادامه تحصیل می باشد . اعزام دانشجو به کشور سنگاپور تقریبا در هر زمینه ای میسر است و در رشته های کسب و کار ، مهندسی ، زبان و علوم اجتماعی به صورت تمام وقت و نیمه وقت و آنلاین می توان تحصیل کرد . برای اعزام دانشجو به کشور سنگاپور ابتدا به پذیرش از دانشگاه نیاز است که فرآیندی ساده و آنلاین می باشد و پس از آن با توجه به شرایط ذکر شده در این مقاله می توان جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور سنگاپور اقدام کرد .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در سنگاپور دارید می توانید مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” را مطالعه نمایید.

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور – اعزام دانشجو به کشور سنگاپور در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور در مقطع کارشناسی معمولا 3 تا 4 سال به صورت تمام وقت طول می کشد . دانش آموران می توانند مطالعات خود را در حوزه های عمومی مانند لیسانس هنر یا لیسانس علوم مختلف یا دوره های بیشتر با تمرکز بیشتر در رشته های مختلف حوزه های عمومی سپری کنند . دانش آموزانی که در حوزه های عمومی فعالیت می کنند باید یک رشته را به صورت اختصاصی تحصیل کنند که اصطلاحا Minor نامیده می شوند. برای اعزام دانشجو به کشور سنگاپور ، ابتدا پذیرش از دانشگاه لازم است که با توجه به رشته شخص و رنکینگ دانشگاه نیازمند تحقیق و بررسی کافی می باشد . افراد متقاضی اعزام دانشجو به سنگاپور و تحصیل در سنگاپور ، رزومه خود را به همراه ترجمه مدرک دیپلم 12 ساله و ریز نمرات برای دانشگاه ارسال کرده و در صورتی که قبول شود برای اخذ ویزا اقدام می کند. در این مقطع فرد اجازه 20 ساعت کار در هفته را دارد .

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور – اعزام دانشجو به کشور سنگاپور در مقطع کارشناسی ارشد

امکان اعزام دانشجو به سنگاپور در مقطع کارشناسی ارشد در کلیه زمینه های تحصیلات تکمیلی وجود دارد و معمولا 1 تا 2 سال به صورت تمام وقت طول می کشد که در این مقطع اجازه کار 30 ساعت در هفته وجود دارد . در مقطع کارشناسی ارشد آموزش ها در اشکال مختلفی ازجمله سخنرانی، سمینار، پروژه و غیره است . از مدارک اعزام دانشجو به کشور سنگاپور در مقطع کارشناسی ارشد ، علاوه بر دیپلم 12 ساله، مدرک لیسانس به همراه ریز نمرات آن که ترجمه رسمی شده باشد ، نیاز است که برای دانشگاه به همراه رزومه شخص ارسال می شود و در صورت پذیرش دانشگاه می توان برای ویزای تحصیلی اقدام کرد.

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور – اعزام دانشجو به کشور سنگاپور در مقطع دکترا

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور در مقطع دکترا تمرکز بیشتری روی یک رشته خاص برای تحصیلات تکمیلی خواهد داشت ، به همین دلیل باید برای انتخاب رشته در این زمینه دقت لازم را به عمل آورد. تحصیل دکترا در کشور سنگاپور معمولا بین 2 تا 5 سال طول می کشد و بیشتر بر پایه امور تحقیق و پژوهش و ارائه پایان نامه می باشد . در مقطع دکترا دانشجویان اجازه دارند که 40 ساعت در هفته کار کنند و به این صورت می توانند کلیه هزینه های خود را پوشش دهند. برای پذیرش در مقطع دکترا لازم است که دانشجو با اساتید دانشگاه های مختلف از طریق ایمیل مکاتبه کرده و در صورتی که استاد سوپروایزر رزومه شخص را بپذیرد و تایید کند .

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور دانشگاه های برتر کشور سنگاپور

اعزام دانشجو به سنگاپور و تحصیل در کشور سنگاپور مستلزم آگاهی نسبت به دانشگاه های این کشور است. برای پذیرش در دانشگاه های سنگاپور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیاز است تا با دانشگاه های مختلف کشور سنگاپور مکاتبه کرد زیرا تحصیل در دانشگاه های بهتر با رنکینگ جهانی بالاتر، قطعا منتهی به مدرک تحصیلی معتبر تر و در نهایت پیدا کردن کار مناسب تر خواهد شد. برخی از دانشگاه های برتر کشور سنگاپور به شرح زیر می باشد :

  • National University of Singapore
  • Nanyang Technological University
  • Singapore Management University
  • Singapore University of Technology and Design
  • Ngee Ann Polytechnic
  • Singapore Polytechnic
  • SIM University
  • National Institute of Education
  • Singapore MIT Alliance for Research

در مقاله ” مهاجرت به سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور

اعزام دانشجو به سنگاپور و تحصیل در دانشگاه های این کشور  مستلزم تمکیل فرمی آنلاین در وبسایت رسمی SINGA می است و بررسی مدارک توسط SINGA هیچگونه هزینه ای نخواهد داشت، همچنین مکتوب این مدارک به A* STAR نیز می بایست ارسال شود . مدارک لازم برای پذیرش و اعزام دانشجو به سنگاپور عبارتند از :

  • سند تائید هویت متقاضی (کارت شناسایی) جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور
  • گذرنامه متقاضی با اعتبار کافی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور
  • جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور مدارک تحصیلات پیشین متقاضی به همراه ریز نمرات که ترجمه رسمی شده باشند ، نیاز است .
  • تاییدیه پرداخت هزینه ثبت نام و شهریه اولیه دانشگاه و خوابگاه جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور
  • ارائه رزومه متقاضی  (CV) جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور
  • ارئه انگیزه نامه  (SOP) جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور
  • دو قطعه عکس رنگی 4*3 جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنگاپور
اعزام دانشجو به کشور سنگاپور

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور ویزای تحصیلی سنگاپور

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور مستلزم اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور می باشد و برای این منظور باید پس از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر از اداره مهاجرت سنگاپور (ICA)  برای ورود به سنگاپور درخواست ویزا کرد . درخواست ویزای دانشجویی سنگاپور باید حداقل یک ماه قبل از شروع ترم ارائه شود و همچنین این درخواست نباید بیش از دو ماه قبل از شروع دوره باشد. برای هر درخواستی که تقدیم ICA می شود هزینه ای معادل 30 دلار برای بررسی اخذ می شود که این مبلغ غیر قابل استرداد است. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دانشجویی سنگاپور عبارتند از :

  • گذرنامه معتبر که حداقل سه ماه بعد از اقامت متقاضی در سنگاپور اعتبار داشته باشد.
  • تکمیل فرم های ویزای دانشجویی (فرم 16 ICA و فرم  V36)
  • دو قطعه عکس از پاسپورت ( در صورت لزوم )
  • تعیین روشی برای پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل در سنگاپور
  • گزارش تمکن مالی بانک که معادل هزینه تحصیل به علاوه 8400 دلار
  • رسید سپرده ثابت ( در صورت لزوم )
  • نامه تصویب وام بانکی ( در صورت لزوم )
  • پرداخت مبلغ 30 دلار برای رسیدگی و همچنین مبلغ 60 دلار پس از تایید و صدور ویزا
  • داشتن نامه پیشنهاد (offer letter) از دانشگاه مورد نظر ( این فرم معمولا پس از پرداخت هزینه دانشگاه صادر می شود)
  • ارائه مدارک پیشین تحصیلی و دیپلم و ریز نمرات آن ها که ترجمه رسمی شده باشند.
  • نمرات آزمون هایی نظیر  TOFFEL, GMAT, GRE

همچنین ممکن است مدارک اضافی برای اثبات وضعیت تحصیلی و مالی متقاضی نیاز باشد و مصاحبه کننده در طی فرآیند مصاحبه لازم ببیند و آن ها را درخواست کند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنگاپور ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنگاپور ” است .

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور زمان اعزام دانشجو به کشور سنگاپور

اعزام دانشجو به کشور سنگاپور و تحصیل در دانشگاه های این کشور در زمان های مشخصی در سال صورت می گیرد که نیازمند بررسی می باشد. به طور کلی ورودی دانشگاه های سنگاپور مانند بسیاری از دانشگاه های دنیا در دو ماه ژانویه و سپتامبر انجام  می شود . افراد متقاضی باید برای انجام پذیرش در دانشگاه و گذراندن این پروسه از 6 الی 8 ماه قبل اقدام داشته باشند تا بتوانند در ماه های ذکر شده خودشان را به کلاس ها برسانند زیرا بعد از اخذ پذیرش، روند اخذ ویزا نیز زمان بر می باشد و باید از قبل برای آن برنامه ریزی شود. لازم به ذکر است که متقاضیان اعزام دانشجو به سنگاپور و تحصیل در این کشور باید در نظر داشته باشند که حداقل یک ماه قبل از شروع ترم و تشکیل کلاس ها در کشور سنگاپور حضور داشته باشند و شرایط را برای اسکان و اقامتشان مهیا کنند . شروع مدارس نیز در کشور سنگاپور از ماه سپتامبر است که افراد باید با توجه به شرایط خود در زمان مقرر در سنگاپور حاضر شوند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button