اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس

تحصیل در کشور سنت کیتس به علت مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیلی نسبت به سایر کشورها و ناشناخته بودن ، این کشور می تواند مقصد جایگزینی برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی برای افراد متقاضی تحصیل در خارج از کشور باشد . نظام آموزشی سنت کیتس در سطح مناسبی قرار دارد و دانش آموزان باید اجبارا تحصیلات خود را در این کشور به سطح عالی برسانند و بعد می توانند وارد دانشگاه های کشور سنت کیتس شوند ، داشتن مدرک دیپلم 12 ساله برای ورود به دانشگاه اجباری است و حداقل سن تعیین شده برای ورود به دانشگاه های کشور سنت کیتس 18 سال می باشد . بخش عمده نظام آموزشی کشور سنت کیتس را کالج ها و دانشگاه های خصوصی تشکیل می دهند . معمولا کالج ها و موسسات عالی کشور سنت کیتس ، رشته های علوم طبیعی و اجتماعی و علوم انسانی را ارائه می دهند و برای ورود به این کالج ها افراد از سن 18 تا 22 سال فرصت ورود دارند . تحصیل در کشور سنت کیتس به زبان انگلیسی می باشد و رشته هایی که در حال حاضر در دانشگاه های کشور سنت کیتس ارائه می شود عبارتند از : پزشکی ، پیراپزشکی ، فنی و مهندسی ، علوم انسانی ، کسب و کار و امور مالی . در این مقاله اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس و مهاجرت تحصیلی به این کشور با یاری همکاران موسسه آتیه آفرینان ایرانیان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است .

شما می توانید برای مهاجرت به سنت کیتس مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سنت کیتس ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس  – اعزام دانش آموز به کشور سنت کیتس

متقاضیان تحصیل در سنت کیتس می توانند قبل از ورود به دانشگاه های این کشور دروه هایی را در این کشور بگذرانند . به عنوان مثال برخی از کالج ها و موسساتی این کشور path wayارائه می دهند و برای شرکت در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها می توان با گذراندن این دوره که نوعی راه میانبر تحصیلی است پذیرش را اخذ کرد . معمولا این دوره ها 6 ماه تا 2 سال است و فرد را برای ورود به دانشگاه در مقاطع مختلف آماده می کند . البته آزمون ورودی معمولاً برای بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته ها که متقاضیان آن بیش از حد ظرفیت دانشگاه ها می باشند برگزار می شود.

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس  – اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس  در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس در مقطع کارشناسی و تحصیل کارشناسی در کشور سنت کیتس به زبان انگلیسی انجام می شود . 5 تا از دانشگاه های کشور سنت کیتس بیشتر در رشته های علوم  پزشکی و پیراپزشکی دوره های تحصیلی ارائه می دهند. تنها دانشگاهی که رشته های مختلفی را در مقطع لیسانس ارائه می دهد ، دانشگاه International University for Graduate Studies است . دوره های زبان در اکثر دانشگاه های سنت کیتس برگزار می شود، البته افراد برای ورود به این مقطع باید مدرک زبان آیلتس 6 را ارائه دهند . زمان تحصیل در مقطع لیسانس در کشور سنت کیتس چهار سال است و دانشجویان این کشور مانند سایر کشورها 10 ساعت اجازه کار پاره وقت دانشجویی را دارند و میانگین حقوق دریافتی دانشجویان در هر ساعت کاری 8 الی 10 دلار است .

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس  – اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس  در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل کارشناسی ارشد در سنت کیتس نیز همانند تحصیل کارشناسی به زبان انگلیسی امکان پذیر است . امکان تغییر رشته در این مقطع برای متقاضیان وجود ندارد و مانند مقطع لیسانس رشته های ارائه شده این مقطع نیز محدود می باشد. اکثر رشته های موجود در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه International University for Graduate Studies  ارائه می شود. داشتن مدرک زبان آیلتس 6.5  آکادمیک و نامه عدم منع تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای پذیرش الزامی است و البته برای صدور پذیرش محدودیت سنی نیز اعمال می شود.

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس – اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس در مقطع دکترا 

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس در مقطع دکترا برای افرادی که قصد دارند در این مقطع در رشته های غیر پزشکی ادامه تحصیل دهند انتخاب مناسبی برای افراد نمی باشد، زیرا با توجه به محدود بودن تعداد دانشگاه هایی که در این کشور مقطع دکترا را ارائه می دهند و همچنین محدود بودن دوره های ارائه شده در این مقطع شرایط خوبی برای افراد در پذیرش مقطع دکترا در این کشور وجود ندارد . با توجه به این که بیشتر افراد متقاضی تمایل دارند از بورسیه های تحصیلی در این مقطع استفاده کنند و حقوق دریافت کنند به دلیل شرایط مالی دانشگاه های این کشور شرایط اخذ بورسیه و یا حقوق دانشجویی وجود ندارد.

با این حال شرایط و دوره تحصیل دکترا در سنت کیتس بین ۳ تا ۵ سال بسته به دوره انتخابی طول می کشد و اکثر رشته ها به زبان انگلیسی است . البته شرایط اخذ پذیرش در دانشگاه های سنت کیتس مانند سایر کشورها مستلزم داشتن رزومه علمی قوی مدرک زبان آیلتس 7 مقالات علمی و بین المللی عالی و مکاتبه اولیه با استاد راهنما می باشد.

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس برترین دانشگاه های کشور سنت کیتس

تعداد دانشگاه های سنت کیتس به دلیل وسعت جغرافیایی این کشور و جمعیت کم به تبع می باشد و با توجه این محدودیت تمامی دانشگاه های این کشور شامل موارد زیر می باشد :

  1. دانشگاه علوم دامپزشکی راس سنت کیتس (Ross University School of Veterinary Medicine)
  2. دانشگاه مرکزی پزشکی و خدمات درمانی سنت کیتس (University of Medicine and Health Sciences)
  3. دانشگاه پزشکی ویندزور سنت کیتس  (Windsor University School of Medicine)
  4. دانشگاه پزشکی سینت ترزا سنت کیتس Theresa’s Medical University
  5. دانشگاه بین المللی تحصیلات تکمیلی سینت کیتس  International University for Graduate Studie

یکی از روش های مهاجرت به سنت کیتس از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سنت کیتس ” اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس هزینه های تحصیل در کشور سنت کیتس

به طور میانگین هزینه تحصیل در دانشگاه های سنت کیتس در طول یک سال تحصیلی بین  ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار می باشد. البته هزینه تحصیل برای دانشجویان بومی و یا افرادی که اقامت دائم کشور سنت کیتس را دارند ، به طور میانگین سالانه بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار است . هزینه های بیمه دانشجویی نیز به این هزینه ها اضافه می گردد که در حدود 300 الی 700 دلار می باشد. البته هزینه تحصیل در برخی رشته های علوم پایه در حدود 14 الی 15 هزار دلار  و در رشته های پزشکی و پیراپزشکی 16 الی 17 هزار دلار است .

هزینه های تحصیل در کشور سنت کیتس به دو حالت تقسیم می شود:

  • هزینه های تحصیل به صورت مستقیم : شامل هزینه بیمه دانشجویی هزینه ثبت نام و شهریه دوره تحصیلی
  • هزینه های غیرمستقیم : شامل هزینه مسکن، هزینه های زندگی، کتاب، لوازم آموزشی و حمل و نقل

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس بورسیه تحصیلی کشور سنت کیتس

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس و بورسیه های ارائه شده در دانشگاه های کشور سنت کیتس یکی از موارد مورد درخواست و جذاب برای دانشجویان بین المللی است .در کشور سنت کیتس بورس های متفاوتی جهت کمک هزینه های تحصیلی به دانشجویان برتر دانشگاه ها ارائه می شود. البته معمولا اعطای بورسیه در مقاطع فوق لیسانس و بالاتر با داشتن رزومه علمی قوی ارائه می شود ولی در موراد خاص در صورت داشتن رزومه علمی چشمگیر ممکن است بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی نیز به افراد واجد شرایط نیز اعطا شود. مبلغ بورسیه نیز بسته به نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت می باشد .

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس پذیرش تحصیلی در کشور سنت کیتس

یکی الزامات مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس ارائه مدارک مورد نیاز برای ورود به دانشگاه های این کشور است که براساس نوع مدرک و نوع رشته ارائه هر نوع مدرک متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از مدارک الزامی ارائه شده فرد باید از وب سایت دانشگاهی بازدید کند و درخواست خود و سایر مواد را مستقیما از آنجا پیگیری کند. مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنت کیتس عبارتند از :

  • ارائه فرم درخواست پذیرش و ارائه پذیرش دریافت شده در کشور سنت کیتس
  • ارائه مدارک تحصیلی منظور آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات به همراه ترجمه
  • ارائه مدرک زبان بسته مقطع تحصیلی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنت کیتس
  • انگیزه نامه (SOP)جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های سنت کیتس

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس ویزای تحصیلی کشور سنت کیتس

اعزام دانشجو به سنت کیتس و شرایط ویزای دانشجویی می تواند بسیار متنوع باشد. یکی از آن عوامل مدت زمان ویزای تحصیلی می باشد که با توجه به مدت زمان تحصیل فرد در آن کشور می تواند متفاوت باشد. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی سنت کیتس عبارتند از :

  • داشتن گذرنامه فرد متقاضی دارای اعتبار 5 ساله و یا حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه یک عدد عکس گذرنامه جهت اخذ ویزای تحصیلی سنت کیتس
  • ارائه تمکن مالی مبنی بر اثبات تامین هزینه های زندگی در سنت کیتس مبلغ 10.000 دلار جهت اخذ ویزای تحصیلی سنت کیتس
  • ارائه مدارک دال بر پرداخت هزینه های دولتی بابت ویزا 150 دلار
  • ارائه مدارک سلامت و بیمه دانشجویی کشور سنت کیتس
  • ارائه مدارک مبنی بر نداشتن سوابق کیفری

برای اقامت و تابعیت در سنت کیتس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سنت کیتس ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس زمان اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس

اعزام دانشجو به سنت کیتس و تحصیل در سنت کیتس دارای 2 موعد زمانی است که در این دوره ها دانشجویان دانشگاه های این کشور مشغول به آموزش می شوند و اصولا ماه های سپتامبر و ژانویه هستند. اعزام دانشجو به کشور سنت کیتس و تحصیل در این کشور نیاز به اخذ ویزای تحصیلی دارد. صدور ویزای تحصیلی کشور سنت کیتس اصولاً بستگی به تعداد پرونده های آن سفارت دارد و نمی توان مدت دقیق برای آن اعلام کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button