اعزام دانشجو به کشور رومانی

دانشگاه های رومانی از جمله دانشگاه هایی است که دانشجویان بین المللی را پذیرا می باشد از این رو مسئله اعزام دانشجو به کشور رومانی مورد توجه این دسته از افراد قرار دارد . پایتخت این کشور بخارست است . این کشور یکی از امن ترین کشور های اروپاست . در کشور رومانی رشته های گوناگونی تدریس می شوند از مهندسی گرفته تا پزشکی را می توانید در دانشگاه های این کشور بیابید . بالغ بر 100 مرکز دانشگاهی در این کشور وجود دارد و در زبان های مختلف تدریس انجام می دهند . شهریه دانشگاه ها نیز بالا نمی باشد . نکته مهم در رابطه با اعزام دانشجو به کشور رومانی این است که سیستم آموزشی این کشور از موفق ترین سیستم های آموزشی است و از همان سیستم اروپا پیروی می کند . حتی قدمت دانشگاه های این کشور نیز بالا می باشد و از سطح علمی خوبی برخوردارند . دارا بودن امکانات متعددی همچون فرصت های کاری، کیفیت زندگی مناسب و موقعیت های مناسبی برای یک دانشجو در رومانی فراهم می آورد . اما علاوه بر تحصیل دانشجویان می توانند از مزایای یک کشور اروپایی مانند شرکت در سینما ها و فستیوال های گوناگون و جشن ها و برنامه های فرهنگی نیز استفاده کنند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در رومانی ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور رومانی اعزام دانشجو به کشور رومانی در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به رومانی و تحصیل در مقطع لیسانس در کشور رومانی نیاز به یک دیپلم 12 ساله و یا یک دیپلم و پیش دانشگاهی خواهد داشت . برای ورود به این دوره نیازمند به مدرک زبان هستید و طول دوره سه سال است . در برخی رشته ها مانند حقوق و مهندسی باید 4 سال تحصیل نمایید و رشته های پزشکی ۵ ساله می باشند.

اعزام دانشجو به کشور رومانی اعزام دانشجو به کشور رومانی در مقطع کارشناسی ارشد

برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد در رومانی فرد مدرک لیسانس، به علاوه ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی و مدارک زبان  را باید ارایه دهد که همه این موارد برای پذیرش دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد مورد نیاز خواهد بود . تهیه و ارایه پایان نامه در رومانی نیز از شروط به پایان رساندن این مقطع و اخذ مدرک می باشد. برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس رومانی شما به مدرک دانشگاهی مقطع لیسانس و ریز نمرات و دیپلم و پیش دانشگاهی نیز احتیاج خواهید داشت.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در رومانی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در رومانی ” است .

اعزام دانشجو به کشور رومانی

اعزام دانشجو به کشور رومانی

اعزام دانشجو به کشور رومانی اعزام دانشجو به کشور رومانی در مقطع دکترا

برای اینکه بتوانید در این مقطع در رومانی تحصیل کنید لازم است رزومه خیلی خوبی داشته باشید و باید بتوانید استاد راهنما بیابید و رزومه خود را تحویل دهید یعنی شما نیاز به یک رزومه مناسب و مقالات علمی تایید شده و حتی کتاب و مجلات چاپ شده خواهید داشت تا بتوانید شانس خود را برای اعزام دانشجو به کشور رومانی در مقطع دکترا بیازمایید .

اعزام دانشجو به کشور رومانی دانشگاه های برتر کشور رومانی

رومانی دارای دانشگاه های برتری نیز می باشد که دانشجویان در وهله اول می توانند یکی از آنها را انتخاب کنند . در اینجا اسامی برخی از این دانشگاه ها را می توانید مشاهده نمایید . دانشگاه بخارست ،‌دانشگاه ایاس و دانشگاه الکساندرو ایوان کوزو و دانشگاه بولیوی و تیسیاوارا از این دسته هستند .

اعزام دانشجو به کشور رومانی هزینه های اعزام دانشجو به کشور رومانی

هزینه های تحصیل در این کشور نیز بسته به نوع دانشگاه شما خواهد داشت . زیرا دانشگاه های خصوصی دارای شهریه های بیشتری هستند . دانشجویانی که نیاز به ویزای تحصیلی دارند باید هزینه یکسال تحصیل را قبل از درخواست ویزای دانشجویی به دانشگاه پرداخت نمایند. همینطور دانشجویانی که نیاز به ویزای دانشجویی رومانی ندارند، در سال و در هر ترم بصورت اقساط 3 ماهه هزینه تحصیل را پرداخت کنند . می توان به طور میانگین این هزینه را بین دو هزار تا پنج هزار یورو در سال برآورد نمود . علاوه بر این هزینه های زندگی در این کشور نیز برای هر فرد بسته به نوع و سبک زندگی بین پانصد تا هزار یورو در ماه خواهد بود .

در مقاله ” مهاجرت به  رومانی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به رومانی اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور رومانی مدارک لازم برای اعزام دانشجو به کشور رومانی

اعزام دانشجو به کشور رومانی نیازمند ارسال مدارکی است که می بایست لیست کامل را از دانشگاه بخواهید اما به مواردی مانند پاسپورت معتبر و عکس جدید و گواهی نامه های پایان تحصیلات مدرسه و گواهی پزشکی و اثباتت تمکن مالی و بیمه حتما نیاز خواهید داشت .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button