اعزام دانشجو به کشور مکزیک

کشور مکزیک در شمال آمریکا واقع شده است و از جمله کشورهای بسیار پیشرفته و مدرن می باشد که همه ساله افراد بسیاری از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند . تحصیل و اعزام دانشجو به کشور مکزیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مدارک آن در سطح بین المللی تایید شده می باشند و همچنین هزینه های تحصیل و زندگی در کشور مکزیک نسبت به سایر کشورهای نیمکره غرب و اروپا کمتر است از این رو تحصیل در مکزیک متقاضیان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد . لازم به ذکر است که بسیاری از بهترین دانشگاه های آمریکای لاتین در کشور مکزیک قرار دارند و این کشور دارای 50 موسسه آموزش عالی مکزیکی و 300 دانشگاه برتر آمریکای لاتین است . معمولا دانشگاه های دولتی و خصوصی در مکزیک به 2 تقسیم می شوند که شامل دانشگاه های حرفه ای و دانشگاه های بر پایه پژوهش هستند که متقاضیان تحصیل در مکزیک با توجه به علاقه خود می توانند در هر یک از دانشگاه های مکزیک تحصیل کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مکزیک مقاله ” مهاجرت به مکزیک ”  را مطالعه بفرمایید .

اعزام دانشجو به کشور مکزیک اعزام دانشجو به کشور مکزیک در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به کشور مکزیک در مقطع کارشناسی و تحصیل کارشناسی در مکزیک معمولا حدود 4 سال طول می کشد . دانشجویان مقطع لیسانس در دانشگاه های مکزیک می توانند با توجه به علاقه خود در یکی از رشته های تحصیلی هنرهای زیبا، روانشناسی، کامپیوتر، تاریخ، پرستاری، رادیولوژی و غیره به تحصیلات خود ادامه دهند. هزینه تحصیل کارشناسی در مکزیک با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه متغیر است ولی به طور کلی می توان گفت هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی مکزیک در سال حدود 378 تا 818 دلار می باشد.

اعزام دانشجو به کشور مکزیک اعزام دانشجو به کشور مکزیک در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل کارشناسی ارشد در مکزیک و اعزام دانشجو به کشور مکزیک در مقطع کارشناسی ارشد حدود 2 تا 3 سال به طول می انجامد و دانشجویان موظف به نوشتن و ارائه پایان نامه می باشند. دانشجویان در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه های کشور مکزیک می توانند در یکی از رشته های: پزشکی، دندانپزشکی، روابط بین الملل، حسابداری، حقوق اداری، مکانیک و غیره و ده ها رشته تخصصی دیگر که پیش رو دارند ادامه تحصیل بدهند.

اعزام دانشجو به کشور مکزیک اعزام دانشجو به کشور مکزیک در مقطع دکترا

اعزام دانشجو به کشور مکزیک در مقطع دکترا حدود 3 سال طول می کشد و دانشجویان جهت تحصیل دکترا در مکزیک طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی را پیش رو دارند. ارائه پایان نامه در مقطع دکترای دانشگاه های مکزیک یک اصل بسیار مهم است و دانشجویان می بایست در آغاز تحصیل یک موضوع تحقیقاتی تخصصی را برای پایان نامه خود انتخاب کنند و در طول تحصیل پایان نامه خود را تکمیل کنند و در پایان از آن دفاع نمایند . دانشجویان مقطع دکترا در کشور مکزیک مهارت های لازم را جهت تفکر اقتصادی، تجزیه و تحلیل داده ها، انجام تحقیقات مستقل و باکیفیت را به دست می آورند و البته آینده شغلی خود را در هر کجای جهان تضمین می کنند.

اعزام دانشجو به کشور مکزیک شرایط اعزام دانشجو به کشور مکزیک

اغلب دانشگاه های کشور مکزیک مورد تایید وزارت علوم می­باشند و سال تحصیلی در مکزیک از ماه اواسط ماه آگوست شروع شده و تا ماه ژوئن طول می کشد که تعطیلات از جولای تا پنجم آگوست است . زبان تحصیل در مکزیک در اغلب رشته ها به زبان اسپانیایی است و نگرانی برای دانشجویان خارجی که مدرک زبان اسپانیایی ندارند نیست زیرا دانشگاه های مکزیک برای دانشجویان خارجی دوره های آموزشی زبان با هزینه هایی پایین برگزار می کنند . البته در برخی از دانشگاه ها و رشته های تحصیلی جهت جذب دانشجوی بین المللی و رفاه حال دانشجویان بین المللی دروس به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود که بهتر است متقاضیان تحصیل در مکزیک مدرک زبان انگلیسی خود را در کشور مبدا اخذ کنند .

در مقاله ” تحصیل در مکزیک ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مکزیک اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور مکزیک

اعزام دانشجو به کشور مکزیک

اعزام دانشجو به کشور مکزیک بورسیه تحصیلی کشور مکزیک

دانشگاه های مکزیک جهت توسعه همکاری بین المللی و جهت رفاه حال دانشجویان تحصیل در مکزیک در کلیه مقاطع تحصیلی بورسیه های تحصیلی در نظر گرفته است که بورسیه تحصیلی در مکزیک شامل حقوق ماهانه، هزینه های ثبت نام و شهریه تحصیل، بیمه درمانی، هزینه رفت و برگشت بلیط هواپیما در آغاز و پایان تحصیل و حمل و نقل داخل شهری می شود. یکی از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در کشور مکزیک این است که معدل تحصیلی آن ها در مدرک تحصیلی قبل حداقل 8 از 10  نمره باشد و همچنین باید در یکی از موسسات آموزش عالی مکزیک مشغول تحصیل باشند و یا پذیرش دانشگاه های مکزیک را اخذ کرده باشند.

اعزام دانشجو به کشور مکزیک خوابگاه دانشجویی کشور مکزیک

لازم به ذکر است که اغلب دانشگاه های مکزیک جهت رفاه حال دانشجویان بین المللی خوابگاه های دانشجویی با کلیه امکانات و هزینه هایی پایی در اختیار دانشجویان قرار می دهند و البته برخی از دانشجویان برای راحتی بیشتر ترجیح می دهند آپارتمان یا یک اتاق خصوصی بیرون از محیط دانشگاه اجاره کنند . همچنین دانشجویان می توانند در اوایل ورود به مکزیک برای آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم مکزیک با خانواده های تایید شده مکزیکی زندگی کنند سپس به صورت مستقل منزلی را اجاره کنند.

اعزام دانشجو به کشور مکزیک  ویزای تحصیلی کشور مکزیک

یکی از مراحل اعزام دانشجو به کشور مکزیک ، اخذ ویزای تحصیلی کشور مکزیک می باشد که مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور مکزیک به شرح زیر می باشد :

  • ارائه کارت شناسایی فرد جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور مکزیک
  • ارائه گذرنامه با حداقل 3 ماه اعتبار جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور مکزیک
  • ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور مکزیک
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • اثبات دارای بودن میلغ 300 دلار آمریکا به طور ماهانه (معرفی یک حساب بانکی جهت اثبات پشتوانه مالی)
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور مکزیک
  • تایید مدارک توسط سفارت مکزیک

برای اقامت و تابعیت در مکزیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مکزیک ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button