اعزام دانشجو به استونی

تحصیل در استونی و اعزام دانشجو به استونی از بهترین گزینه های مهاجرت به استونی می باشد . کشور استونی در شمال اروپا واقع است و یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته شده است و این کشور اولین کشور در ساخت کارت های الکترونیکی، سیستم مدیریت الکترونیکی، سلامت الکترونیک، مدرسه الکترونیک می باشد  و  دارای یک اقتصاد مبنی بر بازار مدرن با بالاترین در آمد سرانه را داراست . موسسه آتیه آفرینان ایرانیان قصد دارد در ادامه این مقاله به توضیح کامل و جامع درباره شرایط اعزام دانشجو به استونی بپردازد.

اعزام دانشجو به استونی شرایط اعزام دانشجو به استونی

از جمله شرایط اعزام دانشجو به استونی اخذ ویزای دانشجویی استونی می باشد و متقاضیان خارجی برای تحصیل در استونی باید ویزای اقامت در استونی به صورت کوتاه مدت ( نوع C ، کمتر از ۹۰ روز ) یا ویزای طولانی مدت ( نوع D ، ۳ تا ۱۲ ماه ) برای ورود به منطقه شنگن درخواست کنند .  اگر تحصیل در استونی بیش از 12 ماه طول بکشد نیاز به اجازه اقامت در استونی به صورت موقت ( TRP ) می باشید . شرایط اعزام دانشجو به استونی به شرح زیر است :

برای ورود دانشجو به استونی نیاز به اقامت TRP می باشید که بسته به فصل دو ماه یا بیشتر طول می کشد . درخواست TRP و ویزا همزمان می تواند صورت بگیرد .

اقامت TRP برای تحصیل کارشناسی در استونی 3 سال و برای تحصیل کارشناسی ارشد در استونی 2 سال طول می کشد .

تمدید TRP استونی باید ۲ ماه قبل از انقضای آن انجام شود .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در استونی” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به استونی سیستم آموزشی استونی

کشور استونی دارای 12 نهاد عمومی در آموزش عالی می باشد ک هشامل  3 دانشگاه چند رشته ای و 9 دانشگاه خصوصی و همچنین 8 موسسه خصوصی است . موسسات آموزش عالی در استونی می تواند 60 مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مختلف تحصیلی موسیقی تا طراحی و مدیریت خدمات سلامت ارائه می دهند.

تحصیل در مقطع کارشناسی در استونی 3 سال طول می کشد و کارشناسی ارشد 2 سال طول می کشد و همچنین تحصیل داروسازی ، پزشکی ، دندانپزشکی و دامپزشکی و معماری و مهندسی عمران 5 الی 6 سال به طول می انجامد که دانشجویان بیشتر از 70 کشور به فکر تحصیل و اعزام دانشجو به استونی هستند .

اعزام دانشجو به استونی   دانشگاه های استونی

بیشتر موسسات آموزش عالی جهان در کشور استونی واقع شده است و مدرک دیپلم کشوراستونی به رسمیت شناخته شده است و  حدود 15 دانشگاه دولتی و 9 دانشگاه خصوصی در استونی وجود دارد.  . زبان انگلیسی به صورت گسترده در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد . 2 تا از دانشگاه های استونی دارای رتبه جهانی QS  می باشد . که به شرح زیر می باشد :

دانشگاه تارتو : دانشگاه تارتو در رتبه پنجم دانشگاه های جهانی QS و EECA (اروپا و مرکز آسیا) قرار دارد . دانشگاه تارتو استونی از قدیمی ترین دانشگاه های استونی و شمال اروپا می باشد و همچنین دارای 13400 دانشجو می باشد . شهر تارتو به عنوان دومین شهر بزرگ کشور استونی می باشد، شهری که خانه وزارت آموزش و تحقیقات نیز خواهد بود.

در مقاله ” مهاجرت به استونی” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به استونی اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه فناوری تالین TUT : دانشگاه فناوری تالین دارای  رتبه 30 در منطقه EECA (اروپا و مرکز آسیا ) بدست آورده است. این دانشگاه دارای 12000 دانشجو می باشد که 1400 نفر از آنها دانشجوی بین المللی می باشد . دانشگاه تالین سومین دانشگاه بزرگ کشور استونی می باشد که دامنه گسترده ای از دوره ها و برنامه های پیشرفته را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

اعزام دانشجو به استونی

اعزام دانشجو به استونی

اعزام دانشجو به استونی – شهرهای دانشجویی استونی

شهرهای دانشجویی استونی به شرح زیر است :

شهر تالین : بزرگترین شهر و پایتخت کشور استونی می باشد که دارای معماری های خاص می باشد .

شهر تارتو : دومین شهر بزرگ استونی می باشد که دارای 97000 جمعیت می باشد . این شهر دارای جاذبه های فرهنگی و شب زنده داری های بسیاری را در خود جای داده است .

اعزام دانشجو به استونی – تحصیل و اعزام دانشجو به استونی

برای تحصیل در مقطع کارشناسی در استونی ابتدا باید دوره متوسطه خود را تکمیل نمایید و برای تحصیل کارشناسی ارشد در استونی باید دارای مدرک کارشناسی باشید و برای تحصیل به زبان انگلیسی در استونی باید مهارت های زبانی خود را اثبات نمایید . شرکت در تمامی آزمون های زبان بین المللی پذیرفته می باشد اما برخی از دانشگاه های استونی شرکت در آزمون هایی که خود طراحی می کنند را از افراد می خواهند .

در مقاله ” اقامت در استونی” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت استونی اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به استونی – هزینه های تحصیل در استونی

هزینه های تحصیل در استونی و شهریه های دانشگاه های استونی بستگی به دوره های انتخاب شده متفاوت می باشد ولی به طور کلی شهریه و هزینه های تحصیل در استونی بین 1000 تا 75000 یورو برای هر سال می باشد . هزینه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی مبلغی حدود 11000 یورو برای هر سال می باشد . البته شهریه دانشجویان مقطع دکترا رایگان می باشد . بورسیه تحصیلی متفاوتی برای دانشجویان بین المللی در کشور استونی در نظر گرفته شده است که دولت استونی قادر به در نظر گرفتن 300 الی 500 یورو برای دانشجویان بین المللی برای هر ماه خواهد بود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button