کشور کره جنوبی، کشوری در همسایگی کشورهای ژاپن، روسیه و چین می باشد و کار و اشتغال در کشور کره جنوبی به نحوی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. از این رو افراد زیادی سالانه با اخذ ویزای کاری کره جنوبی به این کشور مهاجرت می کنند. کره جنوبی یکی از پرجمعیت ترین کشورها است که بیش از 15 درصد از مردم این کشور به کارهایی مانند ماهیگیری، باغبانی و کشاورزی و 25 درصد دیگر از آنها به انجام کارهای تولیدی مشغول می باشند. شرایط کار و اشتغال در کشور کره جنوبی برای افراد مهاجر بسیار مناسب است. شغل معلمی در کشور کره جنوبی یکی از مشاغل مورد نیاز در این کشور می باشد و میزان حقوقی که معلمین در این کشور دریافت می کنند تقریبا برابر کارمندان عالی رتبه در کره جنوبی می باشد. وجود شرکت های بزرگی مانند کیا، سامسونگ و ال جی نیز باعث به وجود آمدن فرصت های شغلی بسیاری دراین کشور شده است. اگر چه اقتصاد کشور کره جنوبی در میان کشورهای بزرگ اقتصادی قرار دارد ولی اقتصاد این کشور در مقایسه با کشورهای استرالیا، کانادا و آلمان در جایگاه پایین تری می باشد و افراد با شرایط بهترین می توانند ویزای کار آلمان را دریافت کنند. افرادی که بتوانند به مدت 5 سال با اقامت قانونی در این کشور کار کنند، در نهایت می توانند اقامت دائم و پس از آن تابعیت این کشور را اخذ کنند. افراد می بایست برای مهاجرت کاری به کشور کره جنوبی یکی از ویزاهای کاری این کشور را اخذ کنند. دوستان عزیز با مشاوره و راهنمایی کارشناسان موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به آسانی می توانند شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کرده و به انجام کار و اشتغال در کشور کره جنوبی بپردازند.

اشتغال در کشور کره جنوبی
اشتغال در کشور کره جنوبی

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” است.

اشتغال در کشور کره جنوبی – فرهنگ کار در کشور کره جنوبی

کار و اشتغال در کشور کره جنوبی ممکن است برای خارجی هایی که مایل نیستند ساعت ها و تلاش هایی مازدی را که بسیاری از کره ای ها برای کمپانی خود صرف می کند، صرف کنند، به چالشی بزرگ تبدیل خواهد شد. این کشور یکی از بالاترین ساعات کاری و اضافه کاری در هفته را در جهان دارا می باشد. با توجه به اخلاق کار محور کره ای ها، برای موفقیت در این کشور باید از استانداردهای خود در کار فراتر رفت . با این حال، اگر فرد بتواند در محیط کاری کره به شیوه آنها متعهد عمل کند، همکاران و افراد اطراف در مقابل متعهد به وی خواهند بود و این تعهد را می توان کاملا دو طرفه احساس کرد.

ایده توسعه روابط شخصی در محل کار ممکن است برای افرادی که به فرهنگ کره جنوبی آشنا نیستند، عجیب و غیر ممکن به نظر برسد. با این حال ایده ایجاد اعتماد بین همکاران جزء اصلی ترین اصول کاری در تمام شرکت های کره ای است. اعتماد مردم را تشویق می کند، از این رو باید بر ایجاد روابط شخصی و پایدار برای نشان دادن تعهد خود تمرکز کرد. همچنین لازم به ذکر است که با وجود اینکه ایجاد رابطه قوی و سالم کاری به شدت تشویق می شود اما احترام به سلسله مرتبه شغلی بسیار پر اهمیت است. لازم است بدانید که بیش از حد دوستانه برخورد کردن ممکن است به عنوان توهین برداشت شود.

فرهنگ کار در کشور کره جنوبی
فرهنگ کار در کشور کره جنوبی

اشتغال در کشور کره جنوبی – ساعات کاری در کشور کره جنوبی

مردم کشور کره جنوبی همواره برای هوش زیاد و پرکاری معروف بوده اند. بنابراین هیچ تعجبی ندارد که کشور کره جنوبی یکی از بالاترین متوسط ساعات کاری سالانه را دارد. اگر فردی قصد دارد در کشور کره جنوبی کار پیدا کند بهتر است که خود را برای انجام دادن ساعات کاری بلند و اضافه کاری های زیاد آماده کند. برای این اضافه کاری ها بسته به شرکت استخدام کننده ممکن است پاداش در نظر گرفته شود یا خیر.

شما می توانید برای مهاجرت به کره جنوبی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

میزان ساعات کاری در کشور کره جنوبی 68 ساعت در هفته است که خوشبختانه، تغییرات قانون، حداکثر هفته کاری را تا 40 ساعت کاهش داده و سیستم 5 روزه کاری را تایید کرده است. مگر اینکه فرد قصد داشته باشد برای شرکتی کوچکتر (با 5 کارمند یا کمتر) کار کند که قانون جدید نیز برای وی اعمال می شود. اگرچه بعضی از قراردادها برای تعدیل جزئی در ساعت اجازه دارند، متوسط هفته کاری در هر دوره 2 هفته نباید بیش از حداکثر 40 ساعت است و همچنین از کارمندان نباید خواسته شود که در یک روز کاری بیش از 12 ساعت کار کنند. جوانان زیر 18 سال مجاز به کار نمی باشند مگر اینکه از والدین یا سرپرست رسمی خود اجازه نامه داشته باشند. در هر صورت، به غیر از با اجازه وزارت کار، استفاده از افراد زیر سن قانونی برای کار در شیفت شب ممنوع است.

اشتغال در کشور کره جنوبی – میزان حقوق در کشور کره جنوبی

میزان حقوق متوسط در کشور کره جنوبی برای افراد خارجی به میزان قابل توجهی بسته به شرکتی می باشد که در آن تصمیم به کار دارد. حداقل حقوق و دستمزد ساعتی در سال 2012 میلادی 4850 وون کره اعلام شده است.معمولا به معلمان انگلیسی در کره جنوبی حقوق خوبی پرداخت شوند، حتی افرادی که تجربه کمی دارند یا بدون تجربه هستند. حقوق ماهانه تدریس بین 8/1 الی 3/2 میلیون وون کره در هر ماه است، مدارس بالاترین حقوق و دستمزد را به معلمان با مدارک تحصیلی مرتبط پرداخت خواهند کرد. مهندسان و متخصصان تکنولوژی های پیشرفته سالانه مبلغی بین 34 تا 70 میلیون وون دریافت می نمایند. پیدا کردن متوسط به روز شده و دقیق از میانگین حقوق کره ای ها کار سختی به نظر می رسد. بهتر است که در آغاز مذاکرات استخدام با کارفرمای خود، راجع به دستمزد و مزایا به صورت دقیق صحبت کرد تا از وضعیت مالی خود در هنگام کار در آن شرکت خبر داشت. لازم به ذکر است که مخارج زندگی در کره نسبت به بیشتر کشورهای دیگر کمتر است.

میزان حقوق در کشور کره جنوبی
میزان حقوق در کشور کره جنوبی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در کره جنوبی می توانید مقاله ” تحصیل در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

3.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
فاطمه

سلام. آیا همزمان میشه هم شغل معلمی در کره جنوبی رو داشت و هم در مقطع دکتری در این کشور تحصیل کرد؟ جایی خونده بودم دانشجویان اجازه 30 ساعت کار در هفته دارند و با توجه به مطالب شما شغل معلمی در کره جنوبی با 22 ساعت در هفته امکان پذیره. شرایط خاصی برای تحصیل و کار همزمان در این کشور وجود داره؟ با تشکر

آتیه آفرینان

با سلام. بله امکان کار همزمان وجود داره. برای پاسخ به سوالای تخصصی تر با شماره 02172207 تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button