اشتغال در کشور لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین در قلب قاره اروپا واقع شده است که جز منطقه اقتصادی اروپا محسوب می شود . این کشور به دلیل شرایط اقتصادی مناسبی که دارد ، بسیاری از افراد از سرتاسر جهان برای اشتغال به کشور مهاجرت می کنند . شرایط اشتغال در کشور لیختن اشتاین بسیار مناسب است و حدود 4300 شرکت در این کشور مشغول به فعالیت می باشند ، بدین معنا که این کشور دارای رشد اقتصادی مناسبی است . افرادی که از کشورهای خارج از اتحادیه و خارج از منطقه اقتصادی برای انجام کار به این کشور می آیند ، علاوه بر اخذ ویزای کاری کشور لیختن اشتاین بایستی مجوز اقامت این کشور را نیز دریافت کنند . لازم به ذکر است که کشور لیختن اشتاین در بسیاری از کشورها از جمله ایران سفارت ندارد به همین دلیل این افراد بایستی از طریق سفارت این کشور در سایر کشورها از جمله سوئیس و فنلاند برای دریافت ویزای کاری اقدام کنند .این مقاله به موضوع اشتغال در کشور لیختن اشتاین اختصاص داده شده است .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لیختن اشتاین  ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لیختن اشتاین توضیح دادیم .

افراد برای اینکه بتوانند از کارفرماها در کشور لیختن اشتاین پیشنهاد کاری دریافت کنند بایستی با این کارفرمایان مصاحبه نمایند. در ابتدا افراد بایستی رزومه ایی را که در آن تمامی سوابق تحصیلی و کاری درج شده است ، تهیه کنند . کارفرمایان از طریق سایت های کاریابی در کشور لیختن  اشتاین می ­توانند نیروی کار خود را پیدا کنند . پس از اینکه تمامی شرایط کاری و نوع فعالیتی که کارفرمایان از آنها می­خواهند را بررسی کردند، رزومه خود را به همراه مدارک تحصیلی به آنها ارسال می کنند . در صورتی که رزومه فرد از نظر کارفرما قابل قبول باشد با وی مصاحبه می کند و از این طریق می­ تواند پیشنهاد کاری دریافت کنند . پس از آن فرد به همراه تمامی مدارک تحصیلی و رزومه و پیشنهاد کاری برای دریافت ویزای کار به سفارت کشور لیختن اشتاین می ­تواند مراجعه کند . افراد به گونه ای دیگر نیز می­ توانند پیشنهادکاری از سوی کارفرمایان در لیختن اشتاین دریافت کنند . بدین صورت که فرد ابتدا رزومه تحصیلی و سوابق کاری خود در وب سایت های کاریابی قرار می ­دهد و اگر کارفرمایی با شرایط وی نیازمند نیرویی باشد با وی قرار مصاحبه خواهد گذاشت.در صورتی که مصاحبه بین آنها موفقیت آمیز باشد، کارفرما پیشنهاد کاری به او ارسال خواهد کرد . لازم به ذکر است که افرادی که به زبان آلمانی تسلط بیشتری داشته باشند ، شانس بیشتری دارند .

اشتغال در کشور لیختن اشتاین

اشتغال در کشور لیختن اشتاین

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لیختن اشتاین شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” بیاندازید.

قوانینی که کشور لیختن اشتاین برای دریافت مجوز برای کارکنان قرار داده است نسبت به ملیت فرد با یکدیگر متفاوت هستند.البته تعداد این مجوزها برای کارمندان و کارفرمایان کمتر است و کارکنانی که در داخل لیختن  اشتاین زندگی می ­کنند برای انجام کار در این کشور نیاز به مجوزی ندارند. اما افرادی که از اتحادیه اروپا و مناطق اقتصادی به این کشور برای انجام کار مراجعت می­ کنند مسافران برون مرزی نامیده شده و هر روز پس از اتمام کار بایستی به کشور خود باز گردند. همچنین افرادی که از خارج از اتحادیه اروپا به این کشور برای انجام کار مراجعه کرده اند باید دارای اجازه اقامت این کشور باشند.افرادی که دارای مجوز اقامت قانونی در این کشور هستند در صورتی که به مدت 5 سال در این کشور زندگی کرده باشند، پس از پایان اعتبار اقامت خود می ­توانند برای دریافت اقامت دائم خود و اعضای خانواده خود اقدام کنند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لیختن اشتاین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button