اشتغال در کشور برزیل

کشور برزیل ، شرقی ترین کشور قاره آمریکا می باشد که در بین مرکز آمریکا جنوبی و اقیانوس اطلس قرار دارد و به جز شیلی با تمامی سایر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد . این کشور دارای زمین های کشاورزی وسیع و جنگل های استوایی است که با داشتن منابع طبیعی گسترده همیشه به نیروی کار نیاز داشته است . اقتصاد و شرایط اشتغال در کشور برزیل باعث شده است که هفتمین اقتصاد بزرگ در جهان باشد که همچنان رو به رشد است که سرمایه گذاران و کارگران خارجی را جذب می کند . در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد اشتغال در کشور برزیل اطلاعات کسب کنیم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در برزیل ” را مطالعه فرمایید .

اخذ ویزای کار در کشور برزیل امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن طی می شود و اصولا باید کارفرما این امکان را داشته باشد که برای کارمند متقاضی کار در کشور برزیل درخواست ویزای کار کند یعنی فرد کارفرما در کشور باید بتواند اسپانسر شود . به طور کلی اقدام برای ویزای کار در کشور برزیل بدون داشتن اسپانسر امری دشوار می باشد . لازم به ذکر است که ویزای کار در کشور برزیل به چندین شیوه اخذ می شود یکی از شیوه های اخذ ویزای کار این است که فرد در کشور برزیل یک دعوت نامه کاری از یک فرد دارای شرایط که دارای شرکتی معتبر در کشور برزیل است اخذ کند که فرد نیز باید شرایط مورد نیاز را داشته باشد . یکی از راه های اخذ ویزای کار در کشور برزیل این است که کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲ تا ۹ ماه طول می کشد که فرد متقاضی میتواند بعد از چند سال ( معمولا ۲ تا ۵ سال) تقاضای اقامت دائم کند و با قوانین کنونی این امر به سادگی مقدور می باشد.

اگر فرد بتواند در کشور برزیل کارفرما پیدا کند و به صورت قانونی در کشور برزیل مشغول به کار شود ، این است که به عنوان دانشجو وارد کشور برزیل شود چون در طول تحصیل اجازه کار پاره  وقت دارد ، می تواند به محض این که شغلی آگهی شد آن را تقاضا کند و زمانی که فارغ التحصیل شد از کارفرما در کشور برزیل درخواست کار کند و از جمله راه های بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور برزیل فرد چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مد نظر خود را یافته و آن را  تا پس از پایان تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ کرده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳ تا ۴ سال برای اخذ اقامت دائم اقدام کند .

اشتغال در کشور برزیل شرایط اشتغال در کشور برزیل

کشور برزیل در زمینه های مهندسی، مدیریت زیست محیطی، مشاوران و متخصصان فناوری اطلاعات دارای کمبود شغل است . حداقل دستمزد کارگری در برزیل، حدود 937 BRL (واحد پول برزیل) می باشد و قانون کار برزیل، مرخصی سالانه 30 روزه را  اعمال می کند که همه آن یکباره گرفته می شود و یا به دو قسمت تقسیم شود (یک نیمه باید حداقل 20 روز باشد). کارگران برزیلی در سن 14  سالگی واجد شرایط اشتغال تمام وقت می باشند ولی مقررات محافظتی خاص برای نوجوانان 14-18 ساله وجود دارد.

اشتغال در کشور برزیل

اشتغال در کشور برزیل

در مقاله ” مهاجرت به برزیل ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به برزیل اطلاعات کسب کنید .

کارمندان در کشور برزیل دارای حق استفاده از حقوق مندرج در قانون اساسی فدرال، قانون کار برزیل می باشد که شامل تمام مقررات و حقوق تکمیلی منتشر شده توسط توافقنامه مذاکره جمعی مربوطه. توافقنامه های استخدامی فردی و سياست های داخلی ممکن است حقوق اضافی را نيز در بر گیرد ، که هميشه بايد بيشتر از حقوق مندرجه در قانون باشد. پرداخت نه تنها شامل حقوق ثابت کارمند، بلکه هرگونه پاداش (کریسمس یا غیره)، مزایای اضافی مانند مزایای شخصی یا خانوادگی و هزینه زندگی در برزیل می باشد .

اشتغال در کشور برزیل ساعات کاری در کشور برزیل

ساعات کاری در کشور برزیل نباید بیشتر از 8 ساعت کار روزانه (5 روز در هفته) و 44 ساعت در هفته باشد و یک ساعت برای استراحت و غذا برای کارکنانی که بیش از 6 ساعت در روز کار می کنند اجباری است. همچنین کارکنان حق یک هفته استراحت با حقوق، ترجیحا در یکشنبه ها را دارند. پرداختی برای اضافه کاری باید حداقل 50 درصد بیشتر از پرداختی برای کار عادی باشد. کارکنان زیر واجد شرایط پرداخت های اضافه کاری نمی باشند و تحت محدودیت های ساعات کار زیر نظر قانون کار قرار نمی گیرند:

  • کارکنانی که فعالیت های خارج از شرکت را انجام می دهند و فعالیت هایی که با ساعات مشخص مشخص نمی شوند.
  • کارمندانی (مانند مدیران) که دارای جایگاه های بامسئولیت هستند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در برزیل ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در برزیل” است .

لازم به ذکر است که حداقل سن بازنشستگی در کشور برزیل  55 سال برای زنان و 60 برای مردان در خدمات شهری است. طبق قانون کار کشور برزیل، پس از هر دوره 12 ماهه کار، کارکنان حق 30 روز تعطیلات با حقوق را دارند که در دوره 12 ماهه بعدی که مناسب برای کارفرما است، باید گرفته شود. روش معمول برای درخواست کار در برزیل، از طریق ارائه CV و نامه پوشش یا تکمیل فرم درخواست می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Nasrullah faizi

سلام. من ویزای بشر دوستانه برزیل را اخذ نمودم شرایط کاری چطوری است لطفاً راهنمایی فرمایید

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به نرخ بیکاری در سال های اخیر می توان گفت گزینه های دیگر مناسبتر هستند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button