اشتغال در کشور اسلوونی

کشور اسلوونی یکی از کشورهای کوچک در حوزه شینگن می باشد که سالانه تعداد زیادی دانشجو را فارغ التحصیل می کند . طبق قوانین کار در کشور اسلوونی هر دانشجو اجازه دارد ضمن تحصیل در کشور اسلوونی به مدت 20 ساعت در هفته کار کند . دانشجو باید مثل یک کارمند معمولی قرار داد کار داشته باشد همچنین کارفرمای وی موظف است ساعات کاری ، میزان درآمد و همچنین بیمه او را در مدنظر داشته باشند و قوانین مربوط به آن را رعایت نماید . با ما همراه باشید تا بیشتر با شرایط کار در کشور اسلوونی و همچنین اشتغال در کشور اسلوونی آشنا شویم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه فرمایید .

شرکتی که قصد استخدام فرد را دارد باید فعال باشد و باید حداقل یک نفر را به مدت 6 ماه به صورت تمام وقت استخدام کند . شرکت نیز باید ثابت کند که روند استخدام واقعی براساس توانایی های فرد متقاضی صورت گرفته است . همچنین شرکت باید در 6 ماه گذشته حساب بانکی با حداقل 10 هزار یورو باز کرده باشد و همچنان نیز به فعالیت خود ادامه دهد . اگر فرد قصد کار به صورت حرفه ای در مشاغلی مانند دکتر ، پرستار ، داروساز و غیره را دارد باید درخواست استاندارد سازی و به رسمیت شناختن مدارک علمی خود را به وزارت کار، خانواده و امور اجتماعی صادر کند . موسسه Kelly  یکی از موسسات کاریابی می باشد که از سال ۱۹۴۶ فعالیت خود را آغاز کرده است .فرد می تواند از طریق ثبت نام در سایت منتظر پیشنهاد کاری باشد همچنین با نصب اپلیکیشن Kelly می تواند مشاغل مورد نیاز را هر روز مورد بررسی قرار دهد.

اشتغال در کشور اسلوونی – انواع اشتغال در کشور اسلوونی

انواع اشتغال در کشور اسلوونی برای افرادی که تحت حمایت بین المللی قرار گرفته اند ، عبارتند از :

  • مالک / تاجر منفرد : فردی است که خویش فرما است و فعالیتی را در بازار انجام می دهد که در مورد تعهدات شرکت، کاملا مسئول است . این افراد در انجام کسب و کار خود با پذیرش ریسک تصمیمات ، برای منافع خود تصمیم می گیرند . لازم به ذکر است که برای شروع فعالیت به سرمایه اولیه نیاز نیست .
  • تاسیس شرکت با مسئولیت محدود : توسط یک شخص حقوقی اداره یک یا چند مؤسس ایجاد می شود که با شرکت، قرارداد شغلی دارد و با دارایی های شخصی خود مسئول تعهدات شرکت نیست . شرکت می تواند چندین نماینده داشته باشد . برای تأسیس چنین شرکتی سرمایه اولیه نیاز است .
  • کارآفرینی اجتماعی : نوع دیگری از کارآفرینی می باشد که به شیوه ای خلاقانه به مشکلات اقتصادی، محیطی و سایر مشکلات جامعه رسیدگی می کند. هدف اصلی این شرکت ، ایجاد شغل برای اقشار آسیب پذیر (افرادی که به طور طولانی مدت بیکار بوده اند، بیکاران بالای سن 55 ، کارجویانی که می خواهند برای اولین بار مشغول به کار شوند، اقلیت های بیکار بدون تحصیلات یا مهارت های اولیه، افراد معلول) و انجام فعالیت های مفید اجتماعی از جمله فعالیت های داوطلبانه می باشد. یک شرکت اجتماعی فقط می تواند شامل نهادهای حقوقی غیر انتفاعی شود.
اشتغال در کشور اسلوونی

اشتغال در کشور اسلوونی

یکی از روش های مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسلوونی ” اطلاعات کسب کنید .

اشتغال در کشور اسلوونی – مجوز کار در کشور اسلوونی

مجوز کار در کشور اسلوونی از تاریخ اول سپتامبر 2015 میلادی به عنوان تحت قوانین جدید در نظر گرفته شد که که در سند به نام یک مجوز کار و اقامت مجزا است . این مجوز توسط واحد اداری در این کشور صادر می شود و اداره استخدام صدور مجوز کار و اقامت را اختیار می کند. بنابراین اگر فردی قصد دارد بر اساس قانون اساسی زندگی کند و در این کشور کار کند مجوز منحصر به فردی برای کار و اقامت خواهد داشت . اگر یک شهروند غیر اتحادیه اروپا می خواهد در اسلوونی کار کند، واجد شرایط یک مجوز کار و اقامت در این می باشد . ساده ترین راه برای دریافت کار و اجازه اقامت در اسلوونی ، ثبت شرکت در کشور اسلوونی است و مجوز منحصر به فرد را بر اساس اشتغال در شرکت دریافت کنند، گزینه های مختلفی برای اخذ مجوز منحصر به فرد خود برای کار و اقامت پیش رو دارند .

اشتغال در کشور اسلوونی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کشور اسلوونی

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کشور اسلوونی به شرح زیر می باشد :

  • پاسپورت معتبر یا یک کپی از مدرک شناسایی و تمامی صفحات آن
  • یک قطعه عکس رنگی در سایز ۴۵*۳۵mm  که می بایست واضح و یا کیفیت باشد.
  • هزینه ویزای کار اسلوونی
  • هر مدارک مکملی که خواسته شده
  • دعوت نامه از شرکت در اسلوونی
  • ارائه گواهی از طرف کارفرما
  • صورتحساب مالی تجاری در ۶ ماه گذشته
  • تفاهم نامه و اساسنامه در نسخه گواهی اصلی (اتصال ثبتی با شرکت های سهامی) جواز تجاری(برای صدور اولین بار و تمدید در حال حاضر)، اسناد مشارکت و مالکیت

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اسلواکی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در اسلواکی ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button