ایالت های کشور اتریش

کشور اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش ، یکی از کشورهای اروپای مرکزی می باشد که پایتخت آن شهر وین است . این کشور از شمال با کشورهای آلمان و جمهوری چک ، از شرق با اسلواکی و مجارستان ، از جنوب با کشورهای ایتالیا و اسلوونی و از غرب با کشورهای سوئیس و لیختن اشتاین همسایه است . در این مقاله قصد داریم شما را با استان های کشور اتریش آشنا کنیم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اتریش ” را مطالعه فرمایید .

کشور اتریش که یک جمهوری فدرال است که 9 ایالت را شامل می شود . برخی از استان های کشور اتریش یا به عبارتی ایالت های کشور اتریش عبارتند از :

  1. ایالت بورگن لاند در کشور اتریش

ایالت بورگن لاند ، کم جمعیت ‌ترین ایالت در کشور اتریش است و در منتهی ‌الیه شرق این کشور واقع شده است . مرکز این ایالت شهر آیزن ‌اشتات می ‌باشد .

  1. ایالت کرنتن در کشور اتریش

ایالت کرنتن یکی از ایالت‌ های کشور اتریش می باشد و مرکز آن شهر کلاگنفورت است. همه ساله در ماه جون مسابقات والیبال ساحلی در مرکز ایالت کرنتن شهر کلاگنفورت برگزار می ‌شود و هزاران نفر گردشگر به این منطقه سفر می‌کنند. از دیگر مسابقات معروف جهانی در این منطقه مسابقات مردان آهنی می باشد که شرکت کنندگان می ‌بایستی در مدت زمان ۱۰ ساعت به ‌طور پیوسته در تمام زمینه ‌های شنا، ماراتون، دوچرخه سواری و کوه پیمائی با یکدیگر رقابت کنند.

  1. ایالت نیدراسترایش در کشور اتریش

ایالت نیدراسترایش ، یکی از ایالت ‌های کشور اتریش است و در شمال شرقی این کشور واقع شده و مرکز آن شهر زانکت پولتن است . لازم به ذکر است که نیروگاه هسته ‌ای تسونتن‌ دورف در این ایالت قرار دارد.

  1. ایالت اوبراسترایش در کشور اتریش

ایالت اوبراسترایش یکی از استان های کشور اتریش می باشد که در شمال این کشور واقع شده است و مرکز آن شهر لینز است . این ایالت چهارمین ایالت بزرگ کشور اتریش می باشد .

یکی از روش های مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اتریش ” اطلاعات کسب کنید .

ایالت های کشور اتریش

ایالت های کشور اتریش

  1. ایالت زالتسبورگ در کشور اتریش

ایالت زالتسبورگ ، چهارمین شهر بزرگ کشور اتریش و مرکز ایالت زالتسبورگ در غرب اتریش است . شهر زالتسبورگ شهری دانشگاهی است که در دامنه کوه‌ های آلپ قرار دارد .  این شهر زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتسارت می باشد .

  1. ایالت اشتایرمارک در کشور اتریش

ایالت اشتایرمارک یکی از ایالت های کشور اتریش می باشد که در جنوب شرقی این کشور قرار دارد و مرکز آن شهر گراتس است .

  1. ایالت تیرول در کشور اتریش

ایالت تیرول ، یکی از ایالت‌ های کشور اتریش می باشد که از دو قسمت تیرول شمالی و تیرول شرقی تشکیل شده ‌است و مرکز آن شهر اینسبروک است . شهر اینسبروک به خاطر دانشگاه ‌های خود به ‌ویژه دانشگاه پزشکی معروف می باشد و از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت می‌توان به کوف‌ اشتاین، پواتز، رویته و لاندک اشاره کرد. این ایالت از مکان ‌های محبوب برای اسکی ‌بازان است .

  1. ایالت فورآرلبرگ در کشور اتریش

ایالت فورآرلبرگ ، غربی ترین ایالت کشور اتریش می باشد و با وجود این که فورآرلبرگ دومین ایالت کوچک اتریش از لحاظ مساحت است، با این حال این ایالت با سه کشور آلمان، سوییس و لیختن اشتاین هم مرز است . تنها ایالت کشور اتریش که با ایالت فورآرلبرگ مرز مشترک دارد، ایالت تیرول می ‌باشد .

برای اقامت و تابعیت در اتریش روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اتریش ” را مطالعه فرمایید .

  1. ایالت وین در کشور اتریش

شهر وین پایتخت کشور اتریش و یکی از استان ‌هان کشور اتریش محسوب می ‌شود که این شهر بزرگترین شهر اتریش و نهمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا است. تا قبل از شروع قرن بیستم میلادی، شهر وین بزرگترین شهر آلمانی زبان اروپا بود و قبل از شروع جنگ جهانی اول این شهر دو میلیون نفر جمعیت داشت.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در اتریش تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش و اخذ ویزای تحصیلی اتریش جز پر طرفدارترین برنامه های مهاجرت به ات...

کار در اتریش کار در اتریش

کار در اتریش برای ایرانیان همواره مورد توجه بوده است و متقاضیان زیادی نیز از طریق کار قصد م...

تحصیل پزشکی در اتریش تحصیل پزشکی در اتریش

راه های مختلفی جهت مهاجرت به اتریش وجود دارد اما یکی از بهترین راه های مهاجرت به اتریش، مها...

نظرات کاربران
Call Now Button