اخذ ویزای توریستی استرالیا(Australia)

استرالیا بی تردید زیباترین کشور جهان است. اخذ ویزای توریستی استرالیا برای سفر به سرزمینی پهناور با بیشترین تنوع زیستی و گیاهی با عجایب طبیعی خارق العاده و بی نظیر، بهترین گزینه برای متفاوت سپری کردن تعطیلات می باشد.مسافرت به استرالیا، تجربه ای زیبا و خاطره انگیز است که در هیچ جای دیگر قابل دستیابی نیست. آب و هوای استرالیا معتدل است و همین ویژگی استرالیا را در چهار فصل سال مقصد توریستها می کند.استفاده از فرصت تعطیلات سال نو میلادی شما را با جشنها و فستیوال های داخلی بی نظیری مواجه می نماید.در حال حاضر سفارت استرالیا در تهران، درخواست های ویزا را به صورت آنلاین می پذیرد و با تدبیر، زمان رسیدگی و صدور ویزا بسیار کوتاه شده است.اخذ ویزای توریستی استرالیا، نیاز به مصاحبه یا مراجعه حضوری ندارد و کلیه مراحل از ابتدا تا انتها به صورت آنلاین صورت می گیرد.ویزای توریستی استرالیا برای افرادی می باشد که می خواهند برای مسافرت، دیدار اهالی خانواده مانند والدین، فرزندان، برادر و خواهر و فامیل یا برای قرارهای کاری یا شرکت در سمینارها به استرالیا سفر کنند.

کشور استرالیا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است که به علت برخورداری از امکانات رفاهی در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگری همواره در کانون توجه گردشگران و مهاجران قرار دارد.استرالیا به دلیل برخورداری از آب و هوای معتدل در طول سال، جاذبه های طبیعی و گردشگری از قبیل آبشارها، جنگلها، سازه های مدرن و … درکنار اقتصاد غنی و پویا (دومین کشور ثروتمند دنیا پس از سوئیس) همواره از مهمترین مقصدهای گردشگران و مهاجران در سراسر جهان محسوب می شود ولی مانند کشورهای جهان دریافت ویزا از طریق سفارت این کشور یکی از الزامات سفر است.در حال حاضر متقاضیان ویزای توریستی استرالیا از طریق ویزای زیر گروه 600 اقدام می کنند.این ویزا بنا به درخواست متقاضی 3.6 ماهه است.این ویزا به صورت الکترونیکی صادر شده و در پاسپورت متقاضی با در دست داشتن تأیید سفارت مبنی بر داشتن ویزا می تواند به استرالیا سفر کند.ویزای توریستی استرالیا برای کسانی است که مایلند برای بازدید این کشور، قرار ملاقات کاری و یا بازدید اقوام و دوستان به این کشور سفر کنند.دارندگان این ویزا مجاز به کار و شرکت در دوره های آموزشی بیشتر از 3 ماه نیستند.همچنین امکان تبدیل این ویزا به اقامت دائم و یا سایر ویزاها نیز وجود ندارد.

اخذ ویزای توریستی استرالیاانواع ویزاهای استرالیا

انواع ویزاهای استرالیا عبارتند از :

  • ویزای اقامت دائم از طریق مهارت و تخصص (Skilled Migration)
  • مهاجرت از طریق تجارت و سرمایه‌گذاری (Business Migration)
  • مهاجرت همسر (Spouse Migration)
  • مهاجرت والدین (Parent Migration)
  • آخرین فرد بازمانده (Last Remain Relative)
  • ویزای دانشجویی (Student Visa)
  • ویزاهای موقت شامل انواع ویزاهای توریستی (Visitor Visa)

اخذ ویزای توریستی استرالیاانواع ویزاهای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا یکی از دشوارترین ویزاها محسوب شده و دارای انواع مختلفی است؛ به عبارت دیگر، هر یک از آن‌‌ها برای هدفی خاص و مدتی محدود صادر می‌شوند. همچنین دارندگان هر یک از این ویزاها اجازه کار، تبدیل ویزا یا اقامت دائم در خاک استرالیا را نخواهند داشت.

  1. ویزای توریستی (گردشگری) در استرالیا

با استفاده از این ویزا می‌توان به صورت گردشگر به استرالیا سفر کرده و تا مدت ۳، ۶ و ۱۲ ماه در آنجا اقامت داشته باشید. هزینه دریافت این ویزا در ایران ۱۳۵ دلار و در خاک استرالیا ۳۴۰ دلار است.

  1. ویزای توریستی خانوادگی در استرالیا

چنانچه یکی از خویشاوندانتان ساکن استرالیا است، از این طریق می‌توانید به راحتی برای دریافت ویزای گردشگری اقدام کنید. برای این کار کافی است تا دعوتنامه‌ای از فرد مذکور برای شما ارسال شود؛ همچنین لازم است تا وی مبلغی در حدود ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار را به عنوان امانت به دولت استرالیا بپردازد(این وجه پس از بازگشت مسافر عودت داده خواهد شد). هزینه صدور این ویزا در ایران به صورت آنلاین ۱۳۵ دلار و مدت اعتبار آن ۳، ۶ و ۱۲ ماه است.

  1. ویزای توریستی کاری در استرالیا

ویزای کاری استرالیا نوعی از ویزای توریستی ایترالیا مخصوص افرادی است که برای شرکت در کنفرانس‌ذها، مصاحبه‌ های شغلی، جلسه‌‌ ها و قراردادهای کاری و … قصد سفر به استرالیا را دارند. دریافت این ویزا در ایران منوط به پرداخت ۱۳۵ دلار بوده و مدت اعتبار آن بین ۳، ۶ تا ۱۲ ماه متغیر است. همچنین دارنده این نوع ویزا مجاز به کار در استرالیا نبوده و همانند دو ویزای قبلی فقط تا ۳ ماه می‌تواند در استرالیا تحصیل کند.

اخذ ویزای توریستی استرالیامدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی استرالیا

  • تکمیل فرم درخواست
  • شناسنامه ایرانی
  • پاسپورت
  • یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید ۴*۶
  • کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت از نظام وظیفه برای متقاضیان مرد ۱۸ تا ۵۰ سال
  • مدارك مالی که توانمندی متقاضی را برای گردشگری در استرالیا را نشان دهد مانند گردش مالی حساب بانکی
  • گواهی اشتغال به تحصیل در صورت دانشجو بودن متاضی ، قرارداد کاری در صورت اشتغال ، مجوز کسب ، مدارک تاسیس شرکت و … در صورت کارفرما بودن متقاضی
  • ارائه مدارک لازم مبنی بر بازگشت به ایران (نامه کارفرما، نامه ثبت نام در مدرسه یا دانشگاه، سند اموال و دارایی‌ها، سند ازدواج، مدرک ثبت نام در کنفرانس، …)
  • پرداخت وجه صدور ویزا ( ۱۳۵ تا ۱۰۰۰ دلار استرالیا): این مبلغ در صورت رد درخواست نیز قابل استرداد نیست.

اخذ ویزای توریستی استرالیامدارک تکمیلی ویزای گردشگری و توریستی استرالیا

  • گواهی شغلی با ذکر وضعیت اشتغال، مدت اشتغال و پست سازمانی، میزان حقوق دریافتی و تأییدیه ی مرخصی از کارفرما
  • دعوت نامه به انضمام کپی ویزای فرد دعوت کننده با ذکر آدرس کامل و تلفن
  • مدارک دلیل بر توانایی مالی (مانند ریز حساب بانکی، فیش حقوقی، مدارک مالیاتی و . . .)
  • هرگونه مدارک و اطلاعات دیگر دلیلبر انگیزه ها و قیدها برای بازگشت به ایران (مانند درآمدها، پس اندازها، اسناد مالکیت، مسئولیت ها و . . .)

اخذ ویزای توریستی استرالیانکات مربوط به اخذ ویزای توریستی استرالیا

  • اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ درخواست سفر به استرالیا باشد.
  • در صورتی دارای دعوتنامه هستید، دعوتنامه ، مدارك تابعیت و آدرس کامل اقوام یا آشنایان ساکن استرالیا را به مدارک خود ضمیمه کنید.
  • زمان رسیدگی به درخواست ویزای گردشگری استرالیا متغیر است، ولی در صورت کامل بودن پرونده و مدارک معمولا پس از حدود ۳ تا ۵ هفته نتیجه درخواست متقاضی مبنی بر واجد شرایط بودن وی برای دریافت ویزا مشخص خواهد شد.
  • پرداخت هزینه ویزا به صورت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است
  • کلیه متقاضیان باید پیش از مراجعه حضوری وقت قبلی دریافت کنند.

اخذ ویزای توریستی استرالیاسفارت استرالیا در تهران

تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان بیست و سوم، پلاک ۲

کدپستی: ۱۵۱۳۹۳۴۱۱۳

صندوق پستی: ۴۳۳۴-۱۵۸۷۵

تلفن امور ویزا و مهاجرت: ۸۸۷۲۴۴۵۶-۰۲۱ (زمان پاسخگویی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر)

اخذ ویزای توریستی استرالیا

اخذ ویزای توریستی استرالیا

اخذ ویزای توریستی استرالیاهزینه و زمان رسیدگی ویزای توریستی استرالیا 

هزینه بررسی پرونده متقاضی توسط سفارت، از جولای ۲۰۱۵، ۱۳۵ دلار استرالیا می باشد. این هزینه در صورت رد پرونده توسط سفارت، مسترد نمی شود. مدت زمان رسیدگی به پرونده ی ویزای توریستی ۱ ماه است. اما تجربه نشان داده است که استفاده از سیستم آنلاین این زمان را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

اخذ ویزای توریستی استرالیاشرایط مورد نیاز ویزاهای گردشگری و توریستی استرالیا

شما درصورتی می‌توانید موفق به اخذ ویزای گردشگری و توریستی استرالیا شوید که قصدتان فقط مسافرت به استرالیا باشد و به عبارتی هدفی برای ماندان در استرالیا نداشته باشید. تقریباً دلیل رد‌شدن خیلی از تقاضاها برای ویزاهای گردشگری این مسئله بوده که افسر پرونده متقاعد نشده است که فرد متقاضی صرفا به قصد گردشگری تمایل به ورود به استرالیا را داشته است.

شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر تقاضای ویزای گردشگری و توریستی استرالیا دهید

  • به عنوان یک بازدید کننده از استرالیا
  • جهت فعالیتهای تجاری در استرالیا
  • جهت بازدید از خانواده در استرالیا
  • با تور ثبت شده کشور چین

ویزای گردشگری و توریستی استرالیا دارای چهار نوع است

  1. گردشگری و توریستی:  ویزای گردشگری و توریستی استرالیا در این نوع ویژه افرادی است که برای تعطیلات، تفریح یا بازدید از خانواده و دوستان قصد ورود به استرالیا را دارند.
  2. بازدید‌کننده تجاری:  ویزای گردشگری و توریستی استرالیا در این نوع جهت افرادی است که به منظور انجام بازدید کوتاهی از یک کسب و کار، مذاکره تجاری یا شرکت در کنفرانس قصد ورود به استرالیا را دارند.
  3. از طریق حمایت خانواده:  ویزای گردشگری و توریستی استرالیا در این نوع جهت افرادی است که بمنظور بازدید از خانواده خود به استرالیا عزیمت می‌کنند و توسط فامیل خود در استرالیا به صورت رسمی حمایت می‌شوند.
  4. از طریق تور ثبت شده کشور چین: مختص شهروندان چینی که به صورت تور قصد ورود به استرالیا را دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در استرالیا مقاله “ تحصیل در استرالیا” را مطالعه فرمایید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ویزای توریستی کشور ایتالیا ویزای توریستی کشور ایتالیا

ویزای توریستی کشور ایتالیا (Italy) ویزای توریستی کشور ایتالیا برای اشخاصی صادر می شود که با ه...

مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه

مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه همواره کشور فرانسه مقصد محبوبی برای گردشگران بوده اس...

مدارک لازم برای ویزای توریستی سوئد مدارک لازم برای ویزای توریستی سوئد

برای اقامت کوتاه مدت و بازدید از کشور سوئد می بایست اقدام به دریافت ویزای توریستی سوئد نمای...

نظرات کاربران
Call Now Button