(کشور بلاروس معروف به “روسیه سفید” می باشد)

همانطور که در مقاله های “حقوق مهاجرت” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اخذ تابعیت و اقامت از طریق تولد فرزند” که یکی از روش های مهاجرت می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در این زمینه نیز مقاله قرار دهیم، یک مقاله مرجع و کامل را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

در مقاله “اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند” که کارشناسان گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای شما هموطنان عزیز گردآوری و در اختیارتان قرار داده اندمی توانید کلیه اطلاعات، شرایط و سوالات مربوط به اخذ تابعیت کشور بلاروس از طریق تولد،  را بصورت کامل کسب کرده و آگاهی کامل در زمینه اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند را داشته باشید .

اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند

قوانین کشور بلاروس در این زمینه مثل قوانین ایران ماده ۹۷۶ قانون مدنی می باشد که در آن به بررسی و ارایه شرایط تابعیت  پرداخته است ، به تنهایی تولد فرزند در کشور بلاروس باعث اخذ اقامت و تابعیت در بلاروس  نمیشود. مثلا یک زوج ایرانی برای تفریح به کشور بلاروس سفر کرده باشند و زن باردار بوده باشد و فرزند خود را در خاک کشور بلاروس به دنیا آورده باشد نمی توانند تابعیت کشور بلاروس را کسب کنند. در صورتی این تولد موجب اخذ تابعیت بلاروس خواهد بود که نوزاد تازه متولد شده بدون تابعیت بوده و یا اینکه والدین وی نامعلوم باشند. در ادامه به بررسی روند اخذ تابعیت از طریق تولد در کشور بلاروس خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند
اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند

اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند – از طریق قانون اصل خون یا (نسب)

افراد زیر جزو تبعه کشور بلاروس محسوب می شوند:

  •  طفلی که هر دو والدین وی تبعه بلاروس باشند صرف نظر از کشور محل تولد طفل تبعه بلاروس محسوب خواهد شد.
  •  بچه ای که در خارج از بلاروس از پدر و مادر بلاروسی متولد شده باشد.
  •  بچه ای که در خارج از بلاروس از پدر و مادری که تبعه بلاروس بوده ولی خانواده وی مقیم دائم کشور دیگری باشد متولد گردد به شرط اینکه بر اساس تقاضای والدین طفل باشد تابعیت و اقامت در بلاروس را کسب خواهد کرد.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از کشور بلاروس مقاله “آشنایی با کشو بلاروس” را مطالعه بفرمائید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و پاسپورت گرفتن برای فرزندتان در کشور بلاروس و روش های اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ اقامت در بلاروس از طریق تولد فرزند می توانید با کارشناسان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button