آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه (State Medical Academy of Nizhny Novgorod)

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه در سال 1221 در شهر نیژنی نووگورود (سومین شهر بزرگ روسیه) تاسیس شد و به عنوان سومین پایتخت روسیه جهت تحصیل شناخته شده است . آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه بسیاری از بناهای تاریخی، معماری و فرهنگی منحصر به فرد خود را تا آن زمان تاکنون حفظ کرده است . شهر نیژنی نووگورود در لیست یونسکو جز 100 کشوری است که با ارزش ترین فرهنگ را دارا می باشد . پتانسیل صنعتی نایجینی نووگورود آن را جز 5 دسته اول در میان بیش از هزار شهر روسیه قرار داده است که نه تنها مرکز علمی، فزهنگی و صنعتی بلکه مرکز آموزشی بزرگ روسیه است . موقعیت مناسب شهر، رشد اقتصادی و اجتماعی شهر را دست خوش تغییرات کرده است .

برای اقامت و تابعیت در روسیه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در روسیه” را مطالعه فرمایید .

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود شامل 20 دانشکده و بیش از 100 واحد، 6 مؤسسات پژوهشی و آزمایشگاه است. آموزش در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه توسط یک پرسنل واجد شرایط آموزش عالی ارائه می شود که البته بیش از 70٪ از آنها دارای  مدرک دکترا و یا دکترای علوم هستند. در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه حدود 30 هزار نفر از 50 کشور جهان در حال تحصیل هستند .

شما می توانید برای مهاجرت به روسیه مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به روسیه” را مطالعه فرمایید .

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه – اعتبار دانشگاه نیژنی روسیه

اعتبار دانشگاه نیژنی روسیه به این شکل است که با توجه به تنوع روابط قراردادی، دانشگاه های روسیه روابط تنگاتنگی با برخی از بهترین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی خارج از کشور، از جمله موسسه فناوری ماساچوست ایالات متحده آمریکا، دانشگاه اسن آلمان، دانشگاه لندن متروپولیتن بریتانیا، دانشگاه Calabria ایتالیا و … دارد. برنامه های انتقال دانشجو، کنفرانس های بین المللی رایج، سمینارها، کلاس های کارشناسی کاربردی و سخنرانی های استادان خارجی، دانش آموزان را قادر می سازد تا به دنبال جدیدترین پروسه ها در زمینه مطالعات، ایجاد روابط دانشگاهی و شرایط دوستانه با مردم ، که امروز بسیار ارزشمند است، باشند . در حال حاضر دانشگاه ایالتی نیژنی نووگورود، قطعا یکی از دانشگاه های برتر کلاسیک روسیه و مرکز بزرگ آموزش و پژوهش و فرهنگ روسیه است. دانشگاه ایالتی نیژنی نووگورود در هیئت اجرایی در Deans European Academic Network حضور دارد و از طرفی عضو انجمن دانشگاه های اروپا می باشد. دوتا از پروژه موفق بین المللی دانشگاه از ارزش ویژه ای برخوردار هستند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در روسیه” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در روسیه توضیح دادیم .

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیهدوره های تحصیل در نیژنی نووگورود روسیه

دوره های تحصیل در نیژنی نووگورود روسیه به شرح زیر است :

  • دانشگاه روسی – ایتالیایی فقط امور اقتصادی، مالی، اطلاعات و مکانیک را آموزش می دهد. در پایان موفقیت آمیز دوره، یک فارغ التحصیل به طور همزمان دو گواهی دریافت می کند: یک مدرک روسی و دو گواهینامه ایتالیایی درجه تحصیلات عالی.
  • برگزاری دوره حقوق و اقتصاد در دانشگاه روسی – فرانسوی به طور منظم، تضمین کننده سفر به فرانسه برای محصلین اشتغال به تحصیل در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه و نیز ارائه مدرک دانشگاهی روسیه، در رشته های قانون، تفسیر، و یا در اقتصاد و تفسیر است.

دانشگاه ایالتی نیژنی نووگورود مفتخر به دارا بودن مرکز آموزش و تحقیقات فیزیک نانوساختارهای حالت جامد است که با یک مجموعه منحصر به فرد از تجهیزات تحقیقاتی با دقت بالا همکاری دارد. بسیاری از دانشمندان روسی و خارجی تلاش می کنند تا در آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه مشغول به کار شوند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه

کشور روسیه بزرگترین کشور جهان می باشد که آموزش عالی این کشور بیشتر به دلیل توفیق و برتری آن ...

انواع کالج های کشور روسیه انواع کالج های کشور روسیه

کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهای دنیا می باشد که در تلاش روز افزون است که سیستم آموزشی ...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه 2020 برای تحصیل در دانشگاه های روسیه بهتر است در...

نظرات کاربران
Call Now Button