آموزش زبان روسی در روند مهاجرت تاثیر بسزایی دارد و کمک می کند تا متقاضیان مهاجرت، بتوانند امور زندگی خود را در دست بگیرند. آموزش زبان روسی از مهم ترین موضوعاتی است که برای مهاجرت باید به آن توجه نمود.

این مطلب توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه و تالیف شده است. اگر قصد مهاجرت به روسیه را دارید، آموزش زبان روسی از الزامات این کار به حساب می آید.
همچنین برای پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با آموزش زبان روسی، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

حتما بخوانید: تحصیل در روسیه

آموزش زبان روسی
آموزش زبان روسی

آموزش زبان روسی در مهاجرت و شرایط عمومی

کشور روسیه یکی از کشور های قدرتمند و پهناور در دنیا به شمار می آید و با امکانات رفاهی بالا متقاضیان زیادی را برای مهاجرت به خود جذب کرده است.
همچنین کشور روسیه از کشورهایی بوده که همواره مراودات خوبی با کشور ایران داشته است. یکی از دلایل مهم افراد برای مهاجرت از هر طریقی به روسیه هزینه نسبتا پایین در کنار کیفیت مناسب زندگی در این کشور است.
همچنین وجود مراکز آموزشی و شرایط تحصیل عالی، وضعیت اشتغال مناسب و غیره، سبب شده است تا افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور باشند.
افراد با اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت می نمایند، برخی برای ارتقاء سطح دانش و برخی برای اقامت دائمی و زندگی در یک کشور با استاندارد های بالا، به دنبال مهاجرت می گردند. در این بین یکی از چالش های بسیار مهمی که این روز ها اکثر متقاضیان مهاجرت، با آن درگیر هستند، آموزش و یادگیری زبان روسی می باشد.

زبان رسمی این کشور روسی است و تسلط به زبان روسی و داشتن مدرک زبان، برای مهاجرت به کشور روسیه، یک امر الزامی به شمار می آید. با توجه به نوع مهاجرت، نوع آزمون و نمره قبولی در آن نیز متفاوت خواهد بود.
متقاضیان مهاجرت با ورود به کشور روسیه چالش های خاص خود را تجربه می نمایند، از تهیه مسکن و مایحتاج روزانه گرفته تا پیدا کردن کار و معاشرت با افراد دیگر، با این چالش بزرگ درگیر هستند.
حال آنکه دانش و تسلط به زبان روسی می تواند فرد را از سردرگمی و دست و چنجه نرم کردن با مشکلات روزانه رهایی بخشد. زیرا عامل اصلی زندگی در یک کشور که زبان مردمشان با زبان شما یکی نباشد، دانستن و تسلط بر زبان آن کشور است.
اگر فردی بر زبان کشور مورد مهاجرت آگاهی کافی داشته باشد، مشکلات کمتری گریبان او را خواهد گرفت. از این رو متقاضیان باید زبان کشور مقصد مورد نظر خود را به خوبی یاد بگیرند.

آشنایی با زبان روسی – آموزش زبان روسی

زبان روسی از خانواده زبان های گروه اسلاوی است و با توجه به اینکه جمعیت زیادی به این زبان صحبت می کنند، از گسترده ترین زبان های بومی نیز به شمار می آید. همچنین زبان روسی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل است که پس از زبان های چینی، انگلیسی، روسی، هندی بیشترین گویشور را در دنیا دارا می باشد.
از نظر تاریخی زبان روسی به خانواده زبان های هندی اروپایی بر می گردد به طوری که یکی از 3 زبان باقی مانده از زبان های شرق اسلاوی می باشد که به روسی، بلاروسی، اوکراینی می رسد.
زبان روسی در کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و برخی از کشورهای کوچکتر بلوک شرق جزو زبان رسمی به حساب می آید. همچنین در کشورهایی همچون ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بلاروس، استونی، گرجستان، تاجیکستان، اکراین، ترکنمستان، ازبکستان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با زبان روسی | آموزش زبان روسی
آشنایی با زبان روسی | آموزش زبان روسی

یادگیری و آموزش هر زبانی به عنوان زبان دوم در ابتدا کمی مشکل است، یادگیری زبان روسی نیز با سختی بیشتری همراه می باشد زیرا به عنوان یک زبان جدید می تواند بسیار سخت باشد.
حروف الفبای روسی نسبت به حروف انگلیسی بسیار متفاوت است و از آنجایی که عموما بسیاری از ایرانیان به زبان انگلیسی آشنایی دارند، ممکن است در نظر اول یادگیری حروف زبان روسی نیز برایشان پیچیده و دشوار باشد.
اما افرادی که شروع به آموزش زبان روسی می نمایند متوجه می شوند به آن اندازه هم سخت نیست، حتی برخی از حروف آن نیز مانند حروف انگلیسی نوشته شده و تا حدودی به همان صورت تلفظ می شود. کلمه های بسیاری از زبان انگلیسی نیز وارد این زبان شده است که به راحتی می توان با آنها ارتباط برقرار نمود.

در زبان روسی، بر خلاف ظاهر آن، تلفظ نیز خیلی سخن نیست و بعد از یادگیری صدای حروف الفبا و برخی قوانین تلفظی، می توان به راحتی تلفظ حروف را ادا کرد. اما گرامر و قوائد دستوری زبان روسی کمی سخت و پیچیده است زیرا از پیشوندها، پسوندها و پایانه های بسیاری برای صرف اسم، فعل، صفت و حتی اعداد استفاده می شود.
این ویژگی سبب شده است که قافیه های زیبایی در کلمات به وجود آید. موارد در زبان روسی وجود دارد که یادگیری این زبان را دشوار می کند، اما با تمرین مکرر، می توان راحت تر این زبان را یاد گرفت. تقریباً هیچ گویشی در زبان روسی وجود ندارد و همچنین زبان محاوره ‌ای و عامیامه، بسیار به نسخه‌ ادبی آن نزدیک می باشد.

ضرورت داشتن مدرک زبان روسی – آموزش زبان روسی

آموزش زبان روسی برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور روسیه داشته باشند و بخواهند در این کشور به کار و تحصیل بپردازند، تسلط به زبان روسی از الزامات به شمار می آید.
برای داشتن زندگی رضایت‌ بخش در روسیه، هیچ‌ چیز از یادگیری زبان روسی مهم ‌تر نیست. می توان با بررسی ضرورت داشتن مدرک و آموزش زبان روسی به اهمیت آن پی برد. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارند، داشتن مدرک زبان روسی جزو اولویت های اصلی به شمار می رود.
به طوری که داشتن نمره قابل قبول در آزمون هایی که توسط دانشگاه های دولتی کشور روسیه تعیین شده است، بسیار اهمیت دارد. بخصوص این که قصد داشته باشند در دانشگاه های دولتی که زبان روسی تدریس می شود تحصیل کنند.
داشتن مدرک زبان روسی به افراد کمک می کند که شغل مناسب تر و در سطح بالاتری نیز پیدا نمایند. نیاز و ضرورت به آموزش زبان روسی در این موارد بسیار احساس می شود.

در صورتی که در مهاجرت افراد به روسیه به مدرک زبان روسی هم نیازی نباشد، باز هم لازم است که افراد به آموزش زبان روسی بپردازند. زیرا برای معاشرت و داشتن کار موردنظر افراد نیاز است که به زبان روسی تسلط داشته باشند، چون در صورت نداشتن تسلط به زبان روسی ممکن است زمان زیادی را بدون داشتن کار در این کشور سپری نمایند.
با توجه به هزینه هایی که ممکن است برای فردی که بیکار است پیش آید و شخص مجبور شود تا از از پس اندازش استفاده نماید و برای متقاضیان ایرانی با توجه به ارزش پول ایران به هیچ عنوان به صرفه نیست.
لذا مقرون به صرفه تر است که افراد به آموزش زبان روسی بپردازند تا متحمل هزینه های سنگین تری نشوند. از دیگر مسائلی که نداشتن مدرک زبان روسی در آن اثر می گذارد، شرایط اخذ اقامت کشور روسیه است. زیرا بدون داشتن مدرک زبان روسی امکان اخذ اقامت کشور روسیه، امکان پذیر نخواهد بود.

ضرورت داشتن مدرک زبان روسی
ضرورت داشتن مدرک زبان روسی

مدرک زبان روسی برای مهاجرت کاری – آموزش زبان روسی

مهاجرت به روسیه از طریق کار یکی از روش های دریافت اقامت این کشور می باشد از این رو متقاضیان زیادی خواستار مهاجرت به روسیه از طریق کار می باشند. با توجه به شرایط اقتصادی مطلوب و نرخ بیکاری پایین مهاجرت به روسیه از طریق کار از جذابیت های بسیار مناسبی برخوردار می باشد.
همچنین مهاجرت به روسیه از طریق کار، یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به این کشور است. زیرا کشور روسیه با در اختیار گذاشتن طیف وسیعی از مشاغل متنوع دنیا و فراهم آوردن حقوق و مزایای عالی به صورت برابر برای تمامی کارکنان خود، سبب شده است تا تمامی افراد از طریق کار در این کشور با استفاده از استعداد و خلاقیت های خود، درآمد مطلوب و ایده آلی را بدست بیاورند و اغلب افرادی که کشور خود را ترک می نمایند به قصد رسیدن به آرامش و شرایط بهتر برای زندگی و کار هستند.

در این روش داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای روسیه ای الزامی است. اما این امر به سادگی امکان پذیر نیست، زیرا اولویت با شهروندان روسیه است. همچنین برای پیدا کردن یک کارفرما و دریافت پیشنهاد کاری، داشتن تسلط به زبان روسی بسیار اهمیت دارد. زیرا  بازار کار در روسیه بسیار رقابتی است به همین منظور کار را برای افراد خارجی کمی دشوار می کند.
اساساً آنان که دارای تخصص خاص بوده و یا جز مدیران اجرایی و مدیران ارشد هستند اگر توانایی و تسلط به زبان روسی هم داشته باشند از شانس بیشتری برای مهاجرت به روسیه از طریق کار برخوردارند.
لذا بهتر است متقاضیان مهاجرت از طریق کار، قبل از اقدام و درخواست، به زبان روسی تسلط لازم را کسب نمایند. لذا آموزش زبان روسی قبل از اقدام به مهاجرت کاری بسیار حائز اهمیت است.
هرچه افراد دانش و مهارت بیشتری در زبان روسی داشته باشند می توانند با سرعت بیشتری در کار و حرفه خود در یک کشور خارجی، به پیشرفت دست پیدا نمایند.

مدرک زبان روسی برای مهاجرت کاری
مدرک زبان روسی برای مهاجرت کاری

مدرک زبان روسی برای مهاجرت تحصیلی – آموزش زبان روسی

از روش های سریع مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل است. وجود دانشگاه های معتبر بسیاری در روسیه و امکانات بالا باعث شده است متقاضیان بسیاری این کشور را مقصدی برای مهاجرت به روسیه انتخاب می کنند.
تحصیل در روسیه به دو زبان انگلیسی و روسی امکان پذیر می باشد. در دانشگاه های دولتی به زبان روسی و در دانشگاه های خصوصی به انگلیسی تدریس می شود که البته شهریه در دانشگاه های خصوصی با توجه به رشته تحصیلی به مراتب گران تر خواهد بود.
اگرچه بیشتر برنامه های آموزشی و رشته ها به زبان روسی تدریس می شود.
به همین منظور متقاضیان ابتدا باید به زبان روسی تسلط داشته باشند و بعد تحصیل در دانشگاه های این کشور را شروع نمایند. دانشجویان خارجی معمولا برای تحصیل در روسیه و ورود به دانشگاه، نیاز به ارائه مدارکی همچون مدرک زبان و آخرین مدرک تحصیلی خود هستند که می توانند در آزمون های زبان روسی شرکت کنند و با کسب نمره قابل قول پذیرش دریافت نمایند.

به طور کلی هزینه های زندگی و تحصیل در روسیه بسیار پایین است. برای پذیرش در دانشگاه های دولتی روسیه، متقاضیان باید یک دوره آمادگی دانشگاه یا پادفکت بگذرانند.
که در این صورت دیگر نیازی به مدرک زبان روسی نمی باشد، زیرا در این دوره، به دانشجویان زبان روسی را آموزش می دهند و آنها را برای ورود به دانشگاه آماده می نمایند. دانشجویان بین المللی بعد از  فارغ التحصیلی در روسیه می توانند به مدت یک سال دیگر در این کشور اقامت داشته باشند که فرصت بسیار مناسبی برای ورود به بازار کار کشور روسیه است.
چنانچه بتوانند در این کشور شغل مناسبی پیدا کنند بعد از چند سال با داشتن شرایط خاصی موفق به دریافت اقامت این کشور می شوند. با توجه به این شرایط، تسلط به زبان روسی می تواند به متقاضیان در روند تحصیلی و سپس کاری خود بسیار کمک کند تا شرایط بهتری را برای خود فراهم نمایند.
آموزش زبان روسی این فرصت را به دانشجویان می دهد تا از امکانات تحصیل به صورت رایگان در این کشور استفاده کنند تا به شرایط و امکانات مورد نظر خود دست پیدا نمایند.

مدرک زبان روسی برای مهاجرت تحصیلی
مدرک زبان روسی برای مهاجرت تحصیلی

انواع آزمون های زبان روسی در مهاجرت – آموزش زبان روسی

با توجه به نوع مهاجرت به کشور روسیه، سطح زبان روسی مورد نیاز، نیز متفاوت خواهد بود. متقاضیان با توجه به انواع مهاجرت ‌ها به خصوص مهاجرت کاری و تحصیلی، نیازمند ارائه مدارکی هستند که میزان دانش زبانی فرد را نشان دهد.
از این رو متداول ترین روش های سنجش دانش افراد در زبان روسی، مدرک آزمون های زبان روسی است که مورد تایید سفارت این کشور نیز می باشد.
متقاضیان با شرکت در این آزمون‌ ها، مهارت‌ های مختلف خود را که شامل مهارت گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن می شود مورد ارزیابی قرار می دهند و می توانند حداقل نمره مورد نیاز را دریافت نمایند.
متقاضیان که قصد مهاجرت تحصیلی و کاری به این کشور را داشته باشند، باید در آزمون های مورد نظر سنجش سطح زبان روسی شرکت نمایند تا سطح دانش زبان روسی آنها سنجیده شود تا بتوانند یا در دانشگاه ها دولتی پذیرش دریافت نمایند یا بتوانند از کارفرمایان روسی، دعوت نامه کاری دریافت نمایند.

انواع آزمون های زبان روسی در مهاجرت

آزمون زبان روسی (TORFEL)

آزمون زبان روسی TORFL (ТРКИ) مخفف عبارت ” Test Of Russian As A Foreign Language ” است که آزمونی در سطح استاندارد جهانی می باشد و به منظور سنجش اطلاعات و توانایی افراد در زبان روسی طراحی شده است.
برای ورود به دانشگاه های کشور روسیه این آزمون بین المللی زبان روسی به صورت اجباری در آمده است و متقاضیان برای اخذ پذیرش در دانشگاه های روسیه ملزم به دریافت این مدرک می باشند.
آزمون بین المللی زبان روسی (TORFEL) توسط وزارت علوم روسیه برگزار می شود. آزمون TORFEL دارای 6 سطح است که  شامل С2, С1, В2, В1, А2, А1  می شود.
حداقل نمره قبولی در این آزمون، 66 است و اگر متقاضی نتواند حداقل نمره را در این آزمون کسب نماید، برای شرکت مجدد در این آزمون نیاز به پرداخت تمام هزینه نیست و می توانند تنها با پرداخت 50% مبلغ، دوباره در آزمون TORFL شرکت نمایند.

آزمون زبان روسی (TORFEL)
آزمون زبان روسی (TORFEL)

دوره آماده سازی زبان روسی پادفک (PODFAC)

کلمه پادفک مخفف عبارت روسی ” подготовительный факультет” است. دوره پادفک روسیه (PODFAC)، دوره ای برای‌ آماده‌ سازی در زبان روسی است که شرایط را برای تحصیل در دانشگاه‌های روسیه امکان پذیر می نماید.
در کشور روسیه، برای دانشجویان خارجی دوره هایی مخصوص آموزش طراحی کرده اند تا شرایط پذیرش در دانشگاه های این کشور آسان تر شود. دوره آموزشی پادفک در طول حدودا 1 سال برای دانشجویان بین المللی برگزار می شود.
پادفک دوره ای تخصصی و هدفمند است که بیشتر مناسب افرادی است که بخواهند به ادامه تحصیل در این کشور بپردازند. این دوره به افرادی که ثبت نام می کنند، زبان روسی را از صفر آموزش می دهند که البته با دوره های زبان آموزی تفاوت هایی نیز دارد.
زیرا به صورت تخصصی دروسی را که در زمینه رشته تحصیلی فرد متقاضی باشد، در دوره به زبان روسی به او آموزش می دهند.

در حقیقت این دوره به دوره پیش دانشگاهی در ایران، شباهت بسیاری دارد با این تفاوت که غیر از آماده سازی افراد برای ورود به دانشگاه، زبان روسی را نیز آموزش می دهند.
طول دوره پادفک از 9 الی 18 ماه به صورت استاندارد است. اگرچه دوره های فشرده 6 ماهه نیز برای متقاضیان محیا است. این دوره هزینه ای از قبل تعیین شده دارد که متقاضیان تحصیل در کشور روسیه باید آن را پرداخت نمایند.
پس از پایان دوره آموزشی پادفک، دانشجویان بین المللی می توانند مدرک زبان روسی را دریافت نمایند و از این مدرک برای تحصیل در دانشگاه های روسیه استفاده کنند.
به طور قطع افرادی که دوره پادفکت را گذرانده باشند، در آزمون ورودی دانشگاه های روسیه به سادگی قبول می شوند و علاوه بر تسلط به زبان روسی، با فرهنگ، شیوه زندگی و تاریخ روسیه نیز آشنا می ‌شوند.
همچنین دروس پایه و مقدماتی و اصطلاحاتی که مربوط به رشته متقاضی است را نیز یاد می گیرند. متقاضیان در پایان این دوره توانایی صحبت کردن و خواندن و نوشتن  به زبان روسی را خواهند داشت.

دوره آماده سازی زبان روسی پادفک (PODFAC)
دوره آماده سازی زبان روسی پادفک (PODFAC)

مزایای آموزش زبان روسی در مهاجرت – آموزش زبان روسی

برای متقاضیان مهاجرت به کشور روسیه که زبان رسمی و اول آنها زبان روسی است، تسلط به زبان روسی بسیار اهمیت دارد. از این رو آموزش زبان روسی نیز دارای مزایای بسیاری است.
افرادی که بخواهند از هر طریقی اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند، با آموزش زبان روسی می توانند از امکانات و مزایای این کشور نیز بهره مند شوند و شرایط مهاجرت خود را سهولت بخشند. اولین مزیت آموزش زبان روسی، برقراری ارتباط با مردم این کشور است. تسلط به زبان روسی برای ارتباط با جامعه روسی بسیار نقش پر رنگی را ایفا می کند.
از دیگر مزایای آموزش زبان روسی برای افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشورها را دارند، ایجاد فرصت هایی برای کسب و کار است. برای افرادی که در اروپای شرقی یا اوراسیا مشاغل تجاری دارند، آموزش زبان روسی می تواند بسیار سودمند باشد.
هر چه افراد تسلط بیشتری در زبان روسی داشته باشند، شانس بیشتری در پیدا کردن شغل مورد نظر خود را نیز خواهند داشت تا به پیشرفت کاری خود نزدیک تر شوند و شغل مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.

مزیت دیگری که آموزش زبان روسی برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های روسیه در بر دارد این است که در صورتی که افراد به زبان روسی تسلط پیدا کنند و مدرک معتبری در این زمینه دریافت نمایند. به راحتی می توانند به صورت رایگان در دانشگاه های برتر کشور های روسی زبان، پذیرش تحصیلی دریافت نمایند و مدرک بسیار معتبری را بدون صرف هزینه های گزاف، دریافت نمایند.
زیرا تحصیل در دانشگاه های دولتی روسیه که به زبان روسی تدریس می شود، برای دانشجویان رایگان است. به طور کلی متقاضیان مهاجرت به این کشور، از هر طریقی، با داشتن تسلط و دانش کافی از زبان روسی می توانند زودتر وارد جامعه شوند و تمام کارهای ریز و درشت خود را به شخصه انجام دهند و برای امور ساده مانند پرداخت قبض، از افرادی که زبان روسی می دانند، کمک نگیرند و به استقلال در زندگی خود دست پیدا نمایند.

توصیه هایی برای آموزش زبان روسی – آموزش زبان روسی

افرادی که به دلایل مختلف قصد مهاجرت به کشور روسیه را دارند باید زمان زیادی را برای آموزش زبان روسی صرف نمایند تا بتوانند تسلط کافی بر زبان روسی را داشته باشند و مهارت های لازم را نیز کسب نمایند.
در این راه افراد به دلیل تعدد آموزشگاه ها و موسسات مختلف، دچار سردرگمی های بسیاری می شوند و انتخاب مسیر برایشان سخت می شود. این راه صبوری و آرامش زیادی را می طلبد.

زیرا در این مسیر متقاضیان باید مطالب زیادی را در مدت کوتاهی یاد بگیرند. بهتر است زبان آموزان، قبل از مهاجرت به کشور مقصد، تا جایی که امکان دارد در کشور خود به آموزش زبان روسی بپردازند.
و وقتی که وارد کشور مقصد می شوند، سریع تر به پیشرفت دست پیدا کنند. زیرا در صورتی که تسلط کافی نداشته باشند، ممکن است دیرتر بتوانند با افراد معاشرت کنند و کار مورد نظر خود را پیدا نمایند.

توصیه هایی برای آموزش زبان روسی
توصیه هایی برای آموزش زبان روسی

یکی از مسائلی که کمک می کند تا آموزش زبان روسی آسان تر شود، لذت بردن از آموزش است، در حقیقت اگر متقاضیان راهی پیدا نمایند تا از یادگیری زبان لذت ببرند، طبیعتا روند یادگیری ساده تر و سریع تر می شود.
استفاده از یک آموزشگاه و معلم خوب می تواند به یادگیری و آموزش افراد کمک بسزایی نماید. زیرا یک معلم توانا، مسیر اصلی را به زبان آموز نشان می دهد تا او در راهی که می رود گمراه نشود.
همچنین می تواند منابع خوبی را به زبان آموز معرفی نماید. شرکت در آزمون های آزمایشی نیز می تواند مهارت زبان آموزان را مورد ارزیابی قرار دهد تا بتوانند بر روی نقاط ضعف خود کار نمایند.
آموزش گروهی نیز می تواند مشوق خوبی برای آموزش زبان روسی باشد و حس رقابت را در زبان آموزان برانگیزاند تا بتوانند برای رشد مهارت های خود تلاش بیشتری کنند.

سخن پایانی آموزش زبان روسی

آموزش زبان روسی در مهاجرت در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. اگر قصد مهاجرت به کشور روسیه را دارید، بهتر است قبل از مهاجرت به این کشور به آموزش زبان روسی بپردازید. با توجه به نوع مهاجرت، به مدرک زبان با نمره قابل قبول نیاز است.
از آن جایی که در سال های اخیر مهاجرت به کشورهای دیگر در بین ایرانیان بسیار رواج پیدا کرده است، لذا بر آن شدیم تا پیرامون موضوع مهم آموزش زبان روسی در مهاجرت مطالبی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد. آشنایی با زبان روسی، ضرورت داشتن مدرک زبان روسی، مدرک زبان روسی برای مهاجرت تحصیلی، مزایای آموزش زبان روسی در مهاجرت، انواع آزمون های بین المللی زبان روسی، توصیه هایی برای آموزش زبان روسی، از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای مهاجرت را ارائه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت به کشور روسیه می توانید با مشاوران مجرب ما در این امر تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.
همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه (ثبت پرسش) نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول آموزش زبان روسی

✳️ انواع آزمون های زبان روسی کدامند؟

آزمون زبان روسی (TORFEL)
دوره آماده سازی زبان روسی پادفک (PODFAC)

✳️ زبان تدریس در دانشگاه های روسیه چی هست؟

تحصیل در روسیه به 2 زبان انگلیسی و روسی امکان پذیر می باشد. در دانشگاه های دولتی به زبان روسی و در دانشگاه های خصوصی به انگلیسی تدریس می شود.

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه

آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه 2 آزمون مهم برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزشی ترکیه محسوب می ش...

آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی

اگر قصد مهاجرت دارید یا آرزوی کار و یا تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید حتماً قبل از هر ا...

آزمون تافل (TOEFL) آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل (TOEFL) برگرفته از سر واژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان ز...

نظرات کاربران
Call Now Button