آموزش زبان اسپانیایی در روند مهاجرت از هر طریقی تاثیر بسزایی دارد و کمک می کند تا متقاضیان مهاجرت، بتوانند امور زندگی خود را بهتر در دست بگیرند. آموزش زبان اسپانیایی از مهم ترین موضوعاتی است که برای مهاجرت باید به آن توجه نمود.
در صورتی که قصد مهاجرت به اسپانیا را داشته باشید یا بخواهید در دانشگاه های این کشور به زبان اسپانیایی به تحصیل بپردازید، آموزش زبان اسپانیایی از واجبات تصمیم شما به حساب می آید.

همچنین برای پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با آموزش زبان اسپانیایی، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

حتما بخوانید: تحصیل در اسپانیا

آموزش زبان اسپانیایی
آموزش زبان اسپانیایی

آموزش زبان اسپانیایی در مهاجرت و شرایط عمومی

زندگی در اسپانیا جذابیت های مخصوص به خود را دارد که متقاضیان زیادی را برای مهاجرت به خود جلب می نماید. در سال های اخیر کشور اسپانیا با ارائه امکانات، رفاه و کیفیت بالای زندگی، مراکز آموزشی و شرایط تحصیل عالی و غیره، سبب شده است تا افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور باشند.
افراد با اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت می نمایند، برخی برای ارتقاء سطح دانش و برخی برای اقامت دائمی و زندگی در یک کشور با استاندارد های بالا، به دنبال مهاجرت هستند.
در این بین یکی از چالش های بسیار مهمی که این روز ها اکثر متقاضیان مهاجرت، با آن درگیر هستند، آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی می باشد. مهاجرت به هر کشور بدون آشنایی کامل با زبان سرزمین مقصد، اغلب به نتایج ناگواری منجر خواهد شد. در نتیجه تسلط به زبان اسپانیایی و داشتن مدرک زبان، برای مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان، یک امر الزامی به شمار می آید.

در دانشگاه ها نیز شرط پذیرش، رسیدن به سطح معینی از زبان اسپانیایی می باشد. با توجه به نوع مهاجرت و کشوری که متقاضی بخواهد به آن مهاجرت نماید، نوع آزمون و نمره قبولی در آن نیز متفاوت خواهد بود.
زبان رسمی این کشور اسپانیایی است. متقاضیان مهاجرت با ورود به هر کشور اسپانیایی زبان چالش های خاص خود را تجربه می نمایند، از تهیه مسکن و مایحتاج روزانه گرفته تا پیدا کردن کار و معاشرت با افراد دیگر، با این چالش بزرگ درگیر هستند.
حال آنکه دانش و تسلط به زبان اسپانیایی می تواند فرد را از سردرگمی و دست و چنجه نرم کردن با مشکلات روزانه رهایی بخشد. زیرا عامل اصلی زندگی در یک کشور که زبان مردمشان با زبان شما یکی نباشد، دانستن و تسلط بر زبان آن کشور است.
اگر فردی بر زبان کشور مورد مهاجرت آگاهی کافی داشته باشد، مشکلات کمتری گریبان او را خواهد گرفت. از این رو متقاضیان باید زبان کشور مقصد مورد نظر خود را یاد بگیرند تا هر چه سریع تر در جامعه اسپانیایی زبان مورد قبول واقع شوند.

آشنایی با زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی یا کاستیایی (castellano)، زبانی از خانواده زبان های رومی است که از شبه ‌جزیره ایبری در اروپا ریشه گرفته و امروزه با داشتن نزدیک به 500 میلیون گویشور بومی که بیشتر در اسپانیا و قاره آمریکا هستند، یک زبان جهانی به حساب می آید.
زبان اسپانیایی پس از زبان های انگلیسی، چینی ماندارین و هندی، چهارمین زبان پر گویش جهان به شمار می رود. اسپانیایی از نزدیک ‌ترین زبان ‌های رومی به لاتین می باشد و در میان این زبان‌ها فقط ساردینیایی و ایتالیایی به لاتین نزدیک‌ هستند.
حدود 75% از واژگان اسپانیایی نوین از لاتین گرفته شده است. همچنین زبان اسپانیایی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل است و توسط اتحادیه اروپا، سازمان کشورهای آمریکایی، اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی، جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب، اتحادیه آفریقا و بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی دیگر به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

یادگیری و آموزش زبان اسپانیایی به عنوان زبان دوم ممکن است دشواری های خود را داشته باشد. از آنجایی که اغلب ایرانیان با زبان انگلیسی آشنایی دارند، ممکن است زبان اسپانیایی از نظر شنیداری، برای افراد کمی غریبه باشد.
اما افرادی که به زبان های ایتالیایی یا فرانسوی آشنایی داشته باشند، یادگیری زبان اسپانیایی می تواند راحت تر باشد و سرعت یادگیری برای این افراد بسیار بالاتر می رود. اما جای نگرانی نیست زیرا آموزش زبان اسپانیایی آنقدرها نیز سخت نیست.
افرادی که به زبان انگلیسی آشنا باشند، کارشان راحت تر است زیرا هزاران لغت نزدیک و مرتبط در این 2 زبان وجود دارد که اصطلاحا به آنها هم ریشه می گویند.

آشنایی با زبان اسپانیایی
آشنایی با زبان اسپانیایی

در زبان اسپانیایی فعل‌ های بی ‌قاعده زیادی وجود دارد و کلمات جنسیت دارند. کشورهای اسپانیایی‌ زبان بسیاری در دنیا وجود دارند.
که این زبان در کشورهایی مانند پورتوریکو، آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گینه استوایی، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اروگوئه و ونزوئلا رواج بسیاری دارد و همچنین در کشورهای ایالات ‌متحده، بلیز، آندورا و جبل‌ الطارق نیز به دلیل مهاجرت های فراوان اسپانیای زبانان، یک زبان رایج به شمار می رود.

ضرورت داشتن مدرک زبان اسپانیایی – آموزش زبان اسپانیایی

با توجه به این که یادگیری و آموزش زبان اسپانیایی پیش از مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان، یکی از الزامات برای این کار به شمار می رود. نیاز و ضرورت به آموزش زبان اسپانیای بسیار احساس می شود.
برای داشتن زندگی رضایت‌ بخش در اسپانیا و دیگر کشورهای اسپانیایی زبان، هیچ‌ چیز از یادگیری زبان اسپانیایی مهم ‌تر نیست. می توان با بررسی ضرورت داشتن مدرک و آموزش زبان اسپانیایی به اهمیت آن پی برد.
افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشورها  را دارند، داشتن مدرک زبان اسپانیایی جزو اولویت های اصلی به شمار می رود. به طوری که داشتن نمره قابل قبول در آزمون هایی که توسط دانشگاه های دولتی کشور اسپانیا تعیین شده است، بسیار اهمیت دارد.
زیرا دروس در این دانشگاه ها به زبان اسپانیایی تدریس می شود. داشتن مدرک زبان اسپانیایی به افراد کمک می کند که شغل مناسب تر و در سطح بالاتری نیز پیدا نمایند.

در صورتی که در مهاجرت افراد به اسپانیا به مدرک زبان اسپانیایی نیازی نباشد، باز هم نیاز است که افراد به آموزش زبان اسپانیایی بپردازند. زیرا برای معاشرت و داشتن کار مورد نظر افراد نیاز است که به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشند، چون در صورت نداشتن تسلط به زبان اسپانیایی ممکن است زمان زیادی را بدون داشتن کار در این کشور ها سپری نمایند.
با توجه به هزینه هایی که ممکن است برای فردی که بیکار است پیش آید و شخص مجبور شود تا از از پس اندازش استفاده نماید که این هزینه ها به یورو است و برای متقاضیان ایرانی با توجه به ارزش پول ایران به هیچ عنوان به صرفه نیست.
لذا مقرون به صرفه تر است که افراد به آموزش زبان اسپانیایی بپردازند تا متحمل هزینه های سنگین تری نشوند. از دیگر مسائلی که نداشتن مدرک زبان اسپانیایی در آن اثر می گذارد، شرایط اخذ اقامت کشورهای اسپانیایی زبان است. زیرا بدون داشتن مدرک زبان اسپانیایی امکان اخذ اقامت کشور اسپانیا، امکان پذیر نیست.

مدرک زبان اسپانیایی برای مهاجرت کاری – آموزش زبان اسپانیایی

مهاجرت به کشورهایی که شرایط رفاهی و استانداردهای بالایی برای زندگی دارند، همواره مورد توجه افراد بسیار زیادی هستند. زیرا مهاجران اغلب به دنبال کسب آرامش و پیشرفت در زندگی خود به دنبال راهی در جهت ارتقا سطح کار خود نیز هستند.
متقاضیانی که مهاجرت از طریق کار به کشورهای اسپانیایی زبان را انتخاب می نمایند، برای اخذ ویزای کاری به مدرک زبان اسپانیایی مورد تایید سفارت نیاز خواهند داشت.
کشور اسپانیا علاوه بر دانشجویان، برای افراد فعال در کسب و کار های مختلف و تجار نیز بسیار جذاب است. همچنین یکی از راه های اخذ اقامت کشور اسپانیا از طریق کار می باشد که عده زیادی از افراد به قصد اقامت به این کشور مهاجرت کاری می نمایند.
از این رو کشور اسپانیا به علت برخوردار بودن از اقتصاد قوی، آب و هوای مناسب و عضو اتحادیه اروپا بودن یکی از گزینه های مناسب برای اخذ ویزای کار برای متقاضیان به حساب می آید.

لازم به ذکر است از آن جایی که نرخ بیکاری در کشور اسپانیا در سال های اخیر رو به افزایش بوده است، طبق آمار در سال 2021، تقریباً در حدود 15 درصد افزایش پیدا کرده است.
نرخ بیکاری کشور اسپانیا به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار بالا می باشد به طوری که بازار کار این کشور بسیار رقابتی است و افراد ممکن است در پیدا کردن کار در اسپانیا دچار مشکل شوند.از این رو قطعاً دانش و تسلط به زبان اسپانیایی شانس افراد را در پیدا کردن کار بسیار بالا می برد.
کارفرمایان اسپانیایی نیز قطعا به افرادی پیشنهاد کاری می دهند که به زبان اسپانیایی تسلط کافی داشته باشند. به همین سبب دانش و تسلط به زبان اسپانیایی، یکی از مهم ترین شرایط برای پیدا کردن کار در این کشورها به شمار می آید.
لذا آموزش زبان اسپانیایی قبل از اقدام به مهاجرت کاری بسیار حائز اهمیت است. هرچه افراد دانش و مهارت بیشتری در زبان اسپانیایی داشته باشند می توانند با سرعت بیشتری در کار و حرفه خود در یک کشور خارجی، به پیشرفت دست پیدا کنند.

مدرک زبان اسپانیایی برای مهاجرت کاری
مدرک زبان اسپانیایی برای مهاجرت کاری

مدرک زبان اسپانیایی برای مهاجرت تحصیلی – آموزش زبان اسپانیایی

برای متقاضیان مهاجرت، تحصیل در اسپانیا می تواند جذاب باشد. زیرا کشور اسپانیا فرهنگی نزدیک به ایرانیان دارد و این موضوع مهاجرت تحصیلی را برای دانشجویان جذاب تر می نماید.
تحصیل در کشور اسپانیا با شرایط خاصی رایگان می باشد. با توجه به شرایط آموزش موسسات عالی و دانشگاه های معتبر که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است، تحصیل در کشور اسپانیا را به گزینه ای بسیار مناسب برای افراد متقاضی تحصیل، تبدیل کرده است.
کشور اسپانیا هر ساله از افراد زیادی که برای تحصیل به این کشور می آیند استقبال ویژه ای می کند.
تحصیل در اسپانیا هم به زبان اسپانیایی و هم به زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد. تحصیل در اسپانیا به زبان اسپانیایی در دانشگاه های دولتی، به صورت رایگان است که شرایط خاص خود را دارد.
متقاضیان تحصیل در صورتی می توانند به صورت رایگان اقدام به تحصیل در این کشور نمایند که به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشند یا در ابتدا در کالج های اسپانیا، ثبت نام نمایند و دوره های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

طول دوره کالج معمولا بین 1 الی 1.5 ساله به طول می انجامد که در این دوره ها، زبان اسپانیایی، زبان انگلیسی و علوم پایه به افراد آموزش داده خواهد شد.
شرکت در دوره های زبان در کالج های اسپانیا این فرصت را به متقاضیان می دهد تا بتوانند به بهترین شکل این زبان را یاد بگیرند و هم در آخر بتوانند از دانشگاه ها و رشته های مورد علاقه خود پذیرش تحصیلی دریافت نمایند.
سیستم تحصیلی و بسترهای موجود در این کشور شرایط بسیار مناسبی را برای درس خواندن در تمامی رشته ‌ها و مقاطع تحصیلی فراهم می نماید. آموزش زبان اسپانیایی این فرصت را به دانشجویان می دهد تا از امکانات تحصیل به صورت رایگان در این کشور استفاده نمایند.

انواع آزمون های زبان اسپانیایی در مهاجرت – آموزش زبان اسپانیایی

با توجه به نوع مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان، سطح زبان اسپانیایی مورد نیاز، نیز متفاوت خواهد بود. متقاضیان با توجه به انواع مهاجرت ‌ها به خصوص مهاجرت کاری و تحصیلی، نیازمند ارائه مدارکی می باشند که میزان دانش زبانی فرد را نشان دهد.
از این رو متداول ترین روش های سنجش دانش افراد در زبان اسپانیایی، مدرک آزمون های زبان اسپانیایی است که مورد تایید سفارت این کشور نیز می باشد.
متقاضیان با شرکت در این آزمون‌ ها، مهارت‌ های مختلف خود را که شامل مهارت گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن می شود مورد ارزیابی قرار می دهند و می توانند حداقل نمره مورد نیاز را دریافت نمایند.
متقاضیان که قصد مهاجرت تحصیلی و کاری به این کشور را داشته باشند، باید در آزمون های مورد نظر سطح زبان اسپانیایی شرکت کنند تا سطح دانش زبان اسپانیایی آنها سنجیده شود که بتوانند یا در دانشگاه ها دولتی پذیرش دریافت نمایند یا بتوانند از کارفرمایان اسپانیایی، دعوت نامه کاری دریافت کنند.

انواع آزمون های زبان اسپانیایی در مهاجرت

آزمون زبان اسپانیایی DELE

آزمون DELE مخفف عبارت ” Diplomas de Español como Lengua Extranjera ” می باشد که به معنی ” دیپلم زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجی ” است.
همان طور که از نامش بر می آید، این آزمون در واقع دیپلم زبان اسپانیایی به حساب می آید. مدرک حاصل از این آزمون از معتبرترین و رایج ترین مدرک زبان اسپانیایی به شمار می آید.
موسسه سروانتس Cervantes این آزمون را برگزار می کنند که دارای استاندارد های بین المللی می باشد. این موسسه به‌ عنوان یکی از مراکز آموزش زبان اسپانیایی شناخته شده  که توسط وزارت علوم و آموزش اسپانیا تاسیس شده است.
آزمون DELE مهارت‌های خواندنی، نوشتاری، شنیداری و گفتاری شرکت کنندگان را به‌ صورت کتبی و شفاهی مورد ارزیابی قرار می دهد.

این آزمون در 6 سطح از  A1 تا C2 وجود دارد که از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود. همچنین مدرک این آزمون تاریخ انقضا ندارد و مادام العمر است. متقاضیان در صورت اخذ مدرک DELE می ‌توانند رزومه قوی و عالی را ارائه دهند.
همچنین به فردی که این مدرک را داشته باشد برای دریافت بورسیه تحصیلی و دریافت ویزای دانشجویی کمک خواهد کرد. مدرک زبان اسپانیایی DELE در تمام دنیا شناخته شده است و قابل ارائه به شرکت های خصوصی یا دولتی، اتاق های بازرگانی، نهاد های آموزشی خصوصی و دولتی و غیره می باشد.

آزمون زبان اسپانیایی DELE
آزمون زبان اسپانیایی DELE

آزمون زبان اسپانیایی CELU

آزمون CELU مخفف عبارت ” Certificate of Use of Language in Spanish ” یا به اسپانیایی ” Certificado de Espanol : Lengua y Uso ” است که برای سنجش مهارت های زبان اسپانیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
این آزمون توسط کشور آرژانتین برگزار می شود و بیشتر برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور آرژانتین را دارند، جزو موارد ضروری به حساب می آید. اعتبار این مدرک نیز به صورت مادام العمر و دائمی است و تاریخ انقضا ندارد. آزمون CELU از سطح متوسط B2 تا سطح پیشرفته C1 طراحی شده است.

آزمون زبان اسپانیایی CELU
آزمون زبان اسپانیایی CELU

آزمون زبان اسپانیایی CELA

آزمون CELA نیز جزو آزمون های شناخته شده و معتبر زبان اسپانیایی به حساب می آید و متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون CELA را دارند می‌ توانند 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته را برای یادگیری زبان اسپانیایی انتخاب نمایند.
تحصیل در هر یک از این سه سطح تنها 75 دلار هزینه داشته و داوطلبان پس از مدتی می‌توانند تسلط کافی نسبت به زبان اسپانیایی را به دست بیاورند.
زبان ‌آموزانی که در آزمون CELA موفق به کسب نمره ای بالاتر از 63 شوند، این مدرک زبان اسپانیایی در اختیار آنها قرار داده خواهد شد در غیر این صورت مدرک زبان به متقاضی اعطا نمی شود. آزمون CELA مهارت ‌های خواندنی، شنیداری، صحبت کردن و نوشتاری زبان اسپانیایی را شامل شده و دانشگاه های کشور مکزیک مسئولیت برگزاری آن ‌را برعهده دارد.

آزمون زبان اسپانیایی  CELA
آزمون زبان اسپانیایی  CELA

آزمون زبان اسپانیایی SIELE

این آزمون برای سنجش زبان اسپانیایی توسط سازمان سنجش آزمون های بین المللی برگزار می شود همچنین موسسه سروانتس اسپانیا و چند دانشگاه اسپانیایی زبان دیگر این آزمون را برگزار می نمایند.
این آزمون از سطح مبتدی A1 تا سطح C1 برگزار می شود اما مدت اعتبار مدرک آزمون SIELE، دو سال است که هزینه شرکت در آن 165 یورو می باشد.

آزمون زبان اسپانیایی  SIELE
آزمون زبان اسپانیایی  SIELE

مزایای آموزش زبان اسپانیایی در مهاجرت

برای متقاضیان مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان که زبان رسمی و اول آنها زبان اسپانیای است، تسلط به زبان اسپانیایی بسیار اهمیت دارد. از این رو آموزش زبان اسپانیایی نیز دارای مزایای بسیاری است.
افرادی که بخواهند از هر طریقی اقدام به مهاجرت به این کشورها نمایند، با آموزش زبان اسپانیایی می توانند از امکانات و مزایای این کشورها نیز بهره مند شوند و شرایط مهاجرت خود را سهولت بخشند.
اولین مزیت آموزش زبان اسپانیایی، برقراری ارتباط با مردم این کشور است. زیرا مردم کشورهای اسپانیایی زبان جامعه گسترده ای را تشکیل می دهد که در حدود 20 کشور دنیا را شامل می شوند.
پس تسلط به زبان اسپانیایی برای ارتباط با جامعه اسپانیایی بسیار نقش پر رنگی را ایفا می کند. از دیگر مزایای آموزش زبان اسپانیایی برای افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشورها را دارند، ایجاد فرصت هایی برای کسب و کار است.

هر چه افراد تسلط بیشتری در زبان اسپانیایی داشته باشند، شانس بیشتری در پیدا کردن شغل مورد نظر خود را نیز خواهند داشت تا به پیشرفت کاری خود نزدیک تر شوند و شغل مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.
مزیت دیگری که آموزش زبان اسپانیایی برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های اسپانیا در بر دارد این است که در صورتی که افراد به زبان اسپانیایی تسلط پیدا کنند و مدرک معتبری در این زمینه دریافت نمایند به راحتی می توانند به صورت رایگان در دانشگاه های برتر کشورهای اسپانیایی زبان، پذیرش تحصیلی دریافت نمایند و مدرک بسیار معتبری را بدون صرف هزینه های گزاف دریافت نمایند.
به طور کلی متقاضیان مهاجرت به این کشورها، از هر طریقی با داشتن تسلط و دانش کافی از زبان اسپانیایی می توانند زودتر وارد جامعه شوند و تمام کارهای ریز و درشت خود را به شخصه انجام دهند و برای امور ساده مثل پرداخت قبض، از افرادی که زبان اسپانیایی می دانند، کمک نگیرند.

توصیه هایی برای آموزش زبان اسپانیایی

افرادی که به دلایل مختلف قصد مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان را دارند باید زمان زیادی را برای آموزش زبان اسپانیایی صرف نمایند تا بتوانند تسلط کافی بر زبان اسپانیایی را داشته باشند و مهارت های لازم را نیز کسب نمایند.
در این راه افراد به دلیل تعدد آموزشگاه ها و موسسات مختلف، دچار سردرگمی های بسیاری می شوند و انتخاب مسیر برایشان سخت می شود. این راه صبوری و آرامش زیادی را می طلبد.
زیرا در این مسیر متقاضیان باید مطالب زیادی را در مدت کوتاهی یاد بگیرند. زبان آموزان بهتر است تا قبل از مهاجرت به کشور مقصد، تا جایی که امکان دارد در کشور خود به آموزش زبان اسپانیایی بپردازند تا وقتی که وارد کشور مقصد می شوند، سریع تر به پیشرفت دست پیدا کنند. زیرا در صورتی که تسلط کافی نداشته باشند، ممکن است دیرتر بتوانند با افراد معاشرت کنند و کار مورد نظر خود را پیدا نمایند.

یکی از مسائلی که کمک می کند تا آموزش زبان اسپانیایی آسان تر شود، لذت بردن از آموزش است، در حقیقت اگر متقاضیان راهی پیدا نمایند تا از یادگیری زبان لذت ببرند، طبیعتا روند یادگیری ساده تر و سریع تر می شود.
استفاده از یک آموزشگاه و معلم خوب می تواند به یادگیری و آموزش افراد کمک بسزایی نماید. زیرا یک معلم توانا، مسیر اصلی را به زبان آموز نشان می دهد تا او در راهی که می رود گمراه نشود. همچنین می تواند منابع خوبی را به زبان آموز معرفی نماید.
شرکت در آزمون های آزمایشی نیز می تواند مهارت زبان آموزان را مورد ارزیابی قرار دهد تا بتوانند بر روی نقاط ضعف خود کار نمایند. آموزش گروهی نیز می تواند مشوق خوبی برای آموزش زبان اسپانیایی باشد و حس رقابت را در زبان آموزان برانگیزاند تا بتوانند برای رشد مهارت های خود تلاش بیشتری کنند.

توصیه هایی برای آموزش زبان اسپانیایی
توصیه هایی برای آموزش زبان اسپانیایی

سخن پایانی آموزش زبان اسپانیایی

آموزش زبان اسپانیایی در مهاجرت در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. اگر قصد مهاجرت به کشور های اسپانیایی زبان را دارید، بهتر است قبل از مهاجرت به این کشور ها به آموزش زبان اسپانیایی بپردازید.
با توجه به نوع مهاجرت، به مدرک زبان با نمره قابل قبول نیاز است. از آن جایی که در سال های اخیر مهاجرت به کشور های دیگر در بین ایرانیان بسیار رواج پیدا کرده است، لذا بر آن شدیم تا پیرامون موضوع مهم آموزش زبان اسپانیایی در مهاجرت مطالبی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد.
آشنایی با زبان اسپانیایی، ضرورت داشتن مدرک زبان اسپانیایی، مدرک زبان اسپانیایی برای مهاجرت تحصیلی، مزایای آموزش زبان اسپانیایی در مهاجرت، انواع آزمون های زبان اسپانیایی، توصیه هایی برای آموزش زبان اسپانیایی، از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای مهاجرت را ارائه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان می توانید با مشاوران مجرب ما در این امر تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.
همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه (ثبت پرسش) نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول آموزش زبان اسپانیایی

✳️ انواع آزمون های زبان اسپانیایی کدامند؟

آزمون زبان اسپانیایی DELE
آزمون زبان اسپانیایی CELU
آزمون زبان اسپانیایی CELA
آزمون زبان اسپانیایی SIELE

✳️ زبان اسپانیایی به چه زبان هایی نزدیک است؟

اسپانیایی از نزدیک ‌ترین زبان ‌های رومی به لاتین می باشد و در میان این زبان‌ها فقط ساردینیایی و ایتالیایی به لاتین نزدیک‌ هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه

آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه 2 آزمون مهم برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزشی ترکیه محسوب می ش...

آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی

اگر قصد مهاجرت دارید یا آرزوی کار و یا تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید حتماً قبل از هر ا...

آزمون تافل (TOEFL) آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل (TOEFL) برگرفته از سر واژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان ز...

نظرات کاربران
فرشاد

با سلام من می می خواستم برای ویزای کاری و مهاجرت کاری و زندگی در اسپانیا مهاجرت کنم آیا مدرکDELE برای این موارد خوب است و کافیست؟مدرک DELEمثل مدارک تافل یا ایلتس اعتباری است یا مادام العمر می باشد؟ باتشکر

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز این مدرک نیز همانند مابقی مدارک اعتباری می باشد، با توجه به هدف شما اخذ ویزای کار، باید بررسی کنید آیا کارفرما الزام به ارائه ی این مدرک دارد یا خیر!! سپاس از همراهی شما

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button