کشور لیختن اشتاین یکی از بالاترین سطوح زندگی در جهان را داراست. میزان با سوادی در لیختن اشتاین 100% است. صنعت گردشگری، بانکداری و تولیدات (ابزار دقیق صنعتی) در این کشور بسیار با اهمیت است.
صادرات این کشور را بیشتر فراورده‌ های دندانپزشکی و ماشین آلات تشکیل می ‌دهند. لیختن ‌اشتاین در سازمان ملل متحد، شورای اروپا، کنفرانس امنیت و همکاری در اروپا و اتحادیه بازرگانی آزاد اروپا عضو است.

کشور لیختن اشتاین، 3مین کشور کوچک در اروپاست. پایتخت آن شهر فادوتس است. زبان رسمی لیختن‌ اشتاین آلمانی، مساحت آن 160 کیلومتر مربع و جمعیت آن 38 هزار نفر است. واحد پول این کشور فرانک سوئیس با جزء (راپن) می‌باشد.

این کشور در مرکز اروپا قرار دارد و از شرق و شمال توسط اتریش و از غرب و جنوب توسط سوئیس احاطه شده‌ است.
سرزمین کوچک لیختن اشتاین به لطف قوانین مالیاتی مناسب خود، دارای قدرت اقتصادی است. و این کشور صنعتی ترین کشور در جهان است.
امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و هرگونه سوال در رابطه با مهاجرت به لیختن اشتاین و سایر کشورهای دیگر می توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس بگیرید و مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید.

جغرافیا و آب و هوای کشور لیختن اشتاین

جغرافیا:

کوه‌ های آلپ در شرق این کشور شاهزاده ‌نشین قرار دارند و غرب کشور هم متشکل از جلگه سیلابی رود راین است. از جمله رودهای مهم آن راین و سامینا و بلندترین نقطه آن گروز پیتز را می ‌توان نام برد. ارتفاع گروز پیتز حدود 2599 متر است.

آب و هوا:

این کشور آب و هوای آلپی معتدلی دارد البته دارای زمستان ‌هایی بسیار سرد و تابستان هایی خنک است. ماه های اصلی تابستان بین آپریل و آگوست است. ماه های سرد و زمستانی هم دسامبر و ژانویه هستند.

جغرافیا و آب و هوای کشور لیختن اشتاین

شهرهای مهم کشور لیختن اشتاین

کشور لیختن ‌اشتاین به 11 شهرستان تقسیم شده ‌است که بیشتر آن‌ها تنها از یک شهر تشکیل شده ‌است. پایتخت لیختن‌ اشتاین شهر فادوتس است اما بزرگ ‌ترین شهر این کشور، شهر شان، با 5 هزار و 500 نفر جمعیت می ‌باشد.
از جمله شهرهای مهم این کشور:

  • رولگ
  • شلنبرگ
  • گمپخین
  • ماون
  • شان
  • تریزنبرگ

گردشگری در لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین به خاطر طبیعت بسیار سرسبز و بکر که بسیار شبیه به کشور سوئیس می‌ باشد. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و طبیعت گردان را به خود جذب می ‌کند.
علاوه بر این جالب است بدانید موسیقی و تئاتر بخش مهمی از فرهنگ مردم این کشور محسوب می ‌شود. شرکت های متعدد موسیقی مانند شرکت موسیقی و جشنواره های موسیقی که سالانه در این کشور برگزار می‌ شوند.

گردشگری در لیختن اشتاین


همه و همه نشان از فرهنگ غنی و آغشته به موسیقی این کشور اروپایی دارند. و برای کسانی که عاشق موسیقی هستند گزینه بسیار مناسبی برای سفر است.
در این جا به ارائه چند مکان دیدنی این کشور می پردازیم:

  • قلعه گوتنبرک
  • موزه ملی لیختن اشتاین
  • قلعه رومی در وادوز
  • کلیسای ماریا در وادوز
  • جشنواره غذای تریسنبرگ
  • مسیر تاریخی اشنربرگ
  • و…

مهاجرت به لیختن اشتاین

مهاجرپذیری در کشور لیختن اشتاین به طور کلی رشد 11 درصدی داشته است. ازدواج، راه‌اندازی کسب و کار، تحصیل، سرمایه گذاری از بخش‌ های مهم مهاجرپذیری این کشور محسوب می ‌شوند.

کشور لیختن اشتاین برای ورود افراد متخصص و یا نیروی کار شرایط ویژه ای را قرار نداده است. بنابراین شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا در صورتی که تمایل داشته باشند برای کار به این کشور مهاجرت کنند، باید حتما از یک کارفرما در این کشور پیشنهاد کاری یا دعوتنامه داشته باشند.
در این زمینه به طور حتم، تحصیلات شخص و سطح توانایی وی در دانش زبان آلمانی و انگلیسی مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

مهاجرت به لیختن اشتاین

مهاجرت از طریق تحصیل

تحصیل در کشور لیختن اشتاین نیز از راه های دیگر مهاجرت به این کشور است. از دلایل محبوبیت آن ارزان بودن، فضای تحصیلی درست با معیارهای روز دنیا، دانشگاه های معتبر در سیستم آموزشی این کشور را می ‌توان نام برد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

از راه های دیگر مهاجرت به این کشور سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور است. آمار مهاجرانی که در زمینه ‌های اقتصادی لیختن اشتاین را انتخاب کرده‌ اند نیز 15 درصد بیشتر از سال‌ های قبل ارزیابی شده است.
در نگاه کلی تعداد افرادی که لیختن اشتاین را برای زندگی انتخاب می ‌کنند در زمینه کارآفرینی بسیار خوب است. در نتیجه ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور از گزینه‌ های بسیار خوب برای مهاجرت محسوب می‌ شود.

3.4/5 - (9 امتیاز)
مقالات مشابه
کار در کانادا کار در کانادا

کار در کانادا با توجه به وسعت خاک کشور کانادا و جمعیت کمی که دارد تقاضای قابل توجهی دارد. ال...

لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا لیست مشاغل مورد نیاز در ایالت کبک کانادا

مهاجرت به ایالت کبک کانادا ،یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که طرفداران زیادی دارد ....

تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

نظرات کاربران
Call Now Button