آزمون های موسسه گوته آلمان یکسری آزمون های هستند که از سطوح A1 تا C2 متفاوت می باشند. لازم به ذکر است هر شخصی می تواند در آزمون گوته آلمان شرکت نماید و نیازی نیست که دوره های آموزشی موسسه گوته آلمان را نیز شرکت کرده باشند اما باید بدانید که سطح مورد نظر در آزمون را باید کسب کرده باشید.

آزمون گوته آلمان – آزمون Goethe – Zertifikat آلمان 

آزمون Goethe – Zertifikat آلمان  برای افرادی می باشد که قصد دارند در دوره های دانشگاهی آلمان شرکت کنند ، در آلمان کار یا زندگی کنند و یا سطح خود را به موسسات بین المللی نشان دهند. همچنین این آزمون برای کسانی که عضوی از خانواده شان در آلمان زندگی می کند نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برای اقامت و تابعیت در آلمان روش های متفاوتی وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در آلمان ” را مطالعه فرمایید.

آزمون گوته آلمان  – آزمون TestDAF آلمان 

آزمون TestDAF  آلمان نیز توسط موسسه گوته برگزار می شود و این آزمون برای کسانی ایده آل می باشد که قصد تحصیل در آلمان ، پروژه تحقیقاتی ( فرصت تحقیقاتی ) و در کل کار هایی که نیاز به سطح بالایی از زبان آلمانی را دارند طراحی شده است. سطح این آزمون از سطح B2 تا C1 می باشد و در سطوح پایین تر وجود ندارد.
تقریبا برای همه رشته ها و همه دانشگاه های آلمان این آزمون مدرکی مورد قبول است . البته هیچ دانش تخصصی لازم نیست و فقط زبان آلمانی در این آزمون مورد سنجش قرار می گیرد.

آزمون گوته آلمان  – سطوح آزمون موسسه گوته آلمان

سطوح آزمون های موسسه گوته آلمان عبارتند از :

سطح A1 آزمون گوته آلمان

در سطح A1 آزمون گوته آلمان ، زبان آموز می تواند کلمات روزمره و جملات ابتدایی را که در رابطه با نیازهای عمومی و مشخصی می باشد را درک کرده و استفاده کند .همچنین زبان آموز قادر خواهد بود که خود را معرفی و در ارتباطات روزانه خود با دیگران سوالاتی را مطرح کند . این سطح آزمون گوته آلمان در ایران طرفداران بسیاری دارد چرا که کسانی که به صورت پیوست به خانواده و یا برای مقاصد کاری قصد اقامت در آلمان را دارند، نیاز به این مدرک تحصیلی دارند.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور آلمان دارید می توانید مقاله ” تحصیل در آلمان ” را مطالعه نمایید.

سطح A2 آزمون گوته آلمان

بعد از اتمام سطح A2 آزمون گوته آلمان زبان آموز می تواند ،کلماتی با استفاده زیاد در ارتباط با موضوعات مشخص (مانند اطلاعات درباره خود و خانواده ،خرید،کار و محیط اطراف) را به خوبی درک و در موقعیت های ساده و معمول منظور خود را بیان کند .

سطح B1 آزمون گوته آلمان

داوطلب می تواند بعد از دوره آموزشی سطح B1 آزمون گوته آلمان ، در صورت به کار گیری زبان استاندارد و گفتگو در مورد مسائل آشنا ،نکات اصلی را فهمیده و در اکثر موضوعاتی که در سفر به کشور آلمان با آن برخورد می نماید، از پس مشکلات خود برآمده همینطور توانایی آن را خواهد داشت تا با استفاده از جملات ساده و پیوسته در رابطه با موارد آشنا و مورد علاقه خود، صحبت کند .

آزمون گوته آلمان
آزمون گوته آلمان

سطح B2 آزمون گوته آلمان

در سطح B2 آزمون گوته آلمان ، داوطلب می تواند نکات اصلی متون دشوار در مورد مطالب مشخص یا انتزاعی را درک و در رشته تخصصی خود بحث های تخصصی را پیگیری کند. همچنین زبان آموز توانایی آن را خواهد داشت تا بدون آمادگی قبلی،روان و پیوسته صحبت کند، به گونه ای که یک گفتگوی عادی با فردی که زبان مادریش آلمانی است ،بدون هیچ مسئله ای برای هر دو طرف به راحتی امکان پذیر باشد.

در مقاله ” مهاجرت به آلمان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به آلمان اطلاعات کسب کنید .

سطح C1 آزمون گوته آلمان

سطح C1 آزمون گوته آلمان جزء سطوح پیشرفته آلمانی محسوب می شود .در این سطح زبان آموز می تواند متون طولانی شامل بخش بزرگی از واژه های سطح بالا را درک کرده و مواردی را که به اختصار مورد اشاره واقع شده اند، نیز درک کند .همچنین داوطلب می تواند بدون هیچ گونه آمادگی ،روان صحبت کند بدون این که مجبور باشد به دفعات و به گونه ای محسوس در جستجوی لغات مورد نظر بر آید.

سطح C2 آزمون گوته آلمان

در سطح C2 آزمون گوته آلمان ، داوطلب عملا آنچه را می خواند یا می شنود بدون هیچگونه مشکلی متوجه می شود. همچنین می تواند اطلاعات کتبی یا شفاهی از منابع مختلف را جمع بندی کرده و در این مورد دلایل یا توضیحات مربوطه را به گونه ای پیوسته بیان کند .

 گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه

آزمون YOS و آزمون SAT ترکیه 2 آزمون مهم برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزشی ترکیه محسوب می ش...

آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی آزمون‌ های بین المللی زبان انگلیسی

اگر قصد مهاجرت دارید یا آرزوی کار و یا تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید حتماً قبل از هر ا...

آزمون تافل (TOEFL) آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل (TOEFL) برگرفته از سر واژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان ز...

نظرات کاربران
امل چنانی

سلام من لیسانس معماری بامعدل 16 دارم 27ساله ازاهواز دارای مدرک icsمعماری هستم وهمینطورمسلط به نرم افزارهای تردی مکس ،اتوکد ،مدرک B1دارم چطور میتونم برای کاردرزمینه تحصیلی اقدام کنم وایا مدارک من معتبرهستن براترجمه

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز مدارک شما برای ترجمه معتبر هستند . شما می توانید برای ویزای جستجوی کار آلمان و یا ویزای کاری آلمان اقدام کنید ، که برای هر دو پروسه موسسه آتیه آفرینان اقدام میکند.

بیتا

سلاموعرض ادب من سال دوم شیمی محض دانشگاه شیراز هستم وکلاس زباند المانی رو شروع کردم امکان ادامه تحصیل در رشته داروسازی در کشور آلمان را دارم /با چه شرایطی؟حدود ۳ ماه هست که برای وقت سفارت آلمان ایمیل زدم ولی خبری نیست میتونم مستقیما اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم بیتا ،برای اقدام از طریق تحصیل در رشته داروسازی در آلمان شما باید پس از گذراندن دوره کالج در آزمون شرکت نمایید و پس از قبولی وارد دانشگاه شوید. در مورد وقت سفارت نیز، در حال حاضر وقت های سفارت آلمان بالای 12 ماه می باشد بنابراین فعلا ایمیلی دریافت نخواهید کرد.برای اطلاعات بیشتر میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سعید

سلام من لیسانس پرستاری دارم با معدل 12.2 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز میشه برا کار در المان با داشتن مدرک B1 اقدام کرد پایان خدمت هم تازه گرفتم

سارا جوادی

سلام بله شرایط بسیار خوبی دارید. با دفتر تماس بگیرید برای ست کردن وقت حضوری و ارزیابی مدارک تحصیلیتون

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button