کشور کره جنوبی در شرق آسیا و بخش جنوبی شبه جزیره کره واقع شده و به جز کره شمالی با هیچ کشور دیگری مرز زمینی ندارد. این کشور صنعتی در سال های اخیر در زمینه های مختلفی پیشرفت داشته است که گردشگری یکی از آنها به شمار می آید. آب و هوای کشور کره جنوبی نسبتا معتدل می باشد و دارای چهار فصل است که از میان آنها بهار و پاییز مطبوع ترین فصل ها می باشند. کشور کره جنوبی زمستان هایی سرد و تابستان هایی گرم و مرطوب دارد. ماه های جولای و آگوست، گرم ترین و نیز مرطوب ترین ماه های سال می باشند.

آب و هوای کشور کره جنوبی
آب و هوای کشور کره جنوبی

برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

آب و هوای کشور کره جنوبی – آب و هوای کشور کره جنوبی در فصل بهار

در فصل بهار بین ماه های آوریل و ژوئن، کشور با شکوفه های گیلاس فراوان صورتی می ­شود که فضاهای سبز کره جنوبی را تزئین می کنند و بیشتر روزها آفتابی است.

آب و هوای کشور کره جنوبی – آب و هوای کشور کره جنوبی در فصل تابستان

به طور کلی تابستان ­ها در کشور کره جنوبی گرم و مرطوب است، از ماه ژوئیه تا اوت بارش های موسمی وجود دارد و کل کشور را تقریبا غیر قابل تحمل می کند.

آب و هوای کشور کره جنوبی – آب و هوای کشور کره جنوبی در فصل پاییز 

کشور کره جنوبی در فصل پاییز در زیر برگ های قرمز و نارنجی فرو می­ رود و درجه حرارت ملایم، باران کم و در نهایت زیبایی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کره جنوبی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به کره جنوبی ” بیاندازید.

آب و هوای کشور کره جنوبی - آب و هوای کشور کره جنوبی در فصل پاییز 
آب و هوای کشور کره جنوبی در فصل پاییز 

آب و هوای کشور کره جنوبی – آب و هوای کشور کره جنوبی در فصل زمستان

فصل زمستان در کشور کره جنوبی سرد و میزان بارش برف در حد متوسط است. میانیگن دما در فصل زمستان صفر درجه سانتی گراد می باشد و میانگین درجه حرارت در ژانویه برای شهر سئول منفی 2.5 درجه و در ماه اوت 29.5 درجه سانتی گراد گزارش شده است. فصل زمستان، بین دو ماه دسامبر و مارس می باشد و اگر فرد قصد اسکی، اسنوبورد و یا فعالیت های مربوط به برف را در برنامه تعطیلات دارد، این زمان برای سفر به کره جنوبی مناسب است.

آب و هوای کشور کره جنوبی – بهترین زمان برای سفر به کشور کره جنوبی

بهترین زمان برای سفر به کره جنوبی، فصل پاییز می باشد که از سپتامبر شروع می‌ شود. هوای کره جنوبی در این فصل خنک است و رنگ‌ های پاییزی و ترکیبی از سبز، زرد، قرمز و هزاران رنگ دیگر در هر گوشه کنار مناظری چشم نواز را برای گردشگران رقم می ‌زند. آب و هوایی گرم و ملایم در فصل بهار نیز، این فصل را زمانی مناسب برای سفر به کشور کره جنوبی تبدیل کرده است. هوای سرد و برفی در زمستان نیز معمولا طرفدارن خود را دارد و افرادی بسیاری را برای اسکی، چشمه‌ های آب گرم و یا اوندول که حرارتی زمینی برای رهایی از یخ و سرمای بیرون است و اختراع کره ‌ای ‌هاست، به این کشور جذب می ‌کند.

بهترین زمان برای سفر به کشور کره جنوبی
بهترین زمان برای سفر به کشور کره جنوبی

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در کره جنوبی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کره جنوبی توضیح دادیم.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

4.1/5 - (12 امتیاز)
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Anor

همانطور که گفته شد در ژوئیه و اوت که فصل های تابستانه هستند هوای کره عجیب و غیر قابل باور میشه باران های طوفانی به همراه باد های شدید به شکلی که برخی معابر رو آب میگیره ...

.

منم کره جنوبی رو از بچگی ینی ۳ سالگی خیلی دوس داشتم ک بزرگ شدم دیدم ع بی تی اسم اونجاس دیگه بیشتر عاشقش شدم ارمی هسم ی ارمی سر سخ ک لباس و البومای بی تی اسو داره💜✌🏻

ارمی🐇🙂

من عاشق کره‌جنوبی‌هستم😘 چن btsاونجاست😐🥺

Patemeh

👌 Perfect

آتیه آفرینان

ممنون از نگاهتون.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button