آب و هوای کشور هلند

پایتخت کشور هلند ،شهر آمستردام می باشد . آب و هوای کشور هلند جز نقاط قوت این کشور محسوب می شود اما برای این کشور بهتر است از موقعیت جغرافیایی و نوع آب و هوای کشور هلند آگاهی کامل داشت که بتوان لباس و اقلام مناسب با خود همراه برد . لازم به ذکر است که اغلب مناطق کشور هلند نیمه ابری است و مردم آن به دیدن آسمان ابری عادت کرده اند . آب و هوای کشور هلند تشابه زیادی با آب و هوای شمال ایران دارد با این تفاوت که وزش باد در آن کشور بیشتر است و در همین راستا کمی سردتر خواهد بود . البته سرمای کشور هلند اصلا آزار دهنده نیست و در فصل زمستان کمتر مشاهده می شود که دما به زیر صفر درجه برسد لذا دمای زیر صفر به ندرت و حداکثر 1 تا 3 روز خواهد بود که یکی از ویژگی های آب و هوای هلند می باشد .

در مقاله ” تحصیل در هلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در هلند اطلاعات کسب کنید .

کشور هلند در فصل تابستان نیز دما به بیش از ۳۰ درجه نخواهد رسید و کشور هلند آب و هوایی گرمتر نسبت به مناطق اروپایی از جمله آلمان دارد. آب و هوای هلند در همه مناطق تقریباً یکسان است و اختلاف دمایی محسوسی مشاهده نمی شود و این اختلاف دما در سرتاسر کشور هلند حداکثر ۳ درجه است . لازم به ذکر است که جزئی از جاذبه‌های گردشگری کشور هلند ، ریزش باران پودری می باشد که هرگز در ایران آن را تجربه نشده است . آب و هوای هلند بسیار مشابه به کشور انگلستان می باشد در فصول مختلف سال دماهای تعریف شده‌ای برای آن ذکر شده است، به عنوان مثال در فصل تابستان دمای هوا بین ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتی گراد متغیر است و کمتر پیش می‌ آید که دما به بالای ۳۰ درجه سانتی گراد برسد که این نوع از آب و هوا را در ماه‌ های جولای و آگوست تجربه خواهد کرد. دمای هوا در فصل زمستان در کشور هلند نیز به زیر صفر درجه سانتی گراد نمی ‌رسد و معمولاً بین صفر تا ۱۰ درجه سانتی گراد متغیر می باشد . اگر فردی در ماه‌ های دسامبر و ژانویه به این کشور سفر کند می‌ تواند شاهد این درجه از دما و تجربه ‌ای لذت بخش از سردی فصل زمستان و خنکی آب و هوای کشور هلند باشد .

آب و هوای هلند

آب و هوای هلند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت هلند مقاله ” اقامت در هلند ” را مطالعه بفرمایید .

آب و هوای کشور هلند میزان بارش باران در کشور هلند

این کشور یکی از پربارش ترین کشورهای جهان به شمار می‌آید که در ماه ‌های آوریل و می ، می‌تواند شاهد کمترین میزان بارش در این کشور باشد. مشاهده آب و هوای آفتابی در این کشور تجربه ‌ای بسیار فوق العاده و بی نظیر می باشد .شهر آمستردام یکی از مناطق توریستی این کشور است که جاذبه ‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به هلند شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به هلند ” بیاندازید.

آب و هوای کشور هلند بهترین زمان برای سفر به کشور هلند

با توجه به آب و هوای کشور هلند ، همه فصول برای سفر به این کشور مناسب می باشد . بهترین زمان برای سفر به کشور هلند اواسط ماه آوریل تا اکتبر است . لازم به ذکر است که فصل تابستان نیز زمان مناسبی برای سفر است اما در این تاریخ شهرهای هلند بسیار شلوغ می ‌شود و قیمت‌ ها نیز افزایش می یابد پس بهتر است که اواسط ماه آوریل تا اکتبر را برای زمان سفر خود انتخاب کرد . اگر فردی قصد سفر به این کشور در فصل تابستان دارد پوشیدن لباس ‌هایی به رنگ روشن توصیه می ‌شود و دمای هوا در این فصل چندان گرم و سوزان نیست. برای سفر به این کشور در فصل زمستان نیز خوب است که بارانی به همراه خود داشت یا از لباس ‌هایی استفاده کرد که آب به داخل آنها نفوذ نکند تا بتوان به ‌راحتی در شهر تردد کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
اوراها

هلند مزخرف ترین هوا را دارد . سال گذشته رفتم استرالیا تازه فهمیدم که توی چه جهنمی داریم زندگی می کنیم . مردم با کاسه گدایی بدنبال آفتاب هستند که کمتر اینجا گیر میاد . تابستان های کوتاه و زودگذر معتدل و زمستان های سرد و طولانی و خسته کننده . کی گفته هوای زمستان هلند گرمه ؟ برف کم می باره ولی سرمای هوا باعث میشه که تا چند هفته همان 5 سانتی متر برف ! هم آب نشه . 

سارا جوادی

با سلام ممنون از اشتراک تجربیاتتون

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button