آب و هوای کشور مالزی

کشور مالزی در تمام مدت سال دارای آب و هوای یکنواختی می باشد و یکی از مهترین کشورهای توریستی دنیا است . از آنجا که این کشور سالانه میزبان شمار زیادی از گردشگران از سراسر دنیا می باشد لذا شرایط آب و هوای کشور مالزی نقش زیادی در زمان ازدحام گردشگران خواهد داشت . آب و هوای کشور مالزی بسیار بهتر از تابستان های برخی از شهرهای ایران می باشد . آب و هوای مالزی در تمام فصل های سال گرم و شرجی می باشد ولی گرمای آن آزار دهنده نیست و دمای هوا بین 22 تا 30 درجه می باشد البته هر هفته بارندگی داریم و خیلی اوقات هوا نیز خنک می شود . کشور مالزی دارای آب و هوایی نسبتا گرم ، بارانی و مرطوب است و برخلاف کشور ایران که دارای چهار فصل می باشد می تواند در کشور مالزی در تمام مدت سال دارای آب و هوایی یکنواخت را تجربه کرد به عبارتی کشور مالزی تنها یک فصل دارد . همیشه تابستان با دمایی حدود 34 درجه و حداقل 24 درجه با رطوبت نسبی 80 درصد گستردگی کشور مالزی فقط کمی از طرف شمال و جنوب منطقه استوایی می باشد و این بدین معنا که می توان آب و هوای این کشور را پیش بینی کرد . البته آب و هوای مالزی در هر منطقه به طور باور نکردنی متفاوت از سایر نقاط می باشد و آب و هوا در همه مناطق یکسان نیست . مناطق اقامتی کوهستانی و تفریح گاه ها دارای آب و هوای خنک می باشد و در آنجا همیشه مانند بهار است و درجه حرارت از سطح دریا پایین تر است و در سراسر کشور چنین مناطقی وجود دارد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالزی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالزی ” است .

کشور مالزی از لحاظ بارندگی در میان کشورهای دیگر رتبه ششم را دارد و اکثراً در آنجا روزهای بارانی مشاهده می شود . اما این بارندگی همیشه به سرعت تمام می شود و اگر فردی از یک منطقه خشک به مالزی وارد شود چنین آب و هوایی در ابتدا بسیار دلپذیر است که بعد از چند هفته بدن به چنین رطوبتی عادت خواهد کرد. باران در مالزی تقریبا همیشه به صورت طوفان همراه با آذرخش و صاعقه می باشد که بیشتر در بعدازظهر شروع می شود و در حدود یک یا دو ساعت ادامه می یابد. بعد از آن آسمان آبی و خورشید در آسمان دیده خواهد شد.

آب و هوای مالزی

آب و هوای مالزی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالزی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مالزی ” بیاندازید.

آب و هوای کشور مالزیبهترین زمان برای سفر به کشور مالزی

بهترین زمان برای سفر به کشور مالزی در دو بازه زمانی می باشد : یکی از ابتدای دسامبر شروع شده و تا پایان ژانویه ادامه دارد که تعطیلات سال نو میلادی و همچنین چینی است و دومی در ماه های ژوئن ،جولای و آگوست بوده که در این زمان بیشتر مسافران از خاورمیانه به این کشور سفر می کنند . در بیشتر کشورها تعطیلات مدارس در این ماه ها وجود دارد  و زمان مناسبی برای سفر می باشد . اواخر سپتامبر تا دسامبر مالزی بسیار خلوت و آرام می باشد و می توان به راحتی از دیدنی ها و تفریحات مالزی لذت برد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در مالزی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالزی توضیح دادیم .

به طور کلی، بهترین زمان سفر به ساحل شرقی مالزی بین ماه های خرداد و تیر می باشد که با بارش کمتری مواجه خواهد شد. اگر فردی در ماه های آبان تا بهمن به این کشور سفر کند منطقه مناسب، ساحل غربی شبه جزیره می باشد و برای گردش در سارواک هم ماه های خرداد و تیر مناسب هستند.

آب و هوای کشور مالزی  –  لباس مناسب برای سفر به کشور مالزی

در هر زمان از سال برای سفر به این کشور ، پوشیدن لباس کتان و غیر جذب، گزینه مناسبی است. علی رغم اسلامی بودن کشور، پوشش در آن آزاد است اما خانم ها بهتر است لباس مناسب بپوشند و در آخر هم اینکه با توجه به متغیر بودن آب و هوا، بهتر است همیشه چتر با خود همراه برد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button