آب و هوای کشور مالتا

یکی از دلایل اصلی سفر مردم به کشور مالتا در طول سال ، آب و هوای کشور مالتا می باشد . از ویژگی های منحصر به فرد آب و هوای کشور مالتا می توان به تابستان های گرم ، زمستان های معتدل و 3000 ساعت آفتاب درخشان در طول سال اشاره کرد . بنابراین کشور مالتا یکی از گرم ترین کشورهای اروپایی می باشد . میانگین دمای سالانه در طول شب ، 23 درجه سلسیوس و در طول روز ، 16 درجه سلسیوس می باشد . میانگین بارش سالانه کشور مالتا 600 میلی متر می باشد .

یکی از روش های مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مالتا ” اطلاعات کسب کنید .

سرد ترین ماه های سال در کشور مالتا ، ماه های ژانویه و فوریه می باشد و میانگین دما بین 9 تا 15 درجه سلسیوس است . دمای هوا در ماه های مارس و آوریل کمی افزایش می یابد اما این افزایش دما بیشتر در روز اتفاق می افتد و شب کماکان هوا سرد است . اگر چه ماه های نوامبر و دسامبر سردترین ماه های سال نیستند اما دمای هوا کاهش می یابد و معمولا باران می بارد. گرم ترین ماه سال ، ماه آگوست با 22 تا 31 درجه سلسیوس می باشد . فصل تابستان در کشور مالتا معمولا تا 7 ماه تداوم می یابد که از اوایل ماه شروع و تا اواخر ماه اکتبر ادامه می یابد .

آب و هوای مالتا

آب و هوای مالتا

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالتا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در  مالتا ” می باشد.

آب و هوای کشور مالتا  – بهترین زمان برای سفر به کشور مالتا

در ماه های می و ژوئن هوای زمستانی ظرف مدت چند هفته جای خود را به هوای تابستانی می دهد که بهترین زمان برای سفر به کشور مالتا می باشد . آب و هوای خوب و دمای مناسب برای شنا کردن و دور از ماه های پرمشغله تابستان از مزایای سفر در این ماه ها هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مالتا می توانید مقاله ” تحصیل در مالتا ” را مطالعه فرمایید .

ماه های جولای و آگوست نیز ماه های پر مسافر کشور مالتا می باشد زیرا این زمان از سال به دلیل کاهش ابر و میزان بارندگی و افزایش دمای هوا بهترین زمان برای حمام آفتاب گرفتن است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button