آب و هوای کشور لیتوانی

کشور لیتوانی دارای تنوع آب و هوایی می باشد و به دلیل معتدل بودن قسمت غربی کشور لیتوانی، بخش وسیعی از این مناطق به صورت جنگل و نیمه جتگل می باشد. در این کشور چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان وجود دارد. آب و هوای کشور لیتوانی معتدل و مناسب است از این رو در هر زمان از سال می توان به این کشور سفر کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لیتوانی مقاله ” اقامت در لیتوانی ” را مطالعه بفرمایید .

گرم ترین روز های فصل تابستان در کشور لیتوانی حدود ۲ هفته طول می کشد و نیز سردترین روزهای سال فقط به مدت چند روز می باشد. برخی از روزهای فصل زمستان در لیتوانی بسیار کوتاه می باشد و حتی به ۷ ساعت می رسد ولی در مقابل برخی از روزهای فصل تابستان بسیار طولانی و در حدود ۱۷ ساعت می باشد. غروب خورشید در زمستان زودتر می شود و تا بعد از ساعت ۴ بعد از ظهر هوا تاریک می شود. محدوده زمانی برای لیتوانی UCT + 2 در فصل تابستان و UTC + 3 در فصل زمستان (با توجه به زمان صرفه جویی) می باشد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لیتوانی ” را مطالعه فرمایید .

بارندگی مناسب در طول سال در مناطق مختلف کشور لیتوانی باعث ایجاد طبیعتی زیبا و هوای نسبتا معتدل می شود. به طور کلی اکثر روزهای  سال هوا معتدل می باشد و یخبندان و تگرگ در این کشور کم تر مشاهده می شود و در تابستان نیز به هیچ وجه گرمای خورشید آزار دهنده نیست و فردی را اذیت نخواهد کرد.

یکی از روش های مهاجرت به لیتوانی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیتوانی ” اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور لیتوانی

آب و هوای کشور لیتوانی

آب و هوای کشور لیتوانی بهترین زمان برای سفر به کشور لیتوانی

بهترین زمان برای سفر به کشور لیتوانی ماه می تا سپتامبر می باشد. فصل پاییز یکی از زیباترین و رویایی ترین فصل برای سفر به لیتوانی محسوب می شود که در این فصل کشور لیتوانی برای مسافرت های دو نفره بسیار مناسب می باشد و فضای رومانتیکی در تمام نقاط کشور حاکم می شود. بی شک سفر به کشور لیتوانی، بهترین سفر تفریحی هر فردی خواهد بود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button