آب و هوای کشور لوکزامبورگ

آب و هوای کشور لوکزامبورگ، معتدل است و تفاوت فصل ها در این کشور چشم گیر نمی باشد. فصل تابستان در کشور لوکزامبورگ گرم است و دمای هوا در ماه جولای و آگوست حدود ۳۰ درجه سانتی گراد است. اما فصل زمستان در کشور لوکزامبورگ خنک می باشد و در بین ماه های نوامبر و فوریه دمای هوا به زیر صفر درجه هم می رسد.

کشور لوکزامبورگ زمستان های ملایم و تابستان های خنک دارد. بادهای شمال غربی از بخش غربی و کم ارتفاع تر بلژیک عبور می کنند و ابرهای فراوان و بارندگی به همراه دارند که در ۶ ماه از سال بارندگی ایجاد می کنند. ماه می و ژوئن آفتابی ترین ماه ها، ژوئیه و اوت گرمترین ماه ها و ژانویه و فوریه سرد ترین ماه های سال می باشند.

برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

بیشترین میزان بارش در سال، در اوایل زمستان اتفاق می افتد و مجموع بارش باران در سال به ۳۲ اینچ هم می رسد. از ماه دسامبر تا مارس هر چند گاه یک بار برف می بارد و در ماه های ژانویه و فوریه، هوا می تواند بسیار سردتر باشد و درجه حرارت  به پایین ترین مقدار خود یعنی ۱۵- درجه سانتی گراد سقوط می کند. یکی از سردترین و مرطوب ترین مناطق کشور لوکزامبورگ Ardennes است که در بخش جنوبی این کشور واقع شده است. در این کشور اغلب افراد در حال ساخت و ساز در زمین ها  با دره های وسیع و کم عمق هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در لوکزامبورگ می توانید مقاله ” تحصیل در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

آب و هوای کشور لوکزامبورگ  – بهترین زمان برای سفر به کشور لوکزامبورگ

بهترین زمان برای سفر به کشور لوکزامبورگ از ماه می تا اکتبر می باشد زمانی که آب و هوای کشور لوکزامبورگ در بهترین شرایط خود قرار دارد و میانگین دما بین ۸ تا ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد. در فصل زمستان در نواحی مرتفع شمالی بارش برف بسیار دیده می شود.

شما می توانید برای مهاجرت به لوکزامبورگ مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

آب و هوای کشور لوکزامبورگ

آب و هوای کشور لوکزامبورگ

اگر فردی علاقه مند به فصل سرما و برف باشد پیشنهاد می شود از سپتامبر تا فوریه برای سفر خود تنظیم کند .برخلاف بسیاری از کشورها سفر در روزهای آخر هفته هزینه کمتری را در بر خواهد داشت چون در روزهای میانی هفته تاجران و افراد زیادی برای سفرهای کاری به کشور لوکزامبورگ سفر می کنند و هتل ها در این روزها خیلی زود رزرو می شوند و گران تر هستند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button