آب و هوای کشور لهستان

کشور لهستان ، کشوری در شمال دریای بالتیک می باشد که با کشورهای آلمان ، چک ، اوکراین و بلاروس همسایه است . این کشور دقیقا در مرکز اروپا قرار دارد و از نظر جمعیت ششمین کشور پرجمعیت محسوب می شود .  پایتخت این کشور ، شهر ورشو می باشد . آب و هوای کشور لهستان معتدل می باشد به طوری که دارای زمستان سرد و تابستان گرم است . این کشور در برخی از مواقع بسیار سرد و برفی می باشد و در برخی از مواقع نیز هوا نیمه گرمسیری است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لهستان ” را مطالعه فرمایید .

لهستان کشوری می باشد که کوه ‌های اندکی دارد و در عوض آب فراوان در آن یافت می ‌شود. در اواسط دسامبر تا آوریل برف تمامی کوهستان های کشور لهستان را سفید پوش می کند. کشور لهستان نسبتاً کشور پربارانی می باشد و در تمام طول سال هوای بارانی در این کشور حکم فرماست .

آب و هوای کشور لهستان باعث رونق کشاورزی و دامداری شده است بزرگترین مزارع کشاورزی (اتحادیه اروپا) در لهستان قرار دارند. به طوری که این کشور از مهم ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان حبوبات، میوه ها و سبزیجات و غلات به حساب می آید. در ضمن با توجه به زمین های مرغوب و دامداری های فعال در کشور لهستان محصولات لبنی، انواع گوشت (خوک، مرغ و گاو) از تولیدات و صادرات این کشور است.

آب و هوای کشور لهستان – آب و هوای کشور لهستان در فصل بهار

 بهترین زمان سفر به کشور لهستان ، فصل بهار می باشد. مناطق کوهستانی در این فصل بسیار عالی و خارق ‌العاده هستند . آب و هوای لهستان در فصل بهار با توجه به میزان رویش گل ‌ها و شکوفه ‌ها و همچنین وجود آبشارهای روان یکی از بهترین گزینه ‌ها برای سفر به شمار می آید . هوای مطبوع در فصل بهار باعث شده که بسیاری از گردشگران به سراغ این منطقه رفته و در واقع فصل بهار برای تیم ‌های تهیه مستند یکی از بهترین گزینه‌ های انتخابی خواهد بود. مناطق روستایی در فصل بهار دارای زیباترین بافت بوده و اغلب بسیار خاطره انگیز می ‌باشند. آب و هوای کشور لهستان اغلب قابل پیش ‌بینی است و وجود شرایط جوی ناگهانی برای این منطقه بسیار محدود خواهد بود. تعرفه هتل‌ ها در فصل بهار با توجه به آب و هوای مطبوع آن کمی بالاتر است و این موضوع می‌تواند در پیشنهادهای مطرح شده بسیار موثر باشد. در نهایت لازم است بدانید که بهار لهستان به عروس فصل ها معروف می باشد .

یکی از روش های مهاجرت به لهستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لهستان ” اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور لهستان – آب و هوای کشور لهستان در فصل تابستان 

آب و هوای کشور لهستان یکی از خارق ‌العاده‌ترین شرایط جوی را در بین کشورها دارد. در واقع این کشور، چهار فصل را به وضوح مورد پوشش قرار می ‌دهد. آب و هوای لهستان در فصل تابستان بسیار گرم می باشد و یکی از نمونه‌ های مهم در خصوص این موضوع ویژگی اقیانوسی این منطقه است. کشور لهستان دارای تعداد بسیار کمی کوه است و این موضوع باعث می ‌شود که این منطقه در فصل تابستان از نعمت سایه به میزان بسیار کمی برخوردار باشد. لازم است بدانید که لهستان دارای گرما و افزایش دمای بسیار زیادی است. حتی آب و هوای لهستان در ماه آخر تابستان و در اوایل پاییز نیز گرم می ‌باشد. البته وجود رودخانه‌های زیبا و جزایر کوچکی که در جای جای این کشور قرار دارد باعث می ‌شود که تابستانی لذت بخش برای مسافران فراهم شود.

آب و هوای کشور لهستان

آب و هوای کشور لهستان

آب و هوای کشور لهستان – آب و هوای کشور لهستان در فصل پاییز  

کشور لهستان دارای پاییز بسیار معتدلی می باشد و این کشور از طرف جنوب دارای جریان آب و هوای گرم است و اغلب به صورت نیمه گرمسیری بوده و سواحل بانتیک از دسته بهترین مناطق گردشگری این کشور در فصل پاییز است. در فصل پاییز اغلب این مناطق دارای طبیعتی بکر و بسیار زیبا می باشد و میانگین دمای این کشور در فصل‌های پاییز و یا اواخر تابستان چیزی در حدود ۲۰ تا ۲۵ درجه بوده و یکی از بهترین دماهایی است که فرد می ‌تواند برای سفر انتخاب کند. آب و هوای لهستان در فصل پاییز این امکان را برای فرد فراهم می ‌سازد که از قدم زدن در طبیعت بسیار لذت برده و افرادی که علاقه مند به هنر عکاسی هستند می‌ توانند تصاویری بسیار زیبا و قابل قبول از خود بجای بگذارند. امکان بارش باران در فصل پاییز در کشور لهستان به صورت خیلی محدود وجود دارد.

آب و هوای کشور لهستان – آب و هوای لهستان در کشور زمستان

افرادی که در فصول سرد به این کشور سفر کرده اند حتماً تجربه کاهش محسوس دما را داشته و گاه این موضوع برای آنها عجیب است. در واقع وجود سردترین بادهایی که از سمت سیبری به کشور لهستان می ‌رسد در اغلب مواقع باعث بارش برف شدید شده و این موضوع بهانه ‌ای لذت بخش برای تیم‌های اسکی باز خواهد بود. ورزش‌ های زمستانی از بهترین ورزش‌ هایی می باشند که با کمترین هزینه قابل اجرا است. آب و هوای نواحی جنوبی لهستان کمی مساعدتر بوده و این موضوع باعث می ‌شود که حتی در زمستان نیز این کشور دارای مسافران قابل توجهی باشد. حدود 1 تا 3 ماه از سال در این مناطق بیشترین میزان برف و باران دیده می‌ شود که سبب وجود غارهای یخی بسیار زیبایی شده است. فصل زمستان در لهستان در بین انواع شرایط جوی موجود بسیار مشهور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لهستان مقاله ” اقامت در لهستان ” را مطالعه بفرمایید .

آب و هوای کشور لهستان بهترین زمان برای سفر به لهستان

بهترین فصل سفر به لهستان بهار می باشد که در این هنگام مناطق کوهستانی بسیار عالی و خاص هستند . رویش گل و شکوفه وجود آبشارهای جاری و هوای مطبوع و دلچسب بهاری در این کشور اوقات خوشی را می سازند.  آب و هوا در لهستان در اواخر بهار و اوایل تابستان هوای مطبوعی می باشد .

 

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
ابراهیم

می خوام در مورد آب و هوای لهستان بدونم

آتیه آفرینان

سلام. داخل مقاله جواب سوالاتون رو نگرفتید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button