آب و هوای کشور فنلاند

قبل از سفر و مهاجرت به فنلاند، با آگاهی از آب و هوای کشور فنلاند، می تواند سفر خوبی را برای خود رقم بزنید. معمولا این کشور از جمله کشورهایی می باشد که دارای آب و هوای ملایمی است زیرا جریان هایی مانند گلف استریم و جریان های اقیانوسی گرم باعث ایجاد تعادل در آب و هوای فنلاند شده است. همچنین کشور فنلاند دارای تعداد زیادی از دریاچه ها می باشد که این دریاچه ها نیز تاثیر به سزایی در شرایط آب و هوایی آن دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت فنلاند مقاله ” اقامت در فنلاند ” را مطالعه بفرمایید .

کشور فنلاند زمستان های بسیار سردی دارد به طوری که در مناطق مرکزی آن سردترین ماه سال جولای است و دمای هوا در ماه فوریه تا به ۲۲- درجه می رسد. البته در شهر های شمالی کشور فنلاند، هوا از این سردتر نیز می شود و ممکن است به منفی 3۰ درجه هم برسد. البته در فصل زمستان در نواحی شمالی کشور فنلاند می توان شاهد پدیده بسیار زیبای شفق قطبی شد. به همین دلیل است که در طول سال در این کشور شاهد یخبندان می باشیم. در جنوب کشور فنلاند نیز در فصل زمستان تعداد ساعات روز در حدود ۶ ساعت است و در تابستان نیز چیزی در حدود ۱۹ ساعت می باشد.

آب و هوای کشور فنلاند – آب و هوای کشور فنلاند در فصل بهار

فصل بهار از ماه مارس یعنی از ماه اسفند آغاز و تا ماه می ادامه دارد. با آب شدن برف و یخ، برگ در آوردن درختان و روئیدن گیاهان، طبیعت دستخوش تغییرات زیادی می شود. هوا در فصل بهار معمولاً هنوز سرد است، ولی از زمستان گرم تر است.

آب و هوای کشور فنلاند – آب و هوای کشور فنلاند در فصل تابستان

درجه حرارت هوا در فصل تابستان در مناطق جنوبی فنلاند تقریباً ۲۰ درجه بالای صفر و در مناطق شمالی فنلاند تقریباً ۱۵ درجه بالای صفر می باشد. ماه های فصل تابستان در کشور فنلاند، جون، جولای و آگوست می باشد و گرمترین ماه سال ، ماه جولای است که در آن درجه حرارت هوا در روز معمولاً به بالای ۲۰ درجه می رسد. هوا در فصل تابستان در کشور فنلاند در هنگام غروب و شب همچنان روشن است زیرا خورشید دیر غروب می کند و زود طلوع می کند. هوا در شمال کشور فنلاند روشن تر از جنوب فنلاند می باشد. هوا در ماه جون از بقیه ماه ها روشن تر است. لازم است بدانید که در شمالی ترین مناطق فنلاند خورشید در اوایل تابستان اصلاً غروب نمی کند.

در شمالی‌ ترین نقطه فنلاند در تابستان‌ها خورشید برای ۷۳ روز غروب نمی‌کند و تمام ۲۴ ساعت روز هوا روشن است. در زمستان نیز ۵۱ روز خورشید طلوع نمی‌کند. به علت نامساعد بودن آب و هوای شمال فنلاند ، جمعیت بسیار کمی در این مناطق زندگی می‌کنند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در فنلاند ” را مطالعه فرمایید .

آب و هوای کشور فنلاند – آب و هوای کشور فنلاند در فصل پاییز

فصل پاییز در کشور فنلاند معمولاً در اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر آغاز می شود. هوا در این فصل خنک است و معمولاً بارانی است و باد می وزد. در فصل پاییز نیز هوا تاریک است زیرا خورشید زودتر از تابستان غروب می کند. اولین بارش برف معمولا در ماه اکتبر یا نوامبر است. در فصل پاییز مردم به انجام کار، تحصیل و فعالیت های سرگرم کننده تمرکز دارند.

آب و هوای کشور فنلاند

آب و هوای کشور فنلاند

آب و هوای کشور فنلاند – آب و هوای کشور فنلاند در فصل زمستان

ماه دسامبر، ژانویه و فوریه ماه های سرد فصل زمستان کشور فنلاند هستند. در فصل زمستان برف می بارد و برف زمین را می پوشاند. زمان روشنایی روز کوتاه می باشد و سردترین ماه، ماه فوریه است. برای کنار آمدن با هوای سرد باید در بیرون لباس های گرم پوشید. مردم در این شرایط به خاطر آب و هوا، بیشتر وقت را در داخل اماکن گرم به سر می برند، اما زندگی روزمره به طور معمولی ادامه دارد.

در مقاله ” مهاجرت به فنلاند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به فنلاند اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور فنلاند – بهترین زمان برای سفر به کشور فنلاند

بهترین زمان برای سفر به کشور فنلاند به سلیقه فرد بستگی دارد. اگر فردی به هوای بهاری و آفتابی علاقه داشته باشد می تواند در ماه های آپریل تا می به این کشور سفر کند و همچنین اگر دوست داشته باشد در هوای گرم و تابستانی در کنار دریاچه های این کشور باشد و از آن لذت ببرد می تواند ماه های جون، جولای و آگوست را برای سفر به این کشور انتخاب کند. در نهایت اگر طرفدار هوای برفی و زمستانی باشد و همچنین به ورزش های زمستانی علاقه مند باشد می تواند در ماه های دسامبر تا مارس به این کشور سفر نماید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Baqir Kamal

کشور فنلاند بهترین کشور است من واقعا از کشور فنلاند خوشم میاد بدون کدام تعارف واقعا کشور دوست داشتنی است

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button