آب و هوای کشور سریلانکا

طی سال های اخیر کشور سریلانکا توانسته است نام خود را در کنار کشورهای معروف توریستی جهان به ثبت برساند . این کشور از نظر برخورداری از طبیعت زیبا ، پارک های طبیعی ، مناظر باستانی و فرهنگی با تمدن سه هزار ساله همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است . کشور سریلانکا ، جزیره ای گرمسیر با آب و هوایی معمولا در تمام طول سال متعادل اما فصل ها در واقع به خشک و مرطوب تقسیم می شوند . تنوع آب و هوای کشور سریلانکا ، این کشور را به جزیره ای برای تمام فصول تبدیل کرده است . به دلیل نزدیکی کشور سریلانکا به خط استوا، سبب شده است که فصل های مختلف به معنای واقعی در این کشور مشاهده نشود و همین امر سبب شده این کشور ، یک کشور تک فصل باشد . درجه حرارت در تمام مدت سال در این کشور تقریبا بین ۲۸ تا ۳۲ درجه سانتی گراد باشد . آب و هوای کشور سریلانکا در نواحی جنوب و جنوب غربی گرم و مرطوب و در مناطق شمالی و شرقی ، این جزیره گرم و خشک می باشد . آب و هوای نواحی مرکزی سریلانکا که منطقه ای کوهستانی می باشد ، معتدل است . کشور سریلانکا در معرض دو نوع باد موسمی قرار گرفته است که وزش چنین بادهایی موجب اعتدال هوا و ریزش باران می شود . کشور سریلانکا از نظر درجه حرارت در تمام طول سال یکسان می باشد و تنها باران موسمی در فصل تابستان است که آن را متمایز می کند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سریلانکا  ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سریلانکا ” است .

طبیعت سریلانکا بسیار زیبا و پوشیده از جنگل های استوایی می باشد. لازم به ذکر است به رغم توسعه نیافتگی سریلانکا، مردم آن فقیر نیستند و همه آنها در حال کار کردن می باشند و از این نظر با هند قابل مقایسه نیست. به طوری که در دو شهر اصلی سریلانکا یعنی کلمبو و کندی تقریبا متکدی وجود ندارد و همه به نوعی مشغول کار هستند.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور سریلانکا دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور سریلانکا” را مطالعه نمایید.

آب و هوای کشور سریلانکا

آب و هوای کشور سریلانکا

آب و هوای کشور سریلانکا  – بهترین زمان برای سفر به سریلانکا

بهترین زمان برای سفر به سریلانکا ، زمانی است که بارش باران کمتر می‌شود، یعنی ماه‌ های دسامبر تا مارس که فصل خشک و کم باران در سریلانکا محسوب می‌شوند و در این زمان با تعطیلات کریسمس و سال نو نیز مصادف است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سریلانکا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سریلانکا ” بیاندازید.

بهترین زمان برای سفر به مناطق کوهستانی و دیگر مناطق مشابه نیز از ماه‌های آوریل تا سپتامبر می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button