آب و هوای کشور جمهوری چک

آب و هوای کشور جمهوری چک دارای آب و هوای مرطوب و قاره ای است . در کشور جمهوری چک زمستان های تقریبا سرد و تابستان های گرم همراه با بارندگی را قابل مشاهده است . این کشور در قسمت خشک اروپا قرار دارد و آب و هوای آن بسیار متاثر از ارتفاعات آن می باشد زیرا از آنجا که این کشور محصور در خشکی است بنابراین تاثیرات موثر بر یک دریا یا اقیانوس دارد و زمین خود را معمولا از شمال تا جنوب شرق و شرق تکرار می کند ، بنابراین شرایط آب و هوایی مشابه در سراسر جهان غالب می شود و هوای کشور با ارتفاع های مختلف ، متفاوت می باشد . در مناطق مرتفع کشور چک آب و هوا خنک تر بوده و میزان بارش نیز بیشتر است . به دلیل موقعیت های کوهستانی که در کشور چک وجود دارد ، آب و هوا متغیری در این کشور حکم فرما است .

برای اقامت و تابعیت در جمهوری چک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در جمهوری چک ” را مطالعه فرمایید .

دما در فصل های تابستان و زمستان بسیار متفاوت می باشد که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن است. تابستان هوا گرم است، گرچه گرمای شدید در این کشور بسیار کم دیده می شود . به طور کلی آب و هوا در زمستان ها ابری و سرد می باشد  و در بعضی مواقع وقتی که با باد های سرد روسیه روبرو می شوند سردتر نیز می شود.

در مقاله ” تحصیل در چک ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در چک اطلاعات کسب کنید .

زمستان معمولا در سراسر کشور برف می بارد و قسمت های با ارتفاع بالاتر برف بیشتر ی را در بر می گیرد، گرچه معمولا در زمین های هموار نیز برف و باران وجود دارد. میانگین هوا در شهر پراگ ، پایتخت کشور چک در ماه جولای بین 11/8 و 23/3 درجه سانتیگراد و در ماه ژانویه بین 5/3 تا 0/4 درجه سانتی گراد می رسد که این دما متغیر می باشد. همچنین میانگین بارندگی در کشور چک در طول تابستان به حداکثر خود یعنی حدود    410 میلی متر می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به جمهوری چک شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به جمهوری چک ” بیاندازید.

آب و هوای کشور جمهوری چک

آب و هوای کشور جمهوری چک

آب و هوای کشور جمهوری چکبهترین زمان برای سفر به کشور جمهوری چک

بهترین زمان برای سفر به کشور جمهوری چک با توجه به آب و هوای آن، فصل های بهار و پاییز می باشد زیرا در این دو فصل هوا بسیار مطبوع و دلپذیر است و می توان سفر لذت بخشی را تجربه کرد. در فصل بهار جاذبه‌ های طبیعی این کشور بسیار چشم نواز می باشد . بسیاری برای بازدید از این کشور و دانستن اطلاعات بیشتری درباره چک به این کشور سفر می کنند. در فصل پاییز نیز به دلیل هوای نه چندان سرد مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد اما اگر کسی بخواهد سفر ارزان و توأم با آرامش را تجربه کند، فصل زمستان گزینه مناسبی می باشد زیرا در این فصل هتل ‌ها جهت اقامت تخفیف‌ های خوبی به گردشگران می دهند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button