قبل از سفر به کشور بلاروس بهتر است از آب و هوای کشور بلاروس آگاهی پیدا کرد. کشور بلاروس به دلیل نزدیکی به دریای بالتیک، از آب و هوای معتدلی برخوردار است. فصل تابستان در کشور بلاروس بیش از ۱۵۰ روز در سال طول می کشد. با این حال دمای هوای کشور بلاروس در فصل زمستان برای مدت کوتاهی به ۲۵- درجه سانتی گراد نیز می رسد. زمستان های کشور بلاروس بسیار معتدل تر از زمستان های بخش اروپایی در شرق است. میانگین بارندگی سالانه این کشور بین ۵۶۰ تا ۶۶۰ میلی متر می باشد.

آب و هوای کشور بلاروس
آب و هوای کشور بلاروس

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلاروس، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلاروس ” می باشد.

با این حال دمای هوای کشور بلاروس در فصل زمستان برای مدت کوتاهی به 25- درجه سانتی گراد نیز می رسد. زمستان های کشور بلاروس بسیار معتدل تر از زمستان های بخش اروپایی در شرق است. میانگین بارندگی سالانه این کشور بین 560 تا 660 میلی متر می باشد.

میانگین دما هوای شهر مینسک، پایتخت کشور بلاروس در ماه ژانویه ۵- و میانگین دمای آن در ماه ژوئیه ۱۹+ درجه سانتی گراد می باشد.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در بلاروس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در بلاروس توضیح دادیم.

به طور کلی آب و هوای کشور بلاروس از زمستان های بسیار سرد (دمای متوسط در ژانویه بین ۸- تا ۲- درجه سلسیوس) تا تابستان های خنک و بارانی (میانگین دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه سلسیوس) در نوسان می باشد. فصل تابستان در کشور بلاروس با بارش شدید باران همراه است.

آب و هوای کشور بلاروس
آب و هوای کشور بلاروس

شما می توانید برای مهاجرت به بلاروس مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به بلاروس ” را مطالعه فرمایید.

آب و هوای بلاروس سرد است. میانگین دمای گرم ترین ماه سال (آوریل) 18 درجه و سردترین ماه سال (ژانویه) 6- درجه می باشد. فصل تابستان در کشور بلاروس با بارش شدید باران همراه است. به علت رطوبت بالا، مناطق اطراف شهر های مینسک و ناواروداک (در ایالت گورادنا) بین 65 تا 100 روز از سال شاهد پدیده مه می باشند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

4/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button