آب و هوای کشور ایرلند

کشور ایرلند از آب و هوای بی نظیری برخوردار است . آب و هوای کشور ایرلند بسیار خوشایند و مطبوع و دمای هوا در طول سال معتدل است . معمولا دمای هوا ایرلند در فصل زمستان بین 40 تا 50 درجه فارنهایت و دمای هوا ایرلند در فصل تابستان بین 60 تا 70 درجه فارنهایت متغیر می باشد . در کشور ایرلند ، بارش باران زیاد و بارش کم است . در مناطق غربی ، بیشترین تراکم و در مناطق شرقی کمترین تراکم هوا وجود دارد و اغلب در تابستان بارندگی رخ می دهد . طوفان ها و بارش های شدید از سوی اقیانوس اطلس بدون پیش بینی رخ می دهد . آب و هوای ایرلند بسیار متغیر می باشد و پس از چند دقیقه هوای آفتابی ممکن است باران و بارندگی اتفاق بیفتد و دوباره آفتابی شود . لذا پیش بینی وضع آب و هوا در کشور ایرلند بسیار دشوار خواهد بود . معمولا بارش باران زیاد طول نمی کشد و به شکل باران با قطرات زیر یا درشت و کوتاه مدت هستند و ممکن است پس از بارندگی ها ، رنگین کمان های زیبا را مشاهده کرد . روشنایی روزهای آفتابی تابستان در ایرلند تا پاسی از شب ادامه دارد و شب ها بیشتر حالت گرگ و میش و سرخی غروب به خود می گیرند تا این که در تاریکی مطلق فرو روند . به طور کلی ، کشور ایرلند دارای آب و هوای معتدل ولی تغییر پذیر اقیانوسی با کمی بیشینه ها می باشد . در کشور ایرلند ، فرد به راستی می تواند چهار فصل در یک روز را تجربه کند لذا پوشش خود را با آخرین پیش بینی وضع هوا تطبیق دهید . ممکن است تفاوت اندکی در دمای شمال و جنوب شرق کشور و باران بیشتری در غرب در مقایسه با شرق مشاهده کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ایرلند مقاله ” اقامت در ایرلند ” را مطالعه بفرمایید .

نفوذ غالب آب و هوای ایرلند از اقیانوس اطلس می باشد . در نتیجه، این کشور از شدت درجه حرارت که از کشورهای موجود در عرض جغرافیایی می آید رنج می برد. دمای متوسط ​​سالانه حدود 9 درجه سانتی گراد می باشد . در مرکز و شرق کشور ایرلند دمای هوا به مراتب شدیدتر از سایر نقاط کشور می باشد . به عنوان مثال ، در فصل تابستان میانگین دمای روزانه حداکثر حدود 19 درجه سانتیگراد است و متوسط ​​میانگین روزانه در حدود 2.5 درجه سانتیگراد در این مناطق می باشد . متوسط ​​سرعت باد سالانه بین حدود 4 متر در ثانیه در ایرلند شرقی و 7 متر در ثانیه در شمال غربی متفاوت می باشد .  وزش باد شدید در فصل زمستان بیشتر از فصل تابستان است. طول مدت آفتاب در جنوب شرقی کشور ایرلند بیشتر است. میانگین بارش باران بین 800 تا 2800 میلیمتر متغیر می باشد . تجمع بارش در اوایل تابستان بیشترین میزان و در زمستان کمترین میزان آن را دارد. سالانه با بیش از 1 میلی متر باران در حدود 150 در قسمت های خشک و بیش از 200 در مناطق مرطوب کشور متغیر می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایرلند شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ایرلند ” بیاندازید.

آب و هوای کشور ایرلند بیشتر تحت تاثیر اقیانوس اطلس قرار دارد. دمای متوسط ​​خفیف 50 درجه فارنهایت می باشد . جریان اقیانوس آرام شمالی ، درجه حرارت دریا را نیز کم می کند. تپه ها و کوه ها، عمدتا در اطراف ساحل، پناهگاه بقیه جزیره در مقابل باد قوی هستند که از اقیانوس می آیند.

آب و هوای کشور ایرلند

آب و هوای کشور ایرلند

آب و هوای کشور ایرلند – دمای هوا کشور ایرلند در فصول سال 

متوسط ​​دمای فصل بهار (از فوریه تا آوریل)، بالاتر از 46 تا 54 درجه فارنهایت می باشد و آب و هوای آوریل مخصوصا دلپذیر است. در فصل تابستان (ماه می تا ژوئیه) میانگین برای بالاترین درجه حرارت بین 64 تا 68 درجه فارنهایت می باشد گرم ترین ماه ها جولای و اوت هستند، که حدود 18 ساعت روشنایی روزانه دارند و تنها پس از 11 صبح هوا تاریک می شود. از این رو این ویژگی یک عیب جهت زندگی در ایرلند به حساب می آید. در فصل پاییز، (اوت تا اکتبر)، دما بین 64 و 57 درجه فارنهایت قرار دارد. ماه سپتامبر یک ماه خفیف و معتدل در نظر گرفته شده است.دمای فصل زمستان در داخل کشور معمولا به 46 درجه فارنهایت رسیده، در حالی که سردترین ماه ، ماه های ژانویه و فوریه هستند. دمای آن به طور متناوب در زیر انجماد قرار می گیرد، و به غیر از چند روز ، برف کمیاب می باشد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ایرلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ایرلند توضیح دادیم .

آب و هوای کشور ایرلند – بهترین زمان مناسب برای سفر به ایرلند

ماه های فصل تابستان مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفته است .شب های طولانی ، عطر و بوی گل ها در پارک ها و لذت خوردن غذا در فضای بازبرای خانواده ها بسیار لذت بخش می باشد . البته در فصل تابستان، جشنواره ها در اطراف هر گوشه ای وجود دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button