آب و هوای کشور استونی

به دلیل قرار گرفتن کشور استونی در شمال قاره اروپا و احاطه شدن این کشور توسط دریاهای بسیار و همچنین وجود جزایر فراوان ، مهمترین مساله در مورد مهاجرت به استونی ، آب و هوای کشور استونی است . آب و هوای استونی معمولا در ایام گرم سال به صورت اقیانوسیه ای و در فصول سرد سال نیز سرد می باشد اما با این حال این کشور جهت سفر به مناطق جذاب ساحلی گزینه مناسبی در فصل تابستان می باشد در حقیقت می توان گفت تور استونی در ایام تابستان پرطرفدارترین تور می باشد . به دلایلی از قبیل آب و هوای کشور استونی ، شرایط متغیر این منطقه در جزایر دور افتاده و خالی از سکنه آن است که از لحاظ گردشگری گزینه مناسب جهت سفرهای اکتشافی می باشد زیرا پدیده های خارق العاده ای از لحاظ آب و هوایی در آن مکان های کشور استونی قابل رؤیت است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت استونی مقاله ” اقامت در استونی ” را مطالعه بفرمایید .

به طور کلی قرار گیری استونی در شمال اروپا و نزدیکی به قطب شمال، این کشور تقریباً دارای آب و هوای معتدل و کمی سرد می باشد. بیشترین دمای هوا در کشور استونی شاید به ۱۸ درجه سانتی گراد برسد که در تابستان و در ماه های جولای تا آگوست می باشد.

در مقاله ” تحصیل در استونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در استونی اطلاعات کسب کنید .

میانگین دما در فصول سرد سال نیز به ۸- درجه می رسد که اغلب در ماه فوریه رخ می دهد. ورزش های زمستانی معروف استونی در این فصل مشاهده می شود اما به طور کلی استونی یک کشور با آب و هوای معتدل است که مخصوصاً برای ایرانی ها این آب ها می تواند بسیار خوشایند و مطبوع باشد. پس توصیه می شود در سفر به استونی از این آب و هوای عالی لذت کافی را ببرید.

آب و هوای کشور استونی

آب و هوای کشور استونی

یکی از روش های مهاجرت به استونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به استونی ” اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور استونی بهترین زمان سفر به کشور استونی

بهترین زمان سفر به استونی از نظر آب و هوایی، در فصل بهار و تابستان می باشد. در این زمان دمای هوا در معتدل ترین زمان خود قرار دارد. عموماً در فصل های پاییز و زمستان هوا سرد است و شاید برای تفریح در این زمان چندان مناسب سفر به استونی نباشد ولی در فصول بهار و به ویژه تابستان هوا رو به گرم شدن می رود و می تواند موقعیت بسیار مناسبی برای سفر به استونی باشد. البته برای افرادی که می خواهند از اسکی روی برف و ورزش های زمستانی استفاده کنند، بهترین زمان سفر به استونی می تواند فصل زمستان و به ویژه ماه فوریه باشد. لازم است این نکته را در نظر بگیرید که سفر به استونی در ماه هایی که بیشترین مسافر جذب این کشور می شوند، می تواند برای فرد کمی گران تمام شود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button