آب و هوای کشور اتریش

قبل از سفر و مهاجرت به اتریش با اهداف مختلف از قبیل تحصیل در اتریش، کار در اتریش و غیره بایستی از وضعیت آب و هوای کشور اتریش آگاهی پیدا کرد. کشور اتریش در قاره اروپا قرار گرفته است پس باید انتظار هوایی اروپایی را داشت. این کشور در منطقه معتدل و مسیر آب و هوای اروپایی میانه که از آب و هوای آتلانتیک و قاره ای تاثیر می پذیرد، قرار گرفته است. کشور اتریش، کشوری چهار فصل می باشد و هر چهار فصل در آن دیده می شود. هر فصل سال نمایانگر دما و آب و هوای مخصوص همان فصل می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در اتریش می توانید مقاله ” تحصیل در اتریش ” را مطالعه فرمایید .

آب و هوای اتریش، از آب هوای بخش جنوبی اروپای شرقی تأثیر می‌ پذیرد، در این بخش از اروپا به میزان کمی بارش باران وجود دارد. این کشور، آب و هوای گرم در فصل تابستان و آب و هوای معتدل و خنک در فصل زمستان دارد، لازم است بدانید که یکی از خصوصیات بارز آب و هوای اتریش این است که سرمای زمستان آن آزاردهنده نیست. نواحی کوهستانی کشور اتریش دارای آسمانی پربارش با مشابهتی بی نظیر به آب و هوای نواحی اطراف کوه‌ های آلپ می باشد مدت زمان فصل زمستان در این مناطق بسیار طولانی می باشد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در اتریش ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در اتریش ” است .

آب و هوای اتریش به دلیل اختلاف ارتفاع در نواحی مختلف و جنبه ‌های دیگر جغرافیایی در هر منطقه نسبت به مکان ‌های دیگر متفاوت می باشد البته به طور کلی آب و هوای اتریش معتدل است. آب و هوای کشور اتریش در بخش شرقی این کشور خشک ‌تر از بخش غربی آن می باشد و همین خصوصیت باعث شده بخش شرقی در فصل تابستان هوایی گرمتر و در فصل زمستان هوایی سردتر نسبت به دیگر مناطق خصوص کوه‌ های آلپ داشته باشد، البته رطوبت آن نیز نسبت به دیگر مناطق بیشتر می باشد بخش دیگر آب و هوای اتریش مربوط به مناطقی است که ارتفاع آنها بیشتر از ۳ هزار متر است، که در اکثر روزهای سال پوشیده از برف هستند.

آب و هوای کشور اتریش

آب و هوای کشور اتریش

آب و هوای کشور اتریشتفاوت آب و هوای اتریش در نواحی مختلف

اغلب شهرهای کشور اتریش دارای آب و هوایی مشابه با مناطق اروپایی می باشد، آب و هوای مناطق اروپایی کشور اتریش، قاره‌ ای و میان دریایی می ‌باشد. جنوب کشور اتریش دارای آب و هوایی تأثیر گرفته از آتلانتیک و جنوب شرقی آن تحت تأثیر آب و هوای قاره ای است .

در مقاله ” مهاجرت به اتریش ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اتریش اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور اتریش بهترین زمان برای سفر به کشور اتریش

بهترین زمان برای سفر به کشور اتریش ماه آپریل (اواخر اردیبهشت ماه) و سپتامبر (اواسط شهریور) می باشد. آب و هوای اتریش در ماه های آپریل و می بی نظیر است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button