آب و هوای کشور آمریکا

آب و هوای کشور آمریکا با توجه به وسعت زیاد و پراکندگی کشور آمریکا در نقاط مختلف به طور باور نکردنی متغیر می باشد . به طور کلی آب و هوای آمریکا معتدل است البته در ایالت های فلوریدا و هاوایی آب و هوایی گرمسیری ، در ایالت آلاسکا سردسیری ، در دشت های بزرگ ، نیمه خشک و در قسمت جنوبی ناحیه جنوب غربی آب و هوایی خشک وجود دارد . در آلاسکا محدوده درجه حرارت از ۶۲- تا ۵۷ سانتی گراد است و در برخی از نقاط کالیفرنیا در فصل تابستان متغیر است .

برای اقامت و تابعیت در آمریکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در آمریکا ” را مطالعه فرمایید .

به طور کلی ایالات شمالی آمریکا سردترین ایالات هستند که به ویژه در نواحی دشتها ، غرب میانه (Midwest) و شمال شرق  زمستانهای سخت همراه با یخبندان دارند.  درجه حرارت ایالات جنوبی آمریکا  که به کمربند خورشیدی (sunbelt) معروف می باشد به ندرت به زیر صفر می رسد.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آمریکا توضیح دادیم .

به جز ایالات اورگان و واشنگتن و منطقه نیوانگلند، بقیه نقاط آمریکا معمولا تابستان های داغی دارند. ایالات شمال غربی آمریکا در مجاورت اقیانوس آرام دارای آب و هوای معتدل هستند در حالی که بخش های جنوبی، ایالات شمال شرقی آمریکا در مجاورت اقیانوس آرام  و غرب میانه آمریکا  آب و هوای مرطوب دارند.

در مقاله ” مهاجرت به آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به آمریکا اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور آمریکا

آب و هوای کشور آمریکا

کشور آمریکا در فصل های بهار و پاییز معمولا معتدل، گرم و آفتابی هستند. (البته رطوبت در برخی نواحی به ویژه اقیانوس آرام وجود دارد . همچنین فصل طوفان های تورنادو بین ماه های آپریل و جون است و از بخش غرب میانه آمریکا وارد می شوند، گردبادها نیز معمولا در اوایل تابستان در طول ساحل جنوب شرقی و ساحل خلیج مکزیکو وجود دارند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

2.7/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button