چندی پیش مقاله ای در مورد حقوق مهاجرت نوشته شد که در آن در رابطه با روش های اخذ تابعیت و اقامت توضیح داده شد. یکی از راه های اخذ تابعیت و اقامت (شهروند شدن) در کشورهای مختلف ، مهاجرت از طریق تولد (اخذ تابعیت از طریق تولد) بود. همانطور که گفته بودیم در مورد روش های اخذ تابعیت و اخذ اقامت از طریق تولد را برای شما هموطنان عزیز توضیح میدهیم. (مهاجرت به مالتا از طریق تولد فرزند)

در مقاله ” اقامت در مالتا” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت مالتا اطلاعات کسب کنید .

روش های مهاجرت به مالتا

کشور مالتا یکی از مهمترین مراکز اجرایی ، فرهنگی و تجاری و اتحادیه شنگن است و یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی در سال 2010 شناخته شد. از سال 1988 قوانینی برای افراد خارجی برای اخذ اقامت مالتا وضع شد. شما میتوانید از طریق راه های مختلف برای اخذ اقامت مالتا اقدام نمایید و برای همسر ، فرزندان زیر 21 سال خود ، پدر و مادر خود ویزای همراه بگیرید. شهروندی که اقامت دائم مالتا را بگیرد باید سالیانه مبلغ 4200 یورو سالیانه به دولت مالتا پرداخت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مالتا موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مالتا ” بیاندازید.

روش های مهاجرت به مالتا عبارتند از:

روش های مهاجرت به مالتا
روش های مهاجرت به مالتا

مهاجرت به مالتا از طریق تولد فرزند

یکی از راه های اخذ اقامت در مالتا ، ⁠ مهاجرت به مالتا از طریق تولد فرزند است که طبق قوانین مشخصی این امر امکان پذیر میباشد. قانون خاک یعنی اگر فرزندی در کشوری به دنیا آید تابعیت آن کشور به او تعلق میگیرد و قانون خون یعنی فرزندی  تابع آن کشوری می شود که پدر یا مادر وی تبعه آن کشوری باشند که به دنیا آمدند. کشور مالتا از تاریخ ۲۱ سپتامبر ۱۹۶۴ تا ۳۱ جولای ۲۰۰۱ تابع قانون خاک بوده است یعنی فرزندی که در این مدت در خاک مالتا به دنیا آمده باشد فارغ از اینکه پدر و مادرش تابع کدام کشور باشند فرزند تابعیت مالتا را میگیرد. مالتا بعد از ۱ آگوست ۲۰۰۱ تابع قانون خون شد یعنی فرزندی که از این تاریخ در مالتا به دنیا آید باید پدر یا مادرش تبعه مالتا باشد تا به وی تابعیت مالتا تعلق گیرد.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور مالتا دارید می توانید مقاله ” تحصیل در مالتا ” را مطالعه نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما ، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی مالتا ، اخذ تابعیت مالتا از طریق تولد فرزند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ اقامت از طریق تولد میتوانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button