گرفتن بورسیه تحصیلی در آمریکا

یکی از مسائل مهم و پراهمیت برای علاقمندان به ادامه تحصیل در آمریکا ، دریافت بورسیه تحصیلی کشور آمریکا است . گرفتن بورسیه تحصیلی در آمریکا برای هر مقطع و هر رشته متفاوت است ، حتی ایالت افراد هم در میزان دریافت بورسیه تأثیرگذار است . داوطلبانی که دارای سطح علمی و مدارک بالایی باشند شانس بیشتری در دریافت بورسیه دارند . دانشجویان ایرانی حتماً باید مدرک زبان پیشرفته و معدل بالای 16 داشته باشند که بتوانند بورسیه تحصیلی در آمریکا را دریافت کنند . داوطلب برای گرفتن بورسیه تحصیلی در آمریکا باید حداقل نمره تافل با امتیاز 79 و همچنین آیلتس 5/6  به بالا داشته شد . هرچند مدرک زبان به تنهایی خیلی تأثیرگذار نیست ولی داشتن این شرایط الزامی است . با این شرایط برای گرفتن بورسیه تحصیلی در آمریکا در مقطع لیسانس داوطلب می تواند از 30 تا 80 درصد از شهریه  دانشگاه خود را به وسیله بورسیه تحصیلی در آمریکا تأمین کند .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در آمریکا توضیح دادیم .

گرفتن بورسیه تحصیلی در آمریکا – بورسیه تحصیلی در آمریکا

برای دریافت بورسیه تحصیلی در آمریکا اگر دانشجو بخواهد در مقطع لیسانس از کمک هزینه بیشتری استفاده کند باید دارای معدل بالای 18 ، حداقل نمره تافل100 ، حداقل نمره 1050 در مدرک SAT و بدون گپ تحصیلی باشد .

اگر دانشجو دارای سابقه ی پژهشی خوبی باشد و همچنین مقاله هایی با اعتبار ISI داشته باشد و همچنین دارای نمرات عالی باشد می تواند به صورت مستقیم از مقطع لیسانس به مقطع دکتری برود . در این صورت دانشجو  می تواند از بورسیه تحصیلی در آمریکا هم استفاده کند .

در مقاله ” مهاجرت به آمریکا ” به طور مفصل درباره شرایط  مهاجرت به آمریکا اطلاعات کسب کنید .

گرفتن بورسیه تحصیلی در آمریکا برای دانشجویان در مقطع فوق لیسانس و دکتری بسیار سخت و دشوار است اما دانشجویان با بیشتر کردن تلاش خود می توانند در این مقاصع نیز بورسیه تحصیلی دریافت کنند. داشتن ایده های علمی و تحقیقاتی جدید، داشتن رزومه کار و تحصیلی تحقیقاتی قوی، داشتن حداقل معدل ۱۴ در مقطع لیسانس و حداقل معدل ۱۵ در مقطع فوق لیسانس، داشتن مقالات تحقیقاتی و علمی معتبر، داشتن نمره GRE  با رنک حداقل ۷۰% از عواملی هستند که شانس دریافت بورسیه تحصیلی در آمریکا برای دانشجویان را افزایش می دهند.

بورسیه تحصیلی در آمریکا

بورسیه تحصیلی در آمریکا

برای اقامت و تابعیت در آمریکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در آمریکا ” را مطالعه فرمایید .

لازم به ذکر است که هزینه های زندگی برای دانشجویان در کشور آمریکا در هر ماه تقریباً600 تا 800 دلار می شود . همچنین هزینه های تحصیل در آمریکا برای دانشجویان در هر سال تقریباً بین 12 تا 15 هزار دلار می شود .

دانشجویان مقطع کارشناسی در کشور آمریکا در هر هفته 10 ساعت را اجازه کار دارند و تقریباً در هر ساعت کاری بین 13 تا 15 دلار حقوق دریافت می کنند .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button