معمولاً همه متقاضیانی که می خواهند برای تحصیل به کشور آلمان بروند علاقمند هستند که بورسیه تحصیلی کشور آلمان ( بورسیه تحصیلی آلمان ) را دریافت کنند زیرا با دریافت بورسیه دانشجویان به راحتی می توانند مخارج زندگی خود را در کشور آلمان تأمین کنند . ( گرفتن بورسیه تحصیلی در آلمان )

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در آلمان” را مطالعه فرمایید .

گرفتن بورسیه تحصیلی در آلمان – بورسیه تحصیلی در آلمان

۸ مؤسسه برای حمایت های مالی از دانشجویان خارجی در کشور آلمان وجود دارد. برای  گرفتن بورسیه تحصیلی کشور آلمان دانشجویان باید شرایطی مانند معدل خوب در دوره ی کارشناسی، اتمام تحصیلات در زمان مشخص شده، شرکت در سمینارهایی که ازطرف موسسات مربوطه معرفی می شوند و … را دارا باشند. همچنین در مقطع دکتری، نامه پذیرش استاد راهنما برای این موسسات مهم است. برای موسساتی که برای حمایت مالی دانشجویان در آلمان وجود دارند بازگشت دانشجو پس از اتمام دوره تحصیل خود به کشورش خیلی مهم است. ( بورسیه تحصیلی در آلمان )

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آلمان شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به آلمان” بیاندازید.

دانشجو برای دریافت بورسیه تحصیلی کشور آلمان حداقل باید یک مقطع تحصیلی در آلمان تحصیل کرده و آن مقطع را تمام کرده باشد . همچنین یکی از شرایط دریافت بورسیه کشور آلمان داشتن مدرک زبان آلمانی است . مگر این که دانشجویان بخواهند در رشته های بین المللی تحصیل کنند ، در این صورت داشتن مدرک زبان آلمانی الزامی نیست . بورسیه مشروط نوعی بورسیه است که در آن دانشگاه از دانشجویان در طول تحصیل شهریه نمی گیرد و به جای آن ، دانشجویان تعهد اخلاقی می دهند که پس از اتمام دوره تحصیل خود شهریه دانشگاه را پرداخت نمایند .

گرفتن بورسیه تحصیلی در آلمان
گرفتن بورسیه تحصیلی در آلمان

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در آلمان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در آلمان ” است .

هزینه زندگی دانشجویی در کشور آلمان حداقل در هر ماه 700 یورو می شود که با این هزینه دانشجو به می تواند به ساده ترین شکل در کشور آلمان زندگی کند زیرا هزینه های زندگی در کشور آلمان کمی بالاست. البته برای دانشجویان که کارت بین المللی دانشجویی یا دانش آموزی دریافت می کنند، در استفاده از قطار، بازدید موزه ها و … تخفیف هایی در نظر گرفته شده است که دانشجویان با استفاده از این تخفیفات می توانند به شکل راحت تری زندگی کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
ترانه

درود من دانشجوی کارشناسی ارشد نانو تکنولوژی پزشکی در یکی از دانشگاههای سراسری هستم با 28 سال سن سطح زبان انگلیسی خوبی دارم . ودر حال یادگیری زبان آلمانی هستم . مقاله ای ندارم در حال حاضر ولی یک مورد اختراع ثبت شده مشترک دارم معدل کارشناسی 15 است می توانم برای ویزای تحصیلی در کشور آلمان اقدام کنم ؟با سپاس فراوان 

سارا جوادی

با سلام بله شرایط مناسبی دارید

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button