کالج کینگز انگلیس ، یکی از برترین کالج های انگلستان به شمار می آید که در مرکز شهر قلب واقع شده است . این کالج با بیش از 25 هزار دانشجو بزرگترین و پرسابقه ترین کالج دانشگاه لندن می باشد . در کالج کینگز انگلیس بیش از 27600 دانشجو از 150 کشور دنیا ( که 10500 نفر از آنان در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند ) و تقریبا 6800 کارمند دارد .کالج کینگز جز 7 دانشگاه برتر انگلستان در بخش درآمد تحقیقاتی می باشد . در کالج کینگز انگلیس تعداد 480 هیئت علمی وجود دارد . کالج کینگز دارای کیفیت و شهرت بالایی در رشته های علوم انسانی، حقوق، تاریخ، علوم اجتماعی، امور بین الملل، مدیریت کسب و کار، علوم و صنایع غذایی، پزشکی، دندان پزشکی، روان پزشکی و پرستاری می باشد . کالج کینگز انگلیس در زمینه ساختار DNA و ساختار تحقیقاتی که به توسعه رادیو، تلویزیون ، تلفن های همراه و رادار منجر شده است خدمات و پژوهش های شایان و مشهودی داشته است.

کالج کینگز انگلیس
کالج کینگز انگلیس

کالج کینگز انگلیس  – رنکینگ کالج کینگز انگلیس

کالج کینگز انگلیس در سال ۲۰۱۴ امور تحقیقاتی و پژوهشی در هر ۲ بخش کمیت و کیفیت نمره ۷ و بر اساس رتبه آموزشی تایمز نمره ۶ را دریافت نمود . رنکینگ کالج کینگز انگلیس به این صورت است که کالج کینگز انگلیس یکی از ۲۵ دانشگاه برتر جهان در سال ۲۰۱۶ از نگاه رتبه بندی بین المللی QS انتخاب شد و دارای رتبه هشتم برای بالینی، پیش بالینی و سلامت براساس رتبه بندی تایمز و دارای رتبه ی 21 پزشکی در جهان براساس رتبه بندی QS می باشد.

رتبه بندی سال کالج کینگز انگلیس در سال 2019:

Leidenranking : 96

Times : 38

Shanghairanking : 56

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به انگلیس شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به انگلیس” بیاندازید.

کالج کینگز انگلیس  – دانشکده های کالج کینگز انگلیس

دانشکده های کالج کینگز انگلیس به شرح زیر است :

  • دانشکده علوم پزشکی کالج کینگز انگلیس

دانشکده علوم پزشکی کالج کینگز انگلیس یکی از بزرگترین و موفق ترین مراکز آموزشی و پژوهشی در انگلستان است که از ادغام بین دانشگاه علوم پزشکی با دانشگاه پزشکی کالج کینگز انگلیس ایجاد شده است  و دارای تخصص های از جمله آسم و آلرژی، بیوفیزیک، زیست شناسی سلولی، سرطان، قلبی و عروقی، تغذیه و دیابت،  ژنتیک، عفونت و ایمنی شناسی، تصویر لرداری و مهنذسی پزشکی و … می باشد .
این دانشکده کالج کینگز انگلیس شامل ۲ مدرسه آموزش و پرورش علوم زیستی و یک دانشکده آموزش پزشکی است . این دانشکده همچنین دارای یک مقطع کارشناسی ارشد در بخش علوم حرفه ای و کاربردی بهداشت می باشد.

دانشکده های کالج کینگز انگلیس
دانشکده های کالج کینگز انگلیس

  • دانشکده هنر و علوم انسانی کالج کینگز انگلیس

دانشکده هنر و علوم انسانی  کالج کینگز انگلیس یکی از معتبرترین دانشکده های بریتانیا که در قلب لندن قرار دارد که با پیوند نزدیک با نهاد های فرهنگی مشهور از جمله موزه بریتانیا ْ گلوب شکسپیر و گالری پرتره فعالیت می نماید.این دانشکده کالج کینگز انگلیس قادر به ارائه مدرک کارشناسیْ ، کارشناسی ارشد و فرصت های مطالعاتی است که در بخش های فرهنگ و تاریخ بشرْ تاریخ معاصر و زبان های باستانی به پژوهش و تحقیق می پردازد.

دانشکده هنر و علوم انسانی کالج کینگز انگلیس در سال ۱۹۸۹ پس از ادغام دانشکده سابق هنرْ موسیقی والهیات تشکیل شد که از همان سالهای ابتدایی در زمینه مطالعات یونانْ مطالعات پرتغالْ مطالعات قرون وسطی و همچینین رشته های در حال ظهور مانند فرهنگ و رسانهْ صنایع خلاق و علوم انسانی دیجیتال فعالیت و تحقیق و پژوهش داشته اند.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت انگلیس مقاله ” اقامت در انگلیس” را مطالعه بفرمایید.

  • دانشکده حقوق کالج کینگز انگلیس

دانشکده حقوق در کالج کینگز یکی از قدیمی ترین دانشکده حقوق در انگلستان است و در سطح جهان به عنوان یکی از بهترین دانشکده های حقوق در جهان شناخته شده است . دانشکده حقوق در سال ۱۸۳۱ تاسیس اما دانشکده دیکسون پون قدمتی ۲۰۰ ساله دارد .فارغ التحصیلان دانشکده حقوق اغلب در کینگز کالج مشغول به کار می شوند که به عنوان متخصص در زمینه مشاوره و خدمات تحصیلی به دانشجویان در حال تحصیل حقوق و یا به عنوان مربی در کارگاه ها و سمینارها در لندن یا سراسر جهان به فعالیت می پردازند . ضمنا دانشکده حقوق از دانش آموختگان فعلی و آینده خود با کمک هزینه های تحصیلی و مالی حمایت می کنند .درسالهای اخیر اعضا هیئت علمی کالج کینگز انگلیس به تعدادی از پست های کلیدی در سیاست وقانون گذاری و امور بین الملل دست یافته اند.

دانشکده حقوق کالج کینگز انگلیس
دانشکده حقوق کالج کینگز انگلیس

کالج کینگز انگلیس  – موسسه روانپزشکی، روانشناسی کالج کینگز

موسسه روانپزشکی و روانشناسی کالج کینگز یکی از مراکز تحقیقاتی مورد استناد در جهان برای تحقیقات روانپزشکی است همچنین دارای یک مرکز تحقیقاتی پایه بالینی علوم اعصاب که دارای بزرگترین کادر محققان روانشناسی در انگلستان همراه با بزرگترین کتابخانه روانپزشکیْ روانشناسی و علوم اعصاب در غرب اروپا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در انگلیس می توانید مقاله ” تحصیل در انگلیس” را مطالعه فرمایید.

  موسسه روانپزشکی و روانشناسی کالج کینگز در سال ۲۰۱۴ در زمینه تحقیقات روانشناسی و روانپزشکی و علوم اعصاب رتبه دوم دنیا را به دست آورد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار مهندسی برق در انگلیس بازار کار مهندسی برق در انگلیس

بازار کار مهندسی برق در انگلیس با درآمد حدود £20,000 تا 60,000£ (پوند) یکی از پردرآمدترین بازارها...

مهاجرت به انگلستان مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان و روش های مختلف اقامت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کش...

تحصیل در انگلستان تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان به علت های مختلف افراد بسیاری را از سراسر دنیا راهی بریتانیا می کند. ...

نظرات کاربران
Call Now Button