کالج بین المللی اویسینا مجارستان در سال 1995 با هدف تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان خارجی و غیر ایرانی در اروپا تاسیس شد و به عنوان تخصصی ترین کالج پزشکی اروپا در شهر بوداپست مجارستان با مدیریت دکتر شاهرخ میرزا حسینی سال های سال مشغول فعالیت می باشد.
کالج بین المللی اویسینا مجارستان با بهره مندی از اساتید و مشاوران مجرب و ارائه کتاب های آموزشی مناسب، دانش پذیران را برای آزمون های ورودی پزشکی اروپا آماده می کند.
این دوره در طول دو ترم تحصیلی برگزار می شود و دانشجویان را هم برای آزمون کتبی و هم برای آزمون شفاهی آماده می نماید.
سالانه بالاتر از 90 درصد از دانش پذیران کالج بین المللی اویسینا در دانشگاه های پزشکی اروپا پذیرفته می شوند.

تاکنون بیش از ۵۰۰۰ نفر دانشجوی فارغ التحصیل کالج بین المللی اویسینا مجارستان در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی شمالی مشغول به تحصیل شدند و در موارد بسیاری تحصیلات خود را به اتمام رساندند.
عمده دانشجویان فارغ التحصیل کالج بین المللی اویسینا در رتبه اول در گروه پزشکی و در رتبه دوم در گروه فنی مهندسی و در رتبه ی سوم گروه علوم انسانی فارغ التحصیل شده اند.

کالج بین المللی اویسینا مجارستان

کالج بین المللی اویسینا مجارستان

کالج بین المللی اویسینا مجارستان در میان ایرانیان از طرفداران بسیاری برخوردار است. رشته های پزشکی در کالج بین المللی اویسینا مجارستان، دندان پزشکی و داروسازی در کالج بین المللی اویسینا مجارستان از پرمتقاضی ترین رشته های تحصیلی نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان می باشد. سالانه تعداد زیادی از ایرانیان و کشورهای آسیایی متقاضی تحصیل پزشکی در اروپا هستند.

کالج بین المللی اویسینا با مطالعه دقیق از نظام آموزشی ایران، با توجه به نقاط قوت و ضعف دانش پذیران ایرانی و شناخت دقیق از پیش نیاز های دانشگاه های اروپایی اقدام به ساخت یک “پل“ برای موفقیت دانش پذیران نموده است. این “ پل “ در واقع مطمئن ترین و کوتاه ترین مسیر برای گذر از روی شکاف بین دبیرستان و دانشگاه اروپایی است.

استادان کالج بین المللی اویسینا مجارستان با آمادگی کامل آماده ارائه درس های مرتبط با نظام های آموزشی اروپا می باشند. از طرفی کتاب های درسی با توجه به همین نیازها توسط هیئت علمی کالج تهیه و تالیف شده است.کالج بین المللی اویسینا دوره های متعددی را در مقطع پیش دانشگاهی یا دبیرستان ارائه می نماید.

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مجارستان ” را مطالعه فرمایید.

دوره آمادگی گروه پزشکی کالج بین المللی اویسینا مجارستان (MFP)

دوره آمادگی گروه پزشکی کالج بین المللی اویسینا مجارستان (Medical Foundation Program) قدیمی ترین و شناخته شده ترین دوره کالج است که از اعتبار بین المللی برخوردار است. این دوره معادل پیش دانشگاهی (Pre-University) محسوب می شود.
دانشجویان دوره آمادگی گروه پزشکی کالج بین المللی اویسینا مجارستان با گذراندن این دوره و اتمام موفقیت آمیز آن می توانند در هریک از دانشگاه های پزشکی انگلیسی زبان اروپا درخواست پذیرش و ادامه تحصیل دهند.

این دانشگاه ها در لیست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان شده اند. دانشجویانی که دوره گروه پزشکی کالج بین المللی اویسینا مجارستان را با جدیت و موفقیت به پایان می رسانند نه تنها آماده عبور از سد آزمون های ورودی دانشگاه های علوم پزشکی می باشند، بلکه در تحصیلات سال اول و دوم دانشگاه پزشکی نیز از خود قابلیت ها و توانمندی های ویژه ای نشان میدهند.

دوره آمادگی گروه پزشکی کالج بین المللی اویسینا مجارستان (MFP)

دانش پذیران دوره MFP دروس زیر را بطور جامع و هدفمند می گذرانند :

  1. زیست شناسی سلولی و مولکولی
  2. ژنتیک پزشکی
  3. ایمونولوژی پزشکی
  4. فیزیولوژی انسان
  5. شیمی عمومی
  6. شیمی آلی
  7. بیوشیمی پایه
  8. فیزیک (اختیاری)
  9. ریاضیات (اختیاری)
  10. منطق و هوش (اختیاری)
  11. انگلیسی عمومی ( آیلتس)
  12. انگلیسی پزشکی و ترمینولوژی

بورسیه تحصیلی کالج بین المللی اویسینا مجارستان

کالج بین المللی اویسینا مجارستان در راستای سهولت در تحصیل علاقه مندان به تحصیل پزشکی در اروپا، به دانش پذیران پس از انجام مصاحبه و بررسی شرایط تحصیلی آن ها، بورسیه تحصیلی ارائه می دهد.

بورسیه تحصیلی کالج بین المللی اویسینا مجارستان هر سال حدود 30 نفر از متقاضیان تخصصی ترین کالج پزشکی اروپا یعنی کالج بین المللی اویسینا ارائه می شود.

محل اقامت دانش پذیران کالج بین المللی اویسینا مجارستان

محل اقامت دانش پذیران کالج بین المللی اویسینا مجارستان به این صورت است که دانش پذیران پس از ورود به بوداپست توسط نماینده کالج از فرودگاه به محل اقامت موقت خود در یکی از هتل ها منتقل می شوند. سپس دانشپذیران چنانچه از قبل هماهنگی لازم را برای سکونت در خوابگاه انجام داده باشند، به خوابگاه دانشجویی منتقل می شوند.
در حالتی دیگر دانشپذیران با کمک کالج، آپارتمان های مورد نظر خود را مشاهده می کنند و طبق نظر خود و با توجه به قیمتی که در نظر دارند اقدام به اجاره یک ساله آپارتمان می کنند.
هر آپارتمان می تواند توسط یک یا چند دانشجو استفاده شود. برای اقامت در مجارستان و اقامت در کالج بین المللی اویسینا مجارستان می توانید از خوابگاه های کالج بین المللی اویسینا مجارستان استفاده کنید.

محل اقامت دانش پذیران کالج بین المللی اویسینا مجارستان

بیمه کالج بین المللی اویسینا مجارستان

کالج بین المللی اویسینا با شرکت بیمه Generali تفاهم نامه امضا نموده است. در قالب این تفاهم نامه دانشجویان ما از خدمات و کمک های پزشکی بهره مند می شوند. این خدمات در مجارستان ارائه می شود و دانشجویان با کمک کالج یا مستقیما با یک مرکز ارتباطی 24 ساعته از طریق تلفن می توانند به یکی از مراکز درمانی مراجعه نمایند.

اطلاعات کامل درباره  بیمه کالج بین المللی اویسینا مجارستان هنگام ثبت نام در اختیار دانش پذیران قرار می گیرد. علاوه بر این 2 روز در هفته پزشکی متخصص داخلی در محل کالج به معاینه دانشجویان و ارائه مشاوره پزشکی می پردازد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل دندان پزشکی در مجارستان تحصیل دندان پزشکی در مجارستان

همان طور که می دانید به جرات می توان گفت که رشته دندانپزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته های گر...

تحصیل در مجارستان تحصیل در مجارستان

تحصیل در مجارستان در کلیه رشته های پزشکی و فنی مهندسی و انسانی برای متقاضیان جهت تحصیل در خ...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی مجارستان تحصیل در رشته فیزیوتراپی مجارستان

تحصیل در رشته فیزیوتراپی مجارستان به زبان انگلیسی امکان پذیر است؛ رشته فیزیوتراپی یکی از ...

نظرات کاربران
Call Now Button