کار دانشجویی در کشور هند

با توجه به شرایط تحصیل در خارج از کشور و امکان به وجود آوردن نظام آموزشی برتر و زندگی بهتر ، مهاجرت در سالهای اخیر مورد توجه قرار بگیرد . کشور هند نیز با توجه به معیارهایی از قبیل هزینه های تحصیل کم ، هزینه های زندگی پایین ، دانشگاه های انگلیسی زبان و تنوع در انتخاب رشته حتی در مواردی بدون ارائه مدرک زبان توانسته است مورد توجه میزان از آسیایی ها و اروپایی ها قرار گیرد و باعث شده این کشور را به یکی از مقاصد جذاب تحصیلات بین الملل در جهان تبدیل کند . این مقاله درمورد کار دانشجویی در کشور هند می باشد .

در مقاله ” مهاجرت به هند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به هند اطلاعات کسب کنید .

نزدیک به 30،000 متقاضی بین المللی ، کشور هند را جهت کار و تحصیل در هند انتخاب می کنند که حداقل برای دانشجویان کشورهای آسیایی و آفریقایی مناسب است . در حالی که کشور هند فرصت های فراوانی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند، بسیاری از دانش آموزان نیز در جستجوی فرصت های کار دانشجویی در کشور هند می باشند . دانشجویان می توانند در صورت نیاز به یک منبع درآمد از آموزش های خصوصی استفاده کنند ، به عنوان مثال تدریس زبان انگلیسی، گیتار و یا دیگر مواردی که می توان به عنوان یک دوره خصوصی در منزل به دیگران آموزش داد. هر چه این دوره تخصصی تر باشد شهریه آن نیز می تواند بیشتر باشد .لذا بسیاری از دانشجویان خارجی در حال تحصیل در کشور هند فرصت های کاری این کشور را برررسی می کنند در حالی که دولت هند به دانشجویان بین المللی اجازه کار کردن در طول تحصیل را نمی دهد .

در حالی دانشجویان بین المللی اجازه دارند که در هند کارآموزی و آموزش ببینند. با این حال، این باید بخشی از برنامه ای باشد که آنها می بایست پیگیری کنند . در بیشتر موارد، کارآموزی و آموزش هایی که توسط دانشجویان بین المللی در هند انجام می شود، بدون پرداخت هزینه است . کشور هند هیچ شرایطی برای اجازه کار برای دانشجویان بین المللی که در کشور هند تحصیل می کنند ، ندارد . با این حال، دانشجویانی که می خواهند فرصت های شغلی را بعد از تحصیل بررسی کنند، می توانند اجازه کار به آنها داده شوند، مگر اینکه شرایط مورد نیاز اداره مهاجرت را برآورده کنند و برای یک کار پرداخت شده توسط یک سازمان استخدام شوند.

برای اقامت و تابعیت در هند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در هند ” را مطالعه فرمایید .

کار دانشجویی در هند

کار دانشجویی در هند

برخلاف محدودیت هایی که در طول تحصیل در هند انجام می شود، دانشجویان بین المللی پس از اتمام برنامه های خود، می توانند در هند مشغول به کار باشند. ویزای کار معمولا برای یک سال اعطا می شود و می تواند تمدید شود. دانشجویان می توانند مشاغل متنوعی را تحت شرایط ویزا بگیرند و همچنین می توانند بر اساس قرارداد کار کنند. با این وجود، دو وجه عمده برای ویزای استخدام وجود دارد : اولا باید به عنوان مأمور خارجی در یک موقعیت ماهر به کار گرفته شود، به عنوان یک مدیر ارشد یا در یک موقعیت مدیریتی. ثانیا، صاحب ویزا باید حداقل 25000 دلار در سال کسب نمایند.

اما شهروندان خارج از کشور هند (OCI) و افراد محلی هند (PIO) از این قانون معاف هستند و می توانند هم در هند کار کنند و هم مشغول تحصیل شوند . این افراد باید از دانشگاه یا مؤسسه ایی که قبل از شروع هر شغل نیمه وقت استخدام شدند، مجوز اخذ کنند . برای دانشجویان OCI و PIO هیچ محدودیتی در ساعات کار وجود ندارد که مایل به تحصیل در هند باشند.

سرخپوستان غیر ساکن (NRI)، شهروندان خارج از کشور هند (OCI) و افرادی از سرزمین های هند (PIO)، شهروندان یا شهروندان خارجی هستند که دارای منشاء هندی می باشند . از آنجایی که دانشجویان این دسته از مؤلفه های هندی هستند، در حالی که در کشور هند تحصیل می کنند، بیش از دیگر اتباع خارجی مورد اهمیت قرار می گیرند اما با این حال، این دانشجویان باید مدارک خاصی را ارسال کنند که آن ها عبارتند از:

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در هند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در هند ” را مطالعه نمایید.

  • گذرنامه معتبر و مدارک ویزا از دانشجویان
  • گذرنامه و پروانه ویزا والدین
  • نامه حمایت از والدین
  • گواهی مهاجرت
  • رونوشت های علمی سطح قبلی تحصیلی
  • کارفرمایان گواهینامه های والدین صادر شده توسط کارفرمایان با جزئیات کامل تعیین والدین
  • نامه از مدیر شعبه شعب بانک که در آن دانشجو دارای حساب NRE / NRO است.
  • کپی اسکن شده از کارت PIO (برای دانش آموزان  PIO)
  • کپی اسکن شده از کارت OCI (برای دانش آموزان  OCI)
  • نامه سفارت هند، که والدین کار می کنند، نشان دهنده وضعیت NRI والدین است. ( برای دانشجویان NRI)

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

3/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button