کشور کره جنوبی از سال 1953 میلادی به یک کشور کاملا مستقل تبدیل شد، به طوری که جدا از همسایگان خود به عنوان یک پایگاه اصلی در آسیا در زمینه فناوری، آموزش، گردشگری و کسب و کار تبدیل شد. این کشور از نظر پذیرش دانشجویان بین المللی بسیار مدرن و ایده آل می باشد . سرمایه گذاری در بخش تحصیلات و تحقیقات باعث رشد اقتصادی کره جنوبی و تبدیل آن به بزرگترین اقتصاد جهان شد . طبق آمار سال 2017 میلادی بیش از 123 هزار دانشجوی بین المللی در کشور کره جنوبی در حال تحصیل بودند. البته دولت کشور کره جنوبی در نظر دارد تعداد دانش آموزان را 200 هزار نفر تا سال 2023 تبدیل کند که برای دسترسی به این اهداف تلاش زیادی برای متمرکز کردن آموزش ها در بین المللی سازی دانشگاه های کشور کره جنوبی در شهرهای یونسی، سئول و بوسان به عمل آورده است . ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های کره جنوبی بسیار هیجان انگیز می باشد. تحصیل در کره جنوبی فرصت های بی نظیری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد تا بتوانند به بهترین نحو در آینده خود موفق شوند. تحصیل در کشور کره جنوبی به عنوان یک زندگی دانشجویی در مرکز اقتصادی و فناوری در کنار یک فضای مدرن با طبیعت منحصر به فرد، فرصت عالی را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد. لازم به ذکر است که نظام آموزشی کشور کره جنوبی در جهان شهرت زیادی دارد. دانشجویان بین المللی که در کره جنوبی تحصیل می کنند می توانند برای تامین بخشی از هزینه های زندگی دانشجویی خود به کار دانشجویی در کشور کره جنوبی در مشاغل نیمه وقت بپردازند. خوشبختانه گزینه های زیادی در این کشور برای کار دانشجویی وجود دارد و هیچ محدودیت شخصی یا قانونی برای دانشجویان شامل نمی شود.

کار دانشجویی در کشور کره جنوبی
کار دانشجویی در کشور کره جنوبی

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” است.

کار دانشجویی در کشور کره جنوبی – مشاغل کار دانشجویی در کشور کره جنوبی

کشور کره جنوبی مشاغل مختلفی را در جامعه ارائه می دهد . مشاغل کار دانشجویی در کشور کره‌جنوبی به شرح زیر است:

  • تدریس خصوصی به صورت نیمه وقت
  • کار در فروشگاه های سوپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای به عنوان صندوقدار یا مسئول کالاها
  • کار نیمه وقت به عنوان گارسون در مراکز غذایی فست فود/کار در کافه و رستوران
  • کار به عنوان رهبر تور گردشگری به صورت نیمه وقت
  • کار در فروشگاه های مواد غذایی به عنوان سفارش گیرنده مشتری

شما می توانید برای مهاجرت به کره جنوبی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

اگر دانشجویان بین المللی تصمیم داشته باشند کار پاره وقت یا نیمه وقت در کشور کره جنوبی پیدا کنند می توانند از طریق جستجو در اینترنت، بررسی آگهی های روزنامه، دفاتر کاریابی و یا با مراجعه به رستوران‌ها و فروشگاه ها از آگهی های جذب نیروی کار پاره وقت آگاهی پیدا کنند. برای کار دانشجویی در کشور کره جنوبی، کارفرمایان ترجیح می دهند افرادی را استخدام کنند که ویزای قانونی و مجوز اقامت در کره را داشته باشند. اگر دانشجویان بخواهند در یکی از فرصت های کاری در کشور کره جنوبی مشغول به فعالیت شوند باید ابتدا مجوز کار از دانشگاه و اداره کار را دریافت کرده و همچنین از طریق یک دفتر مهاجرتی جزئیات کار را فراهم کنند. پیشنهاد می‌ شود که دانشجویان قبل از اینکه به یک کار دانشجویی در کره جنوبی مشغول شوند، حتماً قبل از کار، شرایط کار و پرداخت هزینه‌های حقوق به صورت ساعتی را با کارفرما به توافق برسند؛ این کار از سوء تفاهم و بروز هرگونه مشکل در حین کار جلوگیری می کند. نکته مهم دیگر در این مورد این است که دانشجویان باید حتماً قرارداد کار را به صورت کتبی و توافقنامه بین دو طرف تهیه کنند تا بتوانند در آینده اگر لازم شد برای اقدام قانونی از آن استفاده کنند.

مشاغل کار دانشجویی در کشور کره جنوبی
مشاغل کار دانشجویی در کشور کره جنوبی

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در کره جنوبی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کره جنوبی توضیح دادیم.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

کار دانشجویی در کشور رومانی کار دانشجویی در کشور رومانی

کار دانشجویی در کشور رومانی تحصیل در رومانی طرفداران بسیاری دارد و از جمله مزایای تحصیل در ...

نظرات کاربران
Call Now Button