کشور کره جنوبی یکی از کشورهای توسعه یافته در زمینه علم و دانش در حوزه جنوبی شرقی آسیا می باشد که هر سال پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر جهان است. دانشگاه های کره جنوبی دارای رتبه های بسیار بالایی و قابل توجهی در بین دانشگاه های برتر دنیا هستند و یک مکان عالی برای ادامه تحصیل و همزمان کار و زندگی می باشد. صنعتی بودن کشور کره جنوبی و همچنین زیاد بودن سطح رفاه و تسهیلات اجتماعی باعث شده اند که شاهد استقبال دانشجویان خارجی به تحصیل در کشور کره جنوبی باشیم که از جمله دلایلی می باشد که چرا تحصیل در کره جنوبی مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است.

چرا تحصیل در کره جنوبی
چرا تحصیل در کره جنوبی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کره جنوبی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به کره جنوبی ” بیاندازید.

از دیگر دلایل تحصیل در کره جنوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه تحصیل و زندگی در کشور کره جنوبی بسیار پایین تر از کشور های انگلیسی زبان مانند انگلیس و آمریکا و یا حتی ژاپن می باشد در حالی که برنامه های کمک آموزشی بهتر و بیشتری را در این کشور وجود دارد. متقاضیان علاوه بر بورس دولتی می توانند دیگر برنامه های کمک هزینه های مالی را در دانشگاه های خاص و برخی از شرکت ها جستجو کنند.
  • سیستم آموزشی بسیار رقابتی در کشور کره جنوبی: کشور کره به عنوان یکی از بهترین کشور ها در زمینه ی آموزش شناخته می شود که از رتبه بندی بالایی در میان کشور های عضو OECD از نظر رقابت و دستاورد های آموزشی بر خوردار است.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در کره جنوبی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کره جنوبی توضیح دادیم.

  • آینده ای چشمگیر و تکنولوژی در سطح جهانی: کشور کره جنوبی، جهان را در زمینه پیشرفت علم و فناوری هدایت می کند. این کشور رتبه اول را در ICT ( فناوری ارتباطات و اطلاعات) در میان 152 کشور توسعه یافته دارا می باشد.
  • گزارشی از رضایت بالای زندگی دانشجویان بین المللی در کشور کره جنوبی: کشور کره جنوبی یکی از امن ترین کشور های جهان برای تحصیل و زندگی است و تعداد دانشجویان خارجی در این کشور هر ساله در حال افزایش می باشد.
  • تبدیل از یک کشور مستحق کمک به یک کشور اهدا کننده کمک: کشور کره جنوبی با شکل صحیح مدیریتی تبدیل به یکی از ابر قدرت های جهان گردید، کشوری که در سال 1960 یکی از فقیرترین کشور ها بوده اما امروزه در رتبه 11 جهان از نظر تولید نا خالص ملی است.

چرا تحصیل در کره جنوبی
چرا تحصیل در کره جنوبی

برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

  • سیستم حمل و نقل امن و راحت در کشور کره جنوبی
  • انجام فعالیت های متنوع فرهنگی در کشور کره جنوبی
  • فعالیت های اجتماعی با سایر مردم کشور های گوناگون
  • محیط مناسب و کیفیت خوب تحصیل در کره جنوبی
  • سطح بالای زندگی در کشور کره جنوبی
  • حمایت شغلی در کره جنوبی برای دانشجویان خارجی

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در کره جنوبی تحصیل پزشکی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی، کشوری مستقل در شرق آسیا می باشد که به دلیل پیشرفت های علمی بسیار زیاد و دانش...

مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

کشور کره جنوبی در بخش شبه جزیره در شرق آسیا و پایتخت آن شهر سئول است . در حال حاضر این کشور دا...

تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل دندانپزشکی در کشورهای مختلف جهان همواره مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است ...

نظرات کاربران
Call Now Button