چرا تحصیل در یونان

همان طور که می دانید یکی از روش های مهاجرت به یونان ، تحصیل در یونان می باشد . کشور یونان یکی از بالاترین ارزش های آموزشی در جهان به عنوان اولین نهاد دانشگاهی معتبر را دارد . مردمان یونان یک سنت طولانی مدت از ارزش و سرمایه گذاری در آموزش را دارند . آموزش یکی از بالاترین ارزش های اجتماعی در جهان یونان بوده در حالی که و اولین دانشگاه جهان در یونان تاسیس شده است . در این مقاله قصد داریم بررسی نماییم که چرا تحصیل در یونان حائز اهمیت می باشد . دلایل انتخاب کشور یونان برای ادامه تحصیل به شرح زیر می باشد :

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در یونان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در یونان ” است .

چرا تحصیل در یونان ؟

  • موقعیت جغرافیایی سیاسی یونان در جنوب شرقی اروپا بسیار حائز اهمیت می باشد و به عنوان دروازه ای برای ورود به اروپا بسیار مورد توجه قرار گرفته است .
  • شرکت های چند ملیتی زیادی در بخش تحصیلات دانشگاهی و گردشگری در یونان سرمایه گذاری کرده اند . استخدام در این شرکت ها درصد زیادی بیشتر فارغ التحصیلانی که شرایط درسی خوبی را داشته اند در برگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در یونان می توانید مقاله ” تحصیل در یونان ” را مطالعه فرمایید .

  • دانشگاه های یونانبا اکثر دانشگاه های اروپا ارتباطات قوی از نظر تبادل استاد و دانشجو را دارند و با توجه به شرایط یونان در حال حاضر برای ادامه تحصیل پرطرفدار می باشند.
  • زبان تدریس در دانشگاه های یونان هم به زبان یونانی و هم به زبان انگلیسی می باشد،که به انتخاب متقاضی و رشته مد نظر بستگی دارد .

در مقاله ” مهاجرت به یونان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به یونان اطلاعات کسب کنید .

چرا تحصیل در یونان

چرا تحصیل در یونان

  • تحصیل در دوره های کارشناسی رایگان می باشد ، به جز دوره های خاص مانند  MBA
  • اتباع خارجی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا (به جز چند استثنا) که قصد تحصیل در کشور یونان را دارند باید برای به دست آوردن ویزای دانشجویی (نوع D) باید از یک کنسولگری یونانی اقدام کنند. ویزای صادره ویزای شینگن می باشد که امکان رفتن به تمامی کشورهای عضو شنگن را می دهد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button