چرا تحصیل در نیوزلند

کشور نیوزلند از جمله کشورهایی می باشد که همواره شرایط مناسبی را برای متقاضیان تحصیل در نیوزلند فراهم کرده است . این کشور تحصیلات را در سطح بسیار بالایی ارائه می دهد به طوری که تحصیل در این کشور بسیار خاص است . از رشته کوه های برف گرفته تا آتش فشان های فعال و غواصان سبب شده کشور نیوزلند به یکی از مشهورترین کشورها با مناظر زیبا تبدیل شود . از پرسنل متخصص در آموزش تا منابع و امکانات پیشرفته ، نیوزلند را تبدیل به نردبانی برای پیشرفت در سیستم های آموزش عالی کرده است . در این مقاله قصد داریم بیشتر بررسی می نماییم که چرا تحصیل در نیوزلند (تحصیل در یک کشور دور افتاده ) انقدر مورد توجه متقاضیان تحصیل درسطح جهان قرار گرفته است . برای پاسخ به این سوال موارد زیر را برمی شماریم.

در مقاله ” اقامت در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

چرا تحصیل در نیوزلند ؟

  • یکی از دلایل اصلی مهاجرت به هر کشوری میتواند سیستم تحصیلی آن کشور باشد که در این خصوص کشور نیوزلند دارای سیستم آموزشی منحصر به ‌فردی در زمینه شهریه ، کیفیت سطح آموزش و خدمات پشتیبانی پس از اتمام تحصیلات می‌ باشد. شهریه‌ های سیستم آموزشی نیوزلند دارای یکی از کمترین شهریه ‌ها در جهان می ‌باشد. دانشنامه ‌های سیستم آموزشی نیوزلند در سراسر دنیا به عنوان به روز ترین و کاربردی ترین مدارک شناخته می‌شوند. سیستم آموزشی نیوزلند به کیفیت بالای آموزشی در دنیا معروف است به طوری که در دروس، برنامه و گواهی کیفیت چک می‌شود. علاوه بر این، سیستم آموزشی نیوزلند در ارائه خدمات پشتیبانی برای دانشجویان خارجی جزء بهترین خدمات جهانی محسوب می‌ شود . سیستم آموزشی نیوزلند از نیروهای کارشناس و خبره بسیاری در زمینه دانشجویان خارجی برخوردار است تا دانشجویان را در این راه به موفقیت برساند.
  • دانشگاه های نیوزلند تعهد بسیاری به حفظ استاندارد های بین المللی آموزشی دارند. این کشور دارای 8 دانشگاه دولتی می باشد که رتبه بسیار خوبی در رتبه بندی دانشگاه های دنیا دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در نیوزلند می توانید مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

  • تحصیل در نیوزیلند به زبان انگلیسی می باشد و از این نظر برای بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج کشور شرایط مناسبی را به وجود آورده است .
  • کشور نیوزلند یکی از امن ترین کشورهای جهان به شمار می‌ آید.
  • هزینه ‌ّهای زندگی در کشور نیوزلند پایین می باشد و دولت این کشور از دولت‌ های دیگر بسیار با ثبات ‌تر ( و کم مجادله ‌تر) است که احتمالاً دلیلی بر استقبال از مهاجرت است .
  • هزینه های تحصیل در نیوزیلند نسبت به بسیاری از کشورها مانند استرالیا پائین تر است.

یکی از روش های مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به نیوزلند ” اطلاعات کسب کنید .

چرا تحصیل در نیوزلند

چرا تحصیل در نیوزلند

  • مردم این سرزمین از اقشار متفاوتی هستند. در چنین کشور کوچکی، تنوع بیشتری نسبت به کشورهای اروپایی دیده می شود.
  • پس از فارغ التحصیلی در این کشور می توان برای یک سال در این کشور مشغول به کار شد و اگر آن کار مرتبط با مدرکی که دریافت کرده باشد ، می‌ توان برای اقامت دائم اقدام کرد که تا 6 ماه پس از پر کردن فرم درخواست، میتوان موفق به دریافت آن شد .
  • یکی از دلایل تحصیل در نیوزلند ، برای دانشجویان خارجی فرصت‌ های شغلی فراوانی وجود دارد. با ویزای دانشجویی، طی نیمسال امکان 20 ساعت کار در هفته و در تعطیلات می‌ توان تا 40 ساعت در هفته کار کرد . این شغل ‌های پاره‌ وقت می‌ تواند کمک بزرگی در تامین هزینه‌ های تحصیلی باشند بنابراین، به جای نگرانی در مورد مسائل مالی، می ‌توان هزینه های تحصیلات خود را از طریق این درآمدها تامین نمود. همچنین می‌ توان در دوره‌ های کارآموزی و و دیگر کارها مشارکت داشت . تا زمانیکه فرد در نیوزیلند اقامت دارد دفتر امور دانشجویان خارجی در دانشگاه می‌ تواند در پیدا کردن شغل به وی کمک کند. از طرف دیگر می‌ توان پس ار پایان دوره تحصیل خود مجوز کار کسب کرد و 12 ماه را در این کشور با مجوز کاری در کنار ویزای دانشجویی ، مشغول به کار شد.
  • با تحصیل در دانشگاه های نیوزلند امکان کار در کشورهای مختلف دنیا برای فارغ التحصیلان وجود خواهد داشت.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button