پاسپورت کشور گرجستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور گرجستان

  • میزان اعتبار پاسپورت کشور گرجستان
  • روش های دریافت پاسپورت کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق سرمایه گذاری در کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق متولد شدن در کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق ازدواج در کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق پناهندگی در گرجستان

پاسپورت کشور گرجستان – میزان اعتبار پاسپورت گرجستان

پاسپورت کشور گرجستان در جهان دارای رتبه 54 است. یعنی در سطح پایینی قرار دارد زیرا افرادی که تابعیت و پاسپورت کشور گرجستان را دارند می توانند به 114 کشور دیگر در دنیا بدون نیاز به دریافت ویزا سفر کنند . از جمله مزایای پاسپورت گرجستان این است که کسانی که پاسپورت کشور گرجستان را داشته باشند می توانند بدون محدویت به کشورهای عضو شنگن سفر کنند و جهت کشورهای آمریکا و کانادا در یک زمان کوتاه ویزا را دریافت کنند . شایان ذکر است پاسپورت این کشور در مقایسه با سایر کشورهای برتر اروپایی از جذابیت و امتیازات بالایی در سطح  جهان برخوردار نیست .

پاسپورت کشور گرجستان – روش های دریافت پاسپورت گرجستان

  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق سرمایه گذاری در کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق متولد شدن در کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق ازدواج در کشور گرجستان
  • دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق پناهندگی در گرجستان

پاسپورت کشور گرجستان – دریافت پاسپورت گرجستان از طریق دریافت ویزای تحصیلی کشور گرجستان

تحصیل در کشور گرجستان سبب دریافت پاسپورت این کشور نخواهد شد بلکه لازم است بعد از اتمام تحصیلات فرد متقاضی بعد از یافتن شغل مورد نظر خود در این کشور و تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری گرجستان اقامت کاری این کشور را دریافت کند بعد از آن درخواست اقامت دائم و سپس تابعیت و پاسپورت گرجستان را دهند . یا می تواند از روش های دیگر دریافت پاسپورت کشور گرجستان اقدام کرده و سپس برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت گرجستان اقدام کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوالات متداول در مورد تحصیل در گرجستان مقاله ” سوالات متداول در مورد تحصیل در گرجستان ” را مطالعه بفرمایید .

پاسپورت کشور گرجستان – دریافت پاسپورت گرجستان از طریق دریافت ویزای کاری کشور گرجستان

دریافت پاسپورت کشور گرجستان از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار گرجستان اقامت و تابعیت گرجستان را اخذ کرد .  جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور گرجستان ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در گرجستان ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور گرجستان درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود . این قرارداد پس از اینکه توسط کارفرما امضا شد و بعد از اینکه فرد متقاضی این پیشنهاد شغلی را دریافت کرد می تواند وارد این کشور شده و قرارداد کاری را با کارفرمای خود امضا کند و شپش به کشور خود بازگردد و یک ویزای بلند مدت 1 ساله را دریافت کند . این اقامت 1 ساله در صورت حفظ موقعیت شغلی می تواند سال به سال تمدید شود . پس از 5 سال اقامت در کشور گرجستان می توانند اقامت دائم و پس از اتمام 6 سال یعنی در سال هفتم درخواست تابعیت و پاسپورت گرجستان را ارائه کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه یافتن کار در گرجستان مقاله ” نحوه یافتن کار در گرجستان ” را مطالعه بفرمایید .

پاسپورت کشور گرجستان – دریافت پاسپورت گرجستان از طریق سرمایه گذاری در کشور گرجستان

دریافت پاسپورت کشور گرجستان به روش سرمایه گذاری نیز امکان پذیر است . کسانی که قصد دریافت پاسپورت و اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری را دارند می توانند از دو روش خرید ملک و ثبت شرکت این کار را انجام دهند . جهت خرید ملک در کشور گرجستان حداقل سرمایه حدود 35،000 دلار لازم است ، این مبلغ جهت خرید یک خانه مناسب است . در این روش متقاضیان در ابتدا یک اقامت 1 ساله دریافت کرده و تا 5 سال می توانند این اقامت را تمدید کنند ، سپس می توانند اقامت دائم کشور گرجستان را دریافت کنند و بعد از پایان 6 سال نیز می توانند پاسپورت گرجستان را کسب کنند . در روش ثبت شرکت نیز حداقل سرمایه 300،000 دلاری لازم است که باید این مبلغ را در حساب شرکت خود در این کشور قرار دهند و این حساب هر ساله حدود 120،000 دلار گردش داشته باشد ، تا بتوانند در بازار تجارت و اقتصاد این کشور فعال باشند . سرمایه گذاران باید در این کشور حضور داشته باشند و مالیات این کشور را پرداخت نمایند تا بتوانند سالیانه اقامت خود را تمدید کنند ، تا اینکه بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند و در سال هفتم موفق به دریافت پاسپورت گرجستان شوند . مهم ترین نکته برای سرمایه گذاری در گرجستان توجه به استاندارد ها و امنیت سرمایه گذاری در گرجستان است .

پاسپورت کشور گرجستان

پاسپورت کشور گرجستان

پاسپورت کشور گرجستان – دریافت پاسپورت گرجستان از طریق متولد شدن در کشور گرجستان

کشور گرجستان در خصوص تولد پیرو قانون خون است یعنی اگر پدر و یا مادر شخص متولد شده تابع کشور گرجستان باشند ، حق شهروندی این کشور به فرزند آن ها نیز ارائه خواهد شد . همچنین در صورتی که پدر و مادر نوزاد متولد شده در خاک گرجستان مشخص نباشد می تواند پاسپورت و اقامت گرجستان را دریافت کند . اما به طور کلی می توان گفت تولد فرزند در کشور گرجستان جهت شهروندان خارجی ، سبب ارائه پاسپورت گرجستان نخواهد شد .

پاسپورت کشور گرجستان – دریافت پاسپورت گرجستان از طریق ازدواج در کشور گرجستان

دریافت پاسپورت گرجستان از طریق ازدواج نیز میسر است که ازدواج با فردی از کشور دیگر یکی از روش های دریافت اقامت گرجستان است . اما در روش اقامت به روش ازدواج ، کشور گرجستان تابع قوانین اتحادیه شنگن است . یعنی ازدواج در مرحله اول سبب دریافت اقامت دائم نمی شود و دریافت اقامت دائم گرجستان مشروط به حفظ شرایط اولیه ازدواج و تاییده دولت است . از جمله شرایط لازم برای ازدواج در گرجستان فراهم کردن خانه برای زندگی زوجیناست که باید در زمان ازدواج معین شود .

برای انجام ازدواج رسمی ، از سمت شهردار شخصی به عنوان مامور ثبت ازدواج معرفی می شود . ازدواج می تواند طی ۱۵ روز یا تا سه ماه بعد از تاریخ اعلام زوجین انجام شود . در صورت لزوم ، زوجین می توانند از طریق شهردار، در خواست ازدواج سریع خود را به ریاست جمهوری ارسال نمایند تا  در صورت پذیرفته شدن ، زودتر از موعد ، کارهای ازدواج آنها انجام شود .

اگر زوجین قبلا ازدواج نکردند و زیر ۲۱ سال سن دارند ، اجازه پدر ، و در صورت فوت پدر ، اجازه مادر و در صورت فوت هر دوی آن ها ، اجازه قیم قانونی فرد به مامور ازدواج واگذار می گردد که پیش از صادر کردن و دریافت مدرک ازدواج باید ارائه گردد . زوجین می توانند درخواست ازدواج خود را توسط مامور شهرداری در یکی از کلیساهای ثبت شده ارائه کرده و ازدواج خود را ثبت کنند . لیست کلیساهای ثبت شده در وزارت کشور یا شهرداری ها موجود است . همچنین زوجین باید دارای پاسپورت معتبر باشند و مدارک دال بر مجرد بودن خود ارائه کنند که لازم است مدارک را از کشور خود تهیه کنند که شامل مدارک قانونی طلاق یا مدارک فوت همسر است و کلیه مدارک باید توسط مراجع مربوطه گرحستان تایید شود . همچنین لازم به ذکر است قانون اقامت از طریق ازدواج در گرجستان شامل کسانی که پناهنده هستند نمی شود . شخص می تواند حداکثر یک سال بعد از ازدواج با شخص گرجستانی ، درخواست دریافت پاسپورت گرجستان را  بدهد اما باید ثابت کند که ازدواج صوری نیست بنابراین در حال حاضر بهترین راه این است که زیر 3 سال از زمان ازدواج درخواست پاسپورت گرجستان ندهند و در سال سوم درخواست دهند .

پاسپورت کشور گرجستان – دریافت پاسپورت گرجستان از طریق پناهندگی در گرجستان

در کشور گرجستان کمیساریای عالی سازمان ملل در سازمان ملل درخواست های پناهندگی افراد پناهجو را نمی پذیرد و افراد پناهجو در این کشور از طریق اداره پناهندگان تحت نظر سازمان پناهندگان idp نظارت می شوند و از حمایت های این کشور برخوردار نیستند . حقوق تعیین شده جهت پناهجویان در کشور گرجستان حدود 80 لاری در ماه (هر لاری معادل حدود 2.25 دلار) است ، که این مبلغ تنها می تواند چند وعده غذایی افراد را تامین کند . همچنین کمپ ها و ارودگاه های نامناسب و غیر بهداشتی و دور افتاده و با کمترین امکانات در اختیار افراد پناهنده قرار دارد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور مالزی پاسپورت کشور مالزی

میزان اعتبار پاسپورت کشور مالزی روش های دریافت پاسپورت کشور مالزی دریافت پاسپورت کشور م...

نظرات کاربران
Call Now Button