نگاه کلی به پاسپورت کشور ژاپن

  • اعتبار و رتبه بندی پاسپورت کشور ژاپن
  • روش های دریافت پاسپورت کشور ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق پناهندگی در ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق ازدواج در ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن به واسطه تولد در ژاپن
  • دریافت پاسپورت ژاپن از طریق سرمایه گذاری در کشور ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق ویزای تحصیلی ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق ویزای کار در ژاپن

پاسپورت کشور ژاپن – اعتبار و رتبه بندی کشور ژاپن

اعتبار و رتبه  پاسپورت کشور ژاپن از جمله چهار پاسپورت اول دنیا و معتبرترین پاسپورت ها در دنیاست . اگر دارای پاسپورت ژاپن باشید می توانید به 122 کشور بدون نیاز به ویزا مسافرت کنید همچنین ممکن است که زمان ورود به 43 کشور دنیا ویزای خود را دریافت کنید . شایان ذکر است در صورت داشتن پاسپورت کشور ژاپن فقط 33 کشور برای ورود نیاز به دریافت ویزا می باشند .

روش های دریافت پاسپورت کشور ژاپن

  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق پناهندگی در ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق ازدواج در ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن تولد در ژاپن
  • دریافت پاسپورت ژاپن از طریق سرمایه گذاری در کشور ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق ویزای تحصیلی ژاپن
  • دریافت پاسپورت کشور ژاپن از طریق ویزای کار در ژاپن

دریافت پاسپورت ژاپن از طریق پناهندگی در ژاپن

کشور ژاپن از جمله کشورهای متعهد به کنواسیون ژنو سال ۱۹۵۱ است . بر اساس این کنوانسیون دولت این کشور متعهد می گردد که به پناهندگان ژاپن اجازه اقامت دهد.  پروسه بررسی پرونده های پناهندگی بسیار زمانبر است و احتمال عدم پذیرش شما نیز وجود دارد . بعد از بررسی هر پناهنده در صورت تایید ، دولت ژاپن مکلف می باشد که کمک های مالی خود را به واسطه ستاد پناهندگان RHQ به پناهجویان ارائه نماید . پناهندگان در ژاپن قادر هستند از خدمات بهداشتی و بیمه های درمانی بهره ببرند و همچنین از شهرداری تحت عنوان Municipal office محل مورد اقامت خود درخواست خدمات رفاهی دهند . فرد پناهنده باید با مراجعه به اداره مهاجرت یا وزارت دادگستری این کشور تحت عنوان Ministry Of Justice درخواست خود را ارائه کند و در صورت تایید به فرد یک اقامت ۱ تا ۳ ساله ارائه خواهد شد و بعد از آن نیز قابل تمدید خواهد بود که در نهایت اگر فرد ۴ سال در این کشور ساکن باشد و هیچ  نوع مشکل قانونی به وجود نیاورد می تواند جهت دریافتپاسپورت ژاپن درخواست کند.

دریافت پاسپورت ژاپن از طریق پناهندگی در ژاپن
دریافت پاسپورت ژاپن از طریق پناهندگی در ژاپن

دریافت پاسپورت ژاپن از طریق ازدواج در ژاپن

بر اساس قوانین ، زوجین با هر تابعیتی باید در کنار هم اجازه زندگی داشته باشند . دریافت پاسپورت ژاپن از طریق ازدواج با یک شهروند ژاپنی مستلزم رعایت شرایطی می باشد به این ترتیب فرد متقاضی که با یک تبعه ژاپن ازدواج کرده است به واسطه یک ویزایی تحت عنوان ویزای همسر قادر است وارد کشور ژاپن شود . همچنین ارائه ادله ای گویای قانونی بودن و همچنین واقعی بودن ازدواج لازم است . هر مدرکی که ثابت کند این ازدواج کاملا قانونی و واقعی است به پرونده شما کمک خواهد کرد. این مدارک می تواند عکس و فیلم مشترک ، نامه و مکالمه باشد که بعد از بررسی این مدارک به وسیله اداره مهاجرت در صورت تایید برای شخص ویزای همسر صادر خواهد شد .

دریافت پاسپورت ژاپن از طریق متولد شدن در کشور ژاپن

اگر فرد متولد شده در ژاپن از مادر یا پدر ژاپنی متولد شده باشد می تواند پاسپورت و تابعیت ژاپن را دریافت نماید همچنین اگر کودکی در ژاپن متولد شود و بدون هویت باشد یعنی مادر و پدر او مشخص نباشد نیز قابلیت دریافت پاسپورت این کشور را داراست .

دریافت پاسپورت ژاپن از طریق سرمایه گذاری در کشور ژاپن

از جمله شرایطی که برای سرمایه گذاری در ژاپن باید در نظر داشت خطر ریسک سرمایه گذاری در این کشور و همچنین نرخ مالیات در ژاپن می باشد . زیرا طبق این شاخصه ها شخص متقاضی برای سرمایه گذاری در ژاپن می تواند با اطمینان کامل برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام نماید . لازم به ذکر است که نرخ مالیات در کشور ژاپن بسیار بالاست و در قبال آن خدمات ویژه ای به شهروندان این کشور ارائه می گردد .

سرمایه گذاری در کشور ژاپن می تواند از روش هایی مانند خرید سهام و اوراق قرضه ، ثبت شرکت یا به صورت خرید ملک در ژاپن انجام شود ؛ اما لازم است که از روشی سرمایه گذاری را انجام دهید که امکان دریافت پاسپورت ژاپن را برای شما فراهم نماید اما صرفا خرید ملک سبب دریافت اقامت ژاپن نمی شود . همچنین اغلب افراد به دنبال دریافت وام جهت خرید ملک می باشند . این نوع وام ها به افرادی تعلق می گیرند که دارای اقامت ژاپن به صورت قانونی هستند .

دریافت پاسپورت ژاپن از طریق دریافت ویزای تحصیلی

امکان تحصیل در کشور ژاپن به زبان انگلیسی و هم به زبان ژاپنی میسر است اما تعداد دانشگاه ها و رشته ها محدود است . به همین دلیل شما می توانید برای یادگیری زبان ژاپنی دوره های آموزش زبان را به صورت فشرده و ترمیک طی کنید و بعد از آن وارد دوره اصلی خود شوید . دوره های ترمیک به صورت سالیانه و در هر سال ۴ ترم برگزار خواهند شد . دوره های فشرده آموزش زبان ژاپنی نیز در محدوده زمانی ۲ الی ۱۲ هفته ای برگزار می شوند . اگر قصد تحصیل به زبان ژاپنی در کالج ها و یا دانشگاه های این کشور را دارید، گذراندن این دوره ها برای یادگیری زبان ژاپنی ضروری می باشد .

دریافت پاسپورت ژاپن از طریق دریافت ویزای کار

کشور ژاپن از لحاظ اقتصاد قوی و سطح زندگی بسیار بالا سرزمین مطلوب بسیاری از افراد برای کار است . از جمله دلایل استقبال از مهاجرت کاری به ژاپن ، نرخ بیکاری بسیار پایین این کشور است . نرخ بیکاری در ژاپن در سال ۲۰۱۸ طبق آخرین آمار  ۲٫۴۴ درصد اعلام شد که می توان گفت متناسب با جمعیت این کشور نرخ کاملا طبیعی به نظر می رسد . به همین دلیل افراد متقاضی کار در ژاپن می توانند بع از دریافت دعوت نامه کاری از طرف کارفرما جهت کار در این کشور اقدام کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
پاسپورت کشور لهستان پاسپورت کشور لهستان

نگاه کلی به پاسپورت کشور لهستان میزان اعتبار پاسپورت کشور لهستان روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور بلاروس پاسپورت کشور بلاروس

نگاه کلی به پاسپورت کشور بلاروس میزان اعتبار پاسپورت کشور بلاروس روش های دریافت پاسپورت کش...

پاسپورت کشور ایرلند پاسپورت کشور ایرلند

پاسپورت کشور ایرلند نگاه کلی به پاسپورت کشور ایرلند میزان اعتبار پاسپورت کشور ایرلند روش ه...

نظرات کاربران
Call Now Button